Sierra XR4Ti:n käyntihäiriö

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

hepsukka
Viestit: 46
Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
Paikkakunta: Kokkola

Sierra XR4Ti:n käyntihäiriö

Viesti Kirjoittaja hepsukka » Pe Kesäkuu 2. 3:21:48 2006

Elikkäs tommonen käkätin tuli hommattua ja vikana löytyy semmonen että ku mennään ahtopuolelle niin ei mitään vaikutteita turbosta, eli tuntuu vuodolta jostain mutta kun sekään ei löydy mistään. Et jos kellä ois joku hyvä teoria niin jakakaa tietonne ku iteltä rupee ideat loppumaan :lol:

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Pe Kesäkuu 2. 7:08:50 2006

?? Siis painetta on padassa kuitenkin vai??
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja pylvis » Pe Kesäkuu 2. 9:20:55 2006

onko mallissa cooleri vai sellanen kuminen haitari mikä menee turbolta kaasuläpälle , itellä oli se kuminen haitari halki josta pääsi paine pihalee
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

hepsukka
Viestit: 46
Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja hepsukka » Pe Kesäkuu 2. 16:21:51 2006

fsohc kirjoitti:?? Siis painetta on padassa kuitenkin vai??
Paineet nousee niinku pitää mutta tehot on kateissa...

hepsukka
Viestit: 46
Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja hepsukka » Pe Kesäkuu 2. 16:22:23 2006

pylvis kirjoitti:onko mallissa cooleri vai sellanen kuminen haitari mikä menee turbolta kaasuläpälle , itellä oli se kuminen haitari halki josta pääsi paine pihalee
Thunderbirdin coolerilla, eli se joka vaan tulee turbo päälle...

hepsukka
Viestit: 46
Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja hepsukka » La Kesäkuu 3. 22:35:34 2006

vika tais löytyä jotenkuten parin olut pullon jälkeen :lol: Vikana on että saa aivan liikaa soppaa joten epäilen että suuttimet ois jämähtäny auki ku ei auta vaikka ilmamäärämittaria säätää niin kireelle ettei sormin liiku enään
:lol: Mutta jos joku keksii jossain anturissa vian niin kertokaa toki mulle :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hepsukka
Viestit: 46
Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja hepsukka » Ma Kesäkuu 5. 18:53:03 2006

Just purkasin imusarjan ja kokeilin suuttimet ja ehjät on, muutkin anturit näyttää jotain arvoo, itsellä vaikeuksia ku ei tiedä noitten arvot että paljonko pitäis olla.VIKASYNDROOMAT :D ->

Sytkän joutuu pitää tyhjäkäynnillä ~60 astetta ennakko että edes käy, jos yrittää ~15 asteeseen kääntää niin sammuu.

Tulpat menee heti mustaks

Imusarja oli karstottunu

Ampuu ~metrin pituista liekkiä ku painaa kaasun pohjaa ja röpöttää

Ahtaa tolla ennakolla 0.6 bar paikoillaan

Siinäpäs tän hetkiset syndroomat.. Jos kellään samanlaista kokemusta niin jakatkaa tietonne miten korjattu ja missä vika. Ku ei huvittais tuota johtosarjaa ruveta purkaan ku ehjältä näyttää.

dexta
Viestit: 764
Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
Paikkakunta: Etelä-savo

Viesti Kirjoittaja dexta » Ma Kesäkuu 5. 19:29:45 2006

Ootkos pensanpaineita kattonu?

hepsukka
Viestit: 46
Liittynyt: Su Lokakuu 30. 13:17:51 2005
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja hepsukka » Ma Kesäkuu 5. 19:54:53 2006

dexta kirjoitti:Ootkos pensanpaineita kattonu?
Paineet vajaa 3bar tyhjäkäynti ja ahtopuolella ~4...

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja pylvis » To Kesäkuu 8. 22:45:13 2006

miten oot sitä sytkää säätäny eli ootko irrottanu töpselin yhdestä johdosta ja sen jälkeen säätäny sytkän vai suoraan kääntäny jakaa ? , ja sit onko siinä sun autossa map anturi ? ja mahtaako se olla ehjä , kun mun autossa ei ollu map anturia joka tarkkaili antoa
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

Vastaa Viestiin