rst:n jarruputket
Valvoja: CRSC Hallitus
-
rst:n jarruputket
moro!
onko jollain tietoa kuinka monta liitosta on jarruputkissa alustassa siis putki vasten putki,89 mallin rs turbossa(alb system)?itselläni on kaksi oikealla puolella ja yksi vasemmalla puolella,nyt on ongelmana että katsastusmiehen mielestä ei saisi olla yhtään liitosta eli konehuoneesta yksi putki molemmilta puolilta paineensäätimeen,auto ollut mulla vuodedsta 97 lähtien eikä vastaavaa ongelmaa ole aikaisemmin tullut vastaan katsastuksesta.vasta nyt kun putket on uusittu niin tuli hylkäys ja putket on laitettu aivan samanlailla kuin ennenkin ovat olleet.
onko jollain tietoa kuinka monta liitosta on jarruputkissa alustassa siis putki vasten putki,89 mallin rs turbossa(alb system)?itselläni on kaksi oikealla puolella ja yksi vasemmalla puolella,nyt on ongelmana että katsastusmiehen mielestä ei saisi olla yhtään liitosta eli konehuoneesta yksi putki molemmilta puolilta paineensäätimeen,auto ollut mulla vuodedsta 97 lähtien eikä vastaavaa ongelmaa ole aikaisemmin tullut vastaan katsastuksesta.vasta nyt kun putket on uusittu niin tuli hylkäys ja putket on laitettu aivan samanlailla kuin ennenkin ovat olleet.
-
-
-
tosiaan en ole lisännyt yhtään liitosta vaan laittanut vanhojen putkien tilalle uudet,kyllä niitä ite saa vaihtaa mutta katsastusmies väitti ettei noin montaa liitosta saa olla kuin mun escossa on,ake:n kanta on kuulemma että pitää olla yhtenäinen putki,katoin päivällä mun toisesta escosta joka on vm-00 ja kyllä sieltäkin niitä liitoksia löytyy.sovittiin niin että mun tarvii käydä jonkun ford liikkeen korjaamopäällikölle näyttämässä liitoksia ja pyytää kirjallinen hyväksyntä niille jonka jälkeen käyn näyttämässä lappua konttorilla,sen jälkeen saan kuulemma leiman.
-