Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jarkkoma
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
Viesti
Kirjoittaja jarkkoma » Pe Elokuu 4. 19:26:58 2006
Tuossa aattelin kun autoa tullaan hieman piristämään onko nelkkarissa säädettävä vai ei? ei oikein noista Haun tuloksissta ota selvaa oneionei
Onko tuossa sinetti vai hä?
http://img.photobucket.com/albums/v681/ ... p_sdin.jpg
Viimeksi muokannut
jarkkoma, La Elokuu 5. 10:00:25 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR
Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
Mikko K
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ti Elokuu 16. 17:01:58 2005
- Paikkakunta: Kemijärvi
Viesti
Kirjoittaja Mikko K » Pe Elokuu 4. 19:43:33 2006
Mun käsittääkseni se on säädettävä tiettyyn rajaan asti, tiiä sit rajoista. Eli siinä on sinetti/kansi jonka kampeat poies ja alta pitäis löytyy kuusiokantaruuvi.
Silleen oli tossa omassa nelikossa
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ukormi » Pe Elokuu 4. 19:56:08 2006
Juuri noin. Otat sen sinetin pois ja säätelet kuusiokoloavaimella paineet sopiviksi. Muista että säädät alipaineletku irti. Omassa on paineet 3,7 kiloa ja viritysasteena stage 2. Vakiosta noita ei kannata muutella
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
jarkkoma
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
Viesti
Kirjoittaja jarkkoma » Pe Elokuu 4. 20:21:51 2006
Juuri tätä hainkin
2wd:ssä oli sama homma mut tästä en ollut varma
Kiitos vastanneille..

Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR
Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
DW79
- Viestit: 10
- Liittynyt: To Maaliskuu 8. 20:41:36 2007
Viesti
Kirjoittaja DW79 » To Maaliskuu 29. 18:17:41 2007
Hmm. Vinkkejä kaivataan.. Mites ootte irrottanu kyseisen sinetin, kun tuntuu olevan melkolailla tiukassa (väkivallallako?)
Ja toinen mielessäni pyörivä kysymys, et voiko tuon vakio säätimen jättää paikoilleen, jos laitaa sen perään esim. malpassin?? Onko mitä haittaa??
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » To Maaliskuu 29. 18:25:23 2007
DW79 kirjoitti:Hmm. Vinkkejä kaivataan.. Mites ootte irrottanu kyseisen sinetin, kun tuntuu olevan melkolailla tiukassa (väkivallallako?)
Ja toinen mielessäni pyörivä kysymys, et voiko tuon vakio säätimen jättää paikoilleen, jos laitaa sen perään esim. malpassin?? Onko mitä haittaa??
Poraamalla lähtee ainakin.
Pois vaan jos vaihtaa toiseen.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
DW79
- Viestit: 10
- Liittynyt: To Maaliskuu 8. 20:41:36 2007
Viesti
Kirjoittaja DW79 » Pe Kesäkuu 1. 13:02:07 2007
Sinetti kyllä lähti "lievällä" väkivallalla, mut sit tulikin vastaan seuraava ongelma. Ovat sitten tehtaalla (varmaan vittuillakseen) laittaneet liimat sinne kuusiokoloruuviin. No kyllähän ne lähti varovasti rapsuttamalla, et sai ruuvin kannan näkyviin, mut mites sitten se kierreosa?? Tuntuu sielläkin olevan melko tukevasti tuota liimaa, kun ruuvi ei hievahdakkaan, ei suuntaan ei toiseen...
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ke Maaliskuu 5. 20:39:19 2008
Completoksella on tuota cossun säädintä tarjouksessa 19eur joten ostin yhden kun muutakin tilasin. Mihin paineeseen tuo on alunperin säädetty? iiässään tuota meinasin koittaa kun on kaiketi paineissa vikaa eikä viittis mittaria sotkea sekaan jos olis sopivat paineet alunperin.