Kuva 1
Kuva 2
Nyt kun ohjaus on tapissa, niin rengas (15") ottaa kiinni lokasuojan sisällä jalkatilojen alakulmiin, riippuen kummalle puolen ratti on käännettynä. Moottoripalkki on ankkuroitu alkuperäiselle paikalleen, ei ole siirrettävissä. Tolppina on isot Bilsteinit, alatukivarsiksi tulee säädettävät HD-puslilla, kuvissa vakiot paikallaan. Vakaajana Sportin oma. Ajatuksissa ollut anti dive kitin tekeminen itse. Vakaajan siirto eteenpäin vetäisi alatukivarsia eteenpäin, jolloin pyörä siirtyisi myös eteenpäin. Kuinka paljon kehtaa "vääntää" alatukivarsia eteenpäin? Yläpäinä uudet laakeroidut, mielessä käynyt kuitenkin päivittää ne 0km ajettuina näihin. Oikein aseteltuina noilla voisi saada paremmin säädettyä pyörän kulmat kohdilleen.
Onko ajatuksia, miten saisi pyörät edes hitusen edemmäksi? Jos on, niin kertokaa ihmeessä.
Vielä yksi kuva mikä ei kerro mitään, mutta näyttää muuten vaan hyvältä...
