Alkaa olemaan aika haperon näköisiä nuo vetarin suojakumit jotein olisi aika vaihtaa ne, ajattelin vaihtaa samalla kummankin puolen molemmat kumit.
Kannattaiskohan noista vetareista purkaa ulompi nivel, sais ainakin helposti kumit vaidettua. Mitä noita ohjeita katselin niin melko helpolla homma voisi onnistua.
http://www.rs2000-16v.co.uk/PDF/Q1514207.pdf
http://www.rs2000-16v.co.uk/PDF/Q1514206.pdf
Kokemuksia ja vinkkejä kys. operaatiosta siis kaivattaisiin...
Rs2000 vetarien kumit
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 616
- Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 489
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
- Paikkakunta: Joensuu
-
- Viestit: 616
- Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
- Paikkakunta: Tampere
Jep näin vähän ajattelinkin. Nuo vetarit lähtee siis ihan vetämällä laatikonkyljestä, vai olenko ihan väärin ymmärtänyt?mvla kirjoitti:Helpoin on kun otat koko vetarin pöydälle peset ja puhdistat nivelet samalla. olkavarren joutuu irrottaa alapallosta että saat vetarit pois. Ja ehkä ½litraa menee laatikko öljyä hukkaan. Ei muuta ja on helpompi kun alkaa nivelet paikallaan nysväämään niitä suojakumeja.
-
- Viestit: 489
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
- Paikkakunta: Joensuu
Joo periaatteessa lähtee. Eli laitat sorkkaraudan tai tms.. työkalun sisemmän nivelen ja laatikon valiin ja napakka vääntö ja vetari pullahtaa ulos. Jos kiskaset vain vetarista sulle jää vetari kouraan mutta sisempi nivel jää laatikkoon kiinni.hanta kirjoitti:Jep näin vähän ajattelinkin. Nuo vetarit lähtee siis ihan vetämällä laatikonkyljestä, vai olenko ihan väärin ymmärtänyt?mvla kirjoitti:Helpoin on kun otat koko vetarin pöydälle peset ja puhdistat nivelet samalla. olkavarren joutuu irrottaa alapallosta että saat vetarit pois. Ja ehkä ½litraa menee laatikko öljyä hukkaan. Ei muuta ja on helpompi kun alkaa nivelet paikallaan nysväämään niitä suojakumeja.