RS2000 mk5 ja cossun vanteet.

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

RS2000 mk5 ja cossun vanteet.

Viesti Kirjoittaja ohc » La Elokuu 19. 14:09:49 2006

Miten on sopiiko tuollaset cossuescon alkup. 16" alut pyörimään RS2000:sessa escossa? ET niissä taitaa olla ainakin aika pieni, verrattuna RS2K:n omiin vanteisiin?

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » La Elokuu 19. 14:26:10 2006

Nehän on kooltaan 8x16" et25,renkaat valinta on aika tärkeä että saa kuvion pysymään kaaren sisällä. Vanteet tulee tod.näk jonkun verran ulos ainakin edestä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » La Elokuu 19. 14:32:02 2006

jesus48 kirjoitti:Nehän on kooltaan 8x16" et25,renkaat valinta on aika tärkeä että saa kuvion pysymään kaaren sisällä. Vanteet tulee tod.näk jonkun verran ulos ainakin edestä.
Hmm.. joo no taitaa olla sitten vähän huonot vaihtoehdot. Sotkee kyljet aika tehokkaasti jos tulee edestä liikaa ulos.

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » La Elokuu 19. 14:42:06 2006

ohc kirjoitti:
jesus48 kirjoitti:Nehän on kooltaan 8x16" et25,renkaat valinta on aika tärkeä että saa kuvion pysymään kaaren sisällä. Vanteet tulee tod.näk jonkun verran ulos ainakin edestä.
Hmm.. joo no taitaa olla sitten vähän huonot vaihtoehdot. Sotkee kyljet aika tehokkaasti jos tulee edestä liikaa ulos.
Se on kyllä totta ja ajettavuus ei ole mikään järin hyvä tommosilla vanteilla et:n takia. Joku et 30-35 vois olla aika jees tommoseen escoon riippuen tietysti vanteen leveydestä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Winx
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Winx » La Elokuu 19. 19:42:15 2006

Tulee ulos edestä noilla mitoilla, mutta ei siitä periaatteessa ole mitään haittaa. Takana oli kantit taitettu, mutta raapi löysillä jousilla isoimmissa töyssyissä. Mulla oli samoilla mitoilla RH:n Funlinet ja minimileveillä 205:lla. Kuvat täällä. Olihan noi paljon käheemmät ku tavalliset "joka paikassa myytävät" perusvanteet.

215/40 olis sopivampi tolle leveydelle. Noi 205:t haki vähemmän ku nykyisen kotteron 215 leveet pyörät järkevällä ET:llä. Varmaan olat pyöristyi sen verran, ettei ollut niin uraherkkä.

Escortteja saksan maalta cossun vanteilla:

http://fordescort.britec-online.de/show ... show_id=74
http://fordescort.britec-online.de/show ... how_id=111
http://fordescort.britec-online.de/show ... how_id=625

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » La Elokuu 19. 21:02:40 2006

Joutu noita jonkunverta levittämää kummastaki päästä, et mahtu pyörimää 225/45 renkailla. Edessä on tuntuviks enempi tilaa.
Ei tuossa ajettavuudessa minun mielestä mitään huonoa ollu vanteitten puoleen.
Eipä ne vanteet kovinkaa monessa fordissa ihan kivuttomasti mahu olemaan.

Vastaa Viestiin