Kaverin välikoppaan sovitellaan 2-litrasta. Käytössä on wc-palkki ja t9-loota irrotettavalla valurauta?-kopalla. Siellä oli jo aiemmin ohari pienellä laatikolla , joten tunnelia ei ole muokattu.
Eilen mallailtiin paikalleen ja näyttäis mahtuvan suht hyvin jo, vänkärin puolella vähän lähellä. Ajateltiin, jotta pudottaisko etupalkkia jonkun 5-10 mm, jolloin myös kytkinkopalle jää paremmin ilmarakoa tunneliin. Ja tuleehan siinä painopistekin hitusen alemmas. Onko mitään haittaa?
Sitten huomattiin että jostain syystä kone vänkää pyrstöä apparin puolelle, vaihdekepakko on jo kolme senttiä sivussa. Suorassa kai sen olis hyvä olla?
Entäs minkälaiseen kulmaan tuo kone tartteis saada? Vaihteiston kiinnityskorvat on raksittu pois korista, laitetaanko t9:n vakiopalkki vaan kylmästi lattian läpi? Varmaan pitää vahvistaa sitä kohtaa jollain jos näin tekee.
Mitenkäs käytännössä tapahtuu se etupalkin kiinnitystavan muuttaminen? Eli siis niin että pultit menevät koko runkopalkin läpi. Tarviiko rälläköidä runkopalkki auki, ja pitikö sinne pujottaa joku putki pultin ohjuriksi?
Tässä näin alkuun
