Coiloverit RST S2:een

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

heRSe
Ylläpitäjä

Coiloverit RST S2:een

Viesti Kirjoittaja heRSe » Ke Kesäkuu 21. 23:57:09 2006

eli semmoset oon päättäny hankkia nyt ku alustaa oon muutenki laittamassa uusiksi!

löytyykö omakohtaisia tai kuultuja kokemuksia moisista mk4:n tai mk3:n alla ku ite en ainakaan täältä löytäny juttuja muistaku cossusierroista -ja escoista johon noita AVO:n GAZ:n sarjoja on laitettu, ilmeisesti hyvin lopputuloksin ja tommoset olis itelläki mielessä, lähinnä AVO:t.

jos tämmösiä löytyy ni kaikki mahd. tietotaito ym. vinkit olis erittäin tervetullutta! :D

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Kesäkuu 22. 8:55:02 2006

Laitas haku www.passionford.com foorumista. Siellä on aiheesta väännetty aina kerran viikossa ja varauksetonta kehua on aina saanut MEF Motorsportin Bilstein tolpista tekemä Coilover sarja. Ei säädettäväjäykkyyksinen (sai kyllä pienellä lisärahalla), mutta on kaasutolpilla toisinkuin ainakin AVO/GAZ (kuulemma).

Tuossa ainakin joku linkki mistä pääsee alkuun:
http://www.passionford.com/forum/viewtopic.php?t=107112

edit: löytyi linkki itse firmaankin:
http://www.mefmotorsport.com/
oli hieman kalliimmat kuin muistinkaan.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

heRSe
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja heRSe » Pe Kesäkuu 30. 22:12:06 2006

AVO:t tais olla gasabsorberit muistaakseni mutta pittää kävästä kattelemassa keskusteluja sikäli mikäli niistä mitn ymärtää! :D

tuolla briteissähän tuo alustan rakentaminen coilovereilla näyttäs tosiaan olevan vähän yleisempää ku täällä..

heRSe
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja heRSe » To Heinäkuu 6. 16:13:49 2006

kyllähän siellä on pojat noita viritelleet ja ainaki tuo MEF:n sarjan luvataan menevän alle ilman muutoksia mutta hintaaki oli muihin verrattuna yli puolet enemmän.. nuo ongelmakohat mitkä itellä tuli tuosta coilover konversiosta takana mieleen oli iskarikotelon ahtaus ja kestävyys sekä se että vanne (16*7) pyörii jo nyt niin lähellä iskaria mutta siellä oli pojilla 17*7,5 vanteetki coilovereilla! Jos oikein ymmärsin ni sinne alas oli jotku joko ite tehneet tai ostaneet spacerit että olisivatko siten saaneet iskaria kauemmas renkaasta. iskarikoteloita oli jotku muokanneet ja vahvistelleet muuta sen luulis onnistuvan kotikonsteinki jos tulee tarvetta.
Ralliäijillähän coilovereista luulis löytyvän kokemusta ja tietoa ni jos jotain vinnkkiä tulee mieleen ni ei muutako kehiin vaan!

se mikä aika selvästi tuli myös esille oli että tuo GAZ:n sarja ei aina ollu kaikkien mieleen, olisko ollu sitten erilaiset jouset sarjoissa tai jotain ku jotku taas kehu tosi hyväksi. olis mukava kuulla kokemuksia ketkä täällä on kyseisen sarjan laittanu!

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Heinäkuu 6. 16:37:25 2006

Toi alusta homma on vaan aika hankala,jotkut tykkää äidistä ja jotkut naapurin Pentistä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Vastaa Viestiin