XR2i cvh -> zetec

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

MiHu
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammikuu 21. 19:17:33 2004
Paikkakunta: Pohjois-Savo

XR2i cvh -> zetec

Viesti Kirjoittaja MiHu » Su Toukokuu 21. 21:23:00 2006

Tuossa ohimennen ruvennut kypsymään ajatukseen vaihtaa cvh zetecin koneeksi. Surffaillessa kattonut Saksan maalta, xr2i 1.8 16v malleja. No helpoin olis tuoda sellainen fiesta saksanmaalta ja tehdä elin siirto, mutta lisää jälleen kustannuksia. Joten kuinkahan "helppo" olisi istuttaa escortin vastaava tekniikka fiestan keulalle :?:

Kone ja laatikko käy varmaan "heittämällä", mutta entäs vetoakselit, ja moottorin ohjaus :?: Ei ole tarvinnut paljoa noitten moottorinohjaus sähkö hommia tehdä, niin pikkusen askarruttaa :shock:

Tai helpionta ois tietty vaihtaa autoo... Ruokahalu kasvaa syödessä :wink:
-89 sierra "perhemalli" cosworth
-90 fiesta xr2i 1.8 16v (kauppakassi)
-88 Sierra is(ex),-91 4x4 (ex),-92 (ex)
-Sierra 1.6L -84 (museoon ?)
-05 Mondeo "stasiwagon"
#652
- Kauniita autoja,nopeita naisia-
- Ford ei ole auto, se on elämäntapa-

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Su Toukokuu 21. 22:24:45 2006

Eikös se kone käy tuohon nykyiseen vaihdelaatikkoon. Siihen vaan mondeosta 2 litrainen kaikkine sähköineen ja kovaa ajoa.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Su Toukokuu 21. 23:00:28 2006

Zetec käy suoraan tuohon laatikkoon kunhan laitat vaan cvh:n limpun jatkeeksi.
itse juuri hommasin 2.0 aihion escorttia varten.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

force110
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Heinäkuu 19. 0:18:41 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja force110 » Ma Toukokuu 22. 18:59:53 2006

itsellä käynnyt vähän sama idea mielessä, mutta mk4 escorttiin. Toisaalta vaihtoehtona olis myös tehdä zvh-kone vaparina. Eikös 1,8 zetec mene helpommin paikalleen kuin 2,0, vai mikä ero näissä on? Vai mitä muita vaihtoehtoja olisi jos pitäisi saada n.150 hummaa vaparina?

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ma Toukokuu 22. 21:59:30 2006

force110 kirjoitti:itsellä käynnyt vähän sama idea mielessä, mutta mk4 escorttiin. Toisaalta vaihtoehtona olis myös tehdä zvh-kone vaparina. Eikös 1,8 zetec mene helpommin paikalleen kuin 2,0, vai mikä ero näissä on? Vai mitä muita vaihtoehtoja olisi jos pitäisi saada n.150 hummaa vaparina?
Öljypohja 1.8:ssa sopii paremmin, siinä on tilaa viedä putki koneen ali, tämä vaatii myös öljytikun+imuputken 1.8:sta. Riippuen apulaitehihnoista, 2.0 lohkoon melkeen kannattaa vaihtaa 1.8:n vesipumppu, ei taida mahtua Mondeon tavarat olemaan. kakslitrasessa vesipumppu pyörii eri suuntaan, eli muuttaa apulaitteet vastaamaan 1.8:a.

2.0 Zetec vaan, jos järkevään hintaan saa jostain. Siihen saa palikkaa koneeseen paremmin, varsinkin kun hommaa ns. mustakantisen mallin. Ja jos vaparina haluaa, 2.0 on ehdoton, siinä ei hirveesti virittelyä tarvia 150 heppaan.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

caddy
Viestit: 2075
Liittynyt: Ke Helmikuu 23. 21:34:28 2005
Paikkakunta: Toivala

Viesti Kirjoittaja caddy » Ma Toukokuu 22. 22:01:42 2006

Hartza kirjoitti:
force110 kirjoitti:itsellä käynnyt vähän sama idea mielessä, mutta mk4 escorttiin. Toisaalta vaihtoehtona olis myös tehdä zvh-kone vaparina. Eikös 1,8 zetec mene helpommin paikalleen kuin 2,0, vai mikä ero näissä on? Vai mitä muita vaihtoehtoja olisi jos pitäisi saada n.150 hummaa vaparina?
Öljypohja 1.8:ssa sopii paremmin, siinä on tilaa viedä putki koneen ali, tämä vaatii myös öljytikun+imuputken 1.8:sta. Riippuen apulaitehihnoista, 2.0 lohkoon melkeen kannattaa vaihtaa 1.8:n vesipumppu, ei taida mahtua Mondeon tavarat olemaan. kakslitrasessa vesipumppu pyörii eri suuntaan, eli muuttaa apulaitteet vastaamaan 1.8:a.

2.0 Zetec vaan, jos järkevään hintaan saa jostain. Siihen saa palikkaa koneeseen paremmin, varsinkin kun hommaa ns. mustakantisen mallin. Ja jos vaparina haluaa, 2.0 on ehdoton, siinä ei hirveesti virittelyä tarvia 150 heppaan.
johan siinä on 99kw eli reilut 135hp vakiona
Mondeo -02 ST220
Sierra -86 iS --> M52B25
#1398

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ma Toukokuu 22. 22:09:40 2006

Hartza kirjoitti:2.0 lohkoon melkeen kannattaa vaihtaa 1.8:n vesipumppu, ei taida mahtua Mondeon tavarat olemaan. kakslitrasessa vesipumppu pyörii eri suuntaan, eli muuttaa apulaitteet vastaamaan 1.8:a.
Onko tämä nyt aivan varma tieto? Eli jos minulla on Zetec 2.0 ja vaihdan siihen Zetec 1.8:n vesipumpun, niin saan sillä vesikierron muutettua toisensuuntaiseksi? Käykö 1.8:n vesipumppu bolt-on 2.0 lohkoon? Zetecissa taitaa olla vesipumppu erilaisella (nokka)hihnalla kuin CVH:ssa? Kyselen näin "outoja" ZVH konversion vuoksi.

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » Ma Toukokuu 22. 22:10:35 2006

force110 kirjoitti: Vai mitä muita vaihtoehtoja olisi jos pitäisi saada n.150 hummaa vaparina?
Suoraan rs2000:n pannu. Pari vuotta sitte laitoin ja muutoskatsastin sellasen mk4 ekkeriin.

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ma Toukokuu 22. 22:32:20 2006

Sine kirjoitti:
Hartza kirjoitti:2.0 lohkoon melkeen kannattaa vaihtaa 1.8:n vesipumppu, ei taida mahtua Mondeon tavarat olemaan. kakslitrasessa vesipumppu pyörii eri suuntaan, eli muuttaa apulaitteet vastaamaan 1.8:a.
Onko tämä nyt aivan varma tieto? Eli jos minulla on Zetec 2.0 ja vaihdan siihen Zetec 1.8:n vesipumpun, niin saan sillä vesikierron muutettua toisensuuntaiseksi? Käykö 1.8:n vesipumppu bolt-on 2.0 lohkoon? Zetecissa taitaa olla vesipumppu erilaisella (nokka)hihnalla kuin CVH:ssa? Kyselen näin "outoja" ZVH konversion vuoksi.
Zetecissä moniurahihna pyörittää vesipumppua, joten jos teet ZVH:ta, joudut käyttämmään CVHn vesipumppua+peittolevyä lohkoon sekä alahihnapyörää(+mahdollinen prikka jotta hihna kulkee keskellä). Jakopäässä on muutama variaatio olemassa, suosituin on varmaan 1.3 CVHn kiristin ja 1.6 CVHn hihna ---> http://www.quantums.info/zvh.htm ,tuolta kannattaa opiskella.

Jos taas 2.0 Zeteciä ahtaa pienempiin etuvetoisiin, 1.8:sta vesipumppu ja apulaitteet, melko varmasti Mondeon rojut eivät mahdu pellin alle. Vesipumppu sopii suoraan, kuten öljypohja ja muut hilut.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

force110
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Heinäkuu 19. 0:18:41 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja force110 » Ma Toukokuu 22. 23:22:13 2006

Toisaalta taas cvh:sta löytyy vain yksi nokkakeppi ja 8 venttiiliä verrattuna zetecin 16 venttiiliin ja kahteen nokkaan. Kustannuksiltaan cvh:n kansi tulee varmasti aikalailla halvemmaksi kun aletaan viri osia laittamaan. Kuinka paljon parempi zetecin kansi on verrattuna cvh:n kanteen?

Ja tietenkin yksi vaihtoehto olis se rs2000:sen kone, tosin niitä on hieman harvemmassa kuin zetec koneita.

Kunhan tässä mietiskelen mitä sitä tulevana talvena tekisi?

MiHu
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammikuu 21. 19:17:33 2004
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja MiHu » Ti Toukokuu 23. 0:05:48 2006

Mitenkäs noitten koneiden paino erot? Painaako zeteci saman, enempi vai vähempi? Aattelin vaan että tuosta zetekistä jäänyt parempi kuva koneena kuin cvh:sta. cvh:t tuntuu olevan pikkusen nirsoja kaikesta. Nykimista ym. vastaavaa. Oishan se kiva kun löytys euroopasta valmis paketti koneineen ja sähköineen, eli keulaosa kolari vehkeestä.

Toi rs2000 tekniikka kyl himottas pikkusen. Mites jos kone/laatikko paketin laittaa niin vetoakselit käy? Pitääköhän rs2000 vetarit koneistaa fiestaan käypäsiks vai mitenkä lie...

Hitto ku ei oo kellään tutulla ko. ajokkeja, ainoostaan yks 2l mondeo :cry:

Täytyy käydä utelee paikallisella purkaamolla ja saada samalla taas pikkusta vittuilua osakseen.. *jaa, että foordiin taas osia ettimäs. ostasit sinäkin auton...* :evil: (onneks taitaa olla suurin osa huumuri... toivotaan)
-89 sierra "perhemalli" cosworth
-90 fiesta xr2i 1.8 16v (kauppakassi)
-88 Sierra is(ex),-91 4x4 (ex),-92 (ex)
-Sierra 1.6L -84 (museoon ?)
-05 Mondeo "stasiwagon"
#652
- Kauniita autoja,nopeita naisia-
- Ford ei ole auto, se on elämäntapa-

Kehmu
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Kehmu » Ti Toukokuu 23. 0:27:33 2006

Tollasia löytyi
Std CVH - 140/145 cfm
Ported std valve CVH - 160/170 cfm
Std Zetec - 170/175 cfm
Ultimate Ported 45mm BV CVH - 180/190 cfm
Ported std valve Zetec - 190/200 cfm
Ported 33.5mm BV Zetec 210/220 cfm
Toisesta topicista lainaus...Kertoopi jonkin verran cvh:n ja zetecin kannen eroista. Ja jos vaparia meinaa niin kyllä mun mielestä zetec on parempi vaihtoehto, jo sen vaihdon 'helppouden' takia ja saatavilla olevien viritysosien, verrattuna RS2000:een.

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ti Toukokuu 23. 1:05:49 2006

Hartza kirjoitti:Jakopäässä on muutama variaatio olemassa, suosituin on varmaan 1.3 CVHn kiristin ja 1.6 CVHn hihna ---> http://www.quantums.info/zvh.htm ,tuolta kannattaa opiskella.
Kyllä, olen tietoinen juuri tuosta loistavasta quantums:n www-sivustosta. Halusinkin lähinnä varmistuksen joltakin asiaa paremmin tietävältä, että Zeteceissä todellakin on tuollaistakin harrastettu. Kiitos tiedosta.

force110
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Heinäkuu 19. 0:18:41 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja force110 » Ti Toukokuu 23. 22:56:28 2006

Minkäs ikäisissä autoissa on tuota mustakantista zeteckkiä, ja saako siihen sitten paremmin viri palikkaa?

JHE
Viestit: 124
Liittynyt: To Elokuu 7. 23:16:43 2003
Paikkakunta: Iisalmi/Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JHE » Ti Toukokuu 23. 23:36:38 2006

force110 kirjoitti:Minkäs ikäisissä autoissa on tuota mustakantista zeteckkiä, ja saako siihen sitten paremmin viri palikkaa?
Jos en ihan väärin muista niin -99 eteenpäin löytyy mondeosta ainakin.
Audi A4 2.0TDI

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Ti Toukokuu 30. 10:08:14 2006

Zetecin laittaminen CVH koneiseen ennen vuotta -94 valmistettuun Fiestaan ei ole aivan simppeli homma. Itellä on tuollainen projekti meneillään, joten jos kiinnostaa, niin sivuiltani voipi käydä kummastelemassa, miten on mieli ja suunnitelmat muuttunut vuosien varrella. Tässä listaa mitä tarvitsee huomioida jos asentaa 92-98 version Zeteciä CVH Fiestaan:

- öljypohja, imuputki ja tikku( vain 2 litraisen tapauksessa)
- Jakopään puolen kaikki moottorin kiinnikkeet ja niiden asennuspaikkojen teko runkopalkkeihin
- öljypumppu(joss kone on Mondeosta, riippumatta iskutilavuudesta)
- vesipumppu(joss kone on Mondeosta, riippumatta iskutilavuudesta)
- joss haluaa sekventiaaliruiskun, niin sitten sähköt ja boksi. Muuten kelpaa myös CVH:n piuhat ja sähköt, vaikka vaihtaisi imusarjankin.

Uudemman mallin 98-> Zetecin kanssa:
- Kone ehdottomasti Focuksesta, jolloin suurimman osan ongelmista välttää.
- Kaksilitrainen ei käy B5 laatikon kanssa, kun startti on aina koneen takana.
- mikään moottorin kiinnike ei käy suoraan.
- apulaitehihna aiheuttaa askartelua, koskapa laturi muuttaa koneen taakse. Vesipumpun pyörimissuuntaa ei voi vaihtaa, joten jotenkin on selvittävä ohjaustehostimen kanssa, jotta laitehihnan saa järjellisesti paikalleen.
- mikään vesiletku ei käy suoraan.

Ei siis kannata ihan liian helpoksi hommaa kuvitella.

force110
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Heinäkuu 19. 0:18:41 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja force110 » To Kesäkuu 1. 16:56:23 2006

jive kirjoitti:Zetecin laittaminen CVH koneiseen ennen vuotta -94 valmistettuun Fiestaan ei ole aivan simppeli homma. Itellä on tuollainen projekti meneillään, joten jos kiinnostaa, niin sivuiltani voipi käydä kummastelemassa, miten on mieli ja suunnitelmat muuttunut vuosien varrella. Tässä listaa mitä tarvitsee huomioida jos asentaa 92-98 version Zeteciä CVH Fiestaan:

- öljypohja, imuputki ja tikku( vain 2 litraisen tapauksessa)
- Jakopään puolen kaikki moottorin kiinnikkeet ja niiden asennuspaikkojen teko runkopalkkeihin
- öljypumppu(joss kone on Mondeosta, riippumatta iskutilavuudesta)
- vesipumppu(joss kone on Mondeosta, riippumatta iskutilavuudesta)
- joss haluaa sekventiaaliruiskun, niin sitten sähköt ja boksi. Muuten kelpaa myös CVH:n piuhat ja sähköt, vaikka vaihtaisi imusarjankin.

Uudemman mallin 98-> Zetecin kanssa:
- Kone ehdottomasti Focuksesta, jolloin suurimman osan ongelmista välttää.
- Kaksilitrainen ei käy B5 laatikon kanssa, kun startti on aina koneen takana.
- mikään moottorin kiinnike ei käy suoraan.
- apulaitehihna aiheuttaa askartelua, koskapa laturi muuttaa koneen taakse. Vesipumpun pyörimissuuntaa ei voi vaihtaa, joten jotenkin on selvittävä ohjaustehostimen kanssa, jotta laitehihnan saa järjellisesti paikalleen.
- mikään vesiletku ei käy suoraan.

Ei siis kannata ihan liian helpoksi hommaa kuvitella.
Onkos fiestassa kuinka paljon vähemmän tilaa kuin mk4 escortissa?

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » To Kesäkuu 1. 17:40:10 2006

ei ainakaan paljon, jos mk3 Fiestaan vertaa.

force110
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Heinäkuu 19. 0:18:41 2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja force110 » Ma Kesäkuu 5. 19:40:58 2006

Eli vääntäkää nyt mulle rautalangasta jos asennan zetecin mk4 escorttiin, niin ilmeisesti 1,8 menee heittämällä paikalleen eikä mitää sen suurempia muutoksia tarvia. Mutta mitä osia siis tarvii lisäksi hommata jos pellin alle haluaakin 2 litrasen? Ja kun kustannussyistä olen katsellut noita hieman vanhempia zeteccejä eli 98 vuosimalliin asti, niin mitä eroa on viripalikoiden saatavuudessa uudempaan mottiin?

Kiitoksia jo etukäteen.

MiHu
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammikuu 21. 19:17:33 2004
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja MiHu » Su Kesäkuu 11. 20:50:47 2006

Mitenkäs jos xr2i:n laittaa xr3 koneen? Tietysti vaihdetaan sähköruisku ja muut hilppeet, Fiestasta. Tiedossa olisi xr3 kone, mikä on remontoitu ja pikkusen piristetty...

Mietin vaan että mitenkä toi xr2i ruiskupaketti suhtautuu xr3 viritettyyn myllyyn ja pitääkö ruveta lastua metsästää :?: Kokemuksia :?:

Yritin etsiä haulla, kun jossain olin lukevinani ko.aiheesta mutta en löytänyt.... :oops:
-89 sierra "perhemalli" cosworth
-90 fiesta xr2i 1.8 16v (kauppakassi)
-88 Sierra is(ex),-91 4x4 (ex),-92 (ex)
-Sierra 1.6L -84 (museoon ?)
-05 Mondeo "stasiwagon"
#652
- Kauniita autoja,nopeita naisia-
- Ford ei ole auto, se on elämäntapa-

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » To Kesäkuu 15. 10:08:26 2006

MiHu kirjoitti:Mitenkäs jos xr2i:n laittaa xr3 koneen? Tietysti vaihdetaan sähköruisku ja muut hilppeet, Fiestasta. Tiedossa olisi xr3 kone, mikä on remontoitu ja pikkusen piristetty...

Mietin vaan että mitenkä toi xr2i ruiskupaketti suhtautuu xr3 viritettyyn myllyyn ja pitääkö ruveta lastua metsästää :?: Kokemuksia :?:

Yritin etsiä haulla, kun jossain olin lukevinani ko.aiheesta mutta en löytänyt.... :oops:
En ostaisi toista konetta, ellei siinä ole jotakin todella paljon parempaa. Ruiskuille on yleensä omat nokat ja vähän eri systeemit imusarjan mitoitukselle. Periaatteessa ongelmaa ei ole jos EFi antureille löytyy XR3 koneesta paikat. XR3 ei vielä paljoa sano kun noita on MFi, EFi 8V ja SEFi 16V versioina ;)

sumpe
Ylläpitäjä

xr2i 2.0 zetek

Viesti Kirjoittaja sumpe » To Kesäkuu 15. 10:37:05 2006

Tein ja katsastin kevät talvella tollasen,moottori on mondeosta kuin myös sähköt,vauhtipyörä.Laatikko on cvh motista vesipumppua en vaihtanut vaan muutin pyörintä suunnan ja vauhtipyörää sorvattiin että mahtu kytkin koppaan.Sähkösarjan kanssa meni hetki mutta voitto kotiin. Ei paha projekti purin auton osiin puhalsin ja maalasin joten ei pitäs heti kukkia.ps auto myydään syksyllä pois.

MiHu
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammikuu 21. 19:17:33 2004
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja MiHu » To Kesäkuu 15. 20:42:58 2006

Niin tosiaan unohtu se vuos malli... se on vanhemmasta, missä mekaaninen ruisku..
-89 sierra "perhemalli" cosworth
-90 fiesta xr2i 1.8 16v (kauppakassi)
-88 Sierra is(ex),-91 4x4 (ex),-92 (ex)
-Sierra 1.6L -84 (museoon ?)
-05 Mondeo "stasiwagon"
#652
- Kauniita autoja,nopeita naisia-
- Ford ei ole auto, se on elämäntapa-

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe Kesäkuu 16. 0:10:39 2006

Miksi vaihtaa lähestulkoon samanlainen kone tilalle? piristä mieluummin sitä omaasi.
Sitäpaitsi efissä on oma kantensa + muita pieniä, mutta ei niin ratkaisevia eroja.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

jive
Ylläpitäjä

Re: xr2i 2.0 zetek

Viesti Kirjoittaja jive » Pe Kesäkuu 16. 8:21:58 2006

sumpe kirjoitti:Tein ja katsastin kevät talvella tollasen,moottori on mondeosta kuin myös sähköt,vauhtipyörä.Laatikko on cvh motista vesipumppua en vaihtanut vaan muutin pyörintä suunnan ja vauhtipyörää sorvattiin että mahtu kytkin koppaan.Sähkösarjan kanssa meni hetki mutta voitto kotiin. Ei paha projekti purin auton osiin puhalsin ja maalasin joten ei pitäs heti kukkia.ps auto myydään syksyllä pois.
siis Fiestaan vai Escortiin, sekä minkä vuoden Zetec?

MiHu
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammikuu 21. 19:17:33 2004
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja MiHu » Pe Kesäkuu 16. 14:47:11 2006

Se xr3 kone pitäs olla rempattu, virinokka ja nostimet vaihdettu... omaan pitäs vaihtaa nokka, nostimet ja kytkin... Aattelin vaan jos ois heittäny keulille ja ajoon :wink:
-89 sierra "perhemalli" cosworth
-90 fiesta xr2i 1.8 16v (kauppakassi)
-88 Sierra is(ex),-91 4x4 (ex),-92 (ex)
-Sierra 1.6L -84 (museoon ?)
-05 Mondeo "stasiwagon"
#652
- Kauniita autoja,nopeita naisia-
- Ford ei ole auto, se on elämäntapa-

sumpe
Ylläpitäjä

xr2i 2.0 zetek

Viesti Kirjoittaja sumpe » Su Kesäkuu 18. 21:37:26 2006

eikös xr2i ole fiesta (xr3i escort) no hällä väliä kone on 95 vm mondeosta

MiHu
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammikuu 21. 19:17:33 2004
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja MiHu » Ma Kesäkuu 26. 20:19:36 2006

Kuinkahan toi vanhempi rs2000 doch kone istuis fiestan keulalle :roll: Käykös se tohon cvh:n laatikkoon vai joutuuko laittaa rs2000 lodjun :?:
Näyttäs olevan sellanen clubilaisella myynnissä.... :twisted:
-89 sierra "perhemalli" cosworth
-90 fiesta xr2i 1.8 16v (kauppakassi)
-88 Sierra is(ex),-91 4x4 (ex),-92 (ex)
-Sierra 1.6L -84 (museoon ?)
-05 Mondeo "stasiwagon"
#652
- Kauniita autoja,nopeita naisia-
- Ford ei ole auto, se on elämäntapa-

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » To Kesäkuu 29. 22:57:08 2006

ei mahru I4 motti Fiestaan. Yrittää voi, mutta tiedossa on peltitöitä

Vastaa Viestiin