2,8 k-jetronic asennus 2,0ohc sierraan

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

2,8 k-jetronic asennus 2,0ohc sierraan

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Heinäkuu 6. 18:07:22 2006

käykös tuon xr4x4 mallin moottorin johtosarja mitenkään mihinkään töpseliin suoraan tuommoiseen tavis 2,0 ohc kaasari sierraan? tarvis talvea varten tuohon jäärata autoon alkaa mallailemaan eikä innostaisi alkaa kaikkia piuhoja alkaa vaihtamaan vielä kun luovuttaja auto on vääränpuoleisella ohjauksella...

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja ylimark » To Heinäkuu 6. 22:05:21 2006

Itse ruisku ei vaadi yhtään sähköjohtoa toimiakseen. Toki kannattaa lisätä lisäilmaluistin ja kylmäkäynnistyssolenoidin piuhat, niin lähtee talvella vähän herkemmin käyntiin. Kylmäkäynnistyssolenoidin voit laittaa vaikka kytkimen taakse ni ei tartte alkaa kötöstelemään sitä viivepiiriä.
Lisäilmaluistille on lämmityspiuhat, eli mitä pidempään virta kiertää, sitä alemmas tyhjäkäynti putoaa. Voit vetää sille sähköt vaikka virtalukolta.
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » To Heinäkuu 6. 22:16:17 2006

On sen verran yksinkertainen systeemi etten ainakaan itse näe mitään älyä oikaista tuon vertaisessa sähköhommassa. Helpompaa tehdä oikein, kun rakentaa katkaisijoita ja rosvoja virtalukolle. Selkeitä kaavioita löytyy helposti pienellä hakemisella, kun on niin yleinen vehje.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja ylimark » Pe Heinäkuu 7. 15:12:57 2006

Itse en taas millään jaksais alkaa koko koneen johtosarjaa käestämään johonki jääratavehkeeseen, jos parilla piuhallakin pärjää.
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

Vastaa Viestiin