Esc. RST vika vai ominaisuus?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Esc. RST vika vai ominaisuus?
Nojoo, mitä tolla autolla on nyt tullu ajeltua tässä parisen viikkoa niin sellaisen "ominaisuuden" tai vian olen huomannut, kun auton illalla jättää parkkiin ja aamulla lähtee liikenteeseen, niin käynnistyminen on sen verran nihkeää, että saa polkea kaasua jonnin verran, mutta ei paljoa.
Ainakin muistan sen vanhasta k-jet xr3:sesta, että oli kelit mitkä tahansa, niin laakista lähti polkematta käyntiin.. vaikka rst onkin ke-jet, niin ei sillä nyt tämmöseen tietty ole mitään merkitystä..
Ainakin muistan sen vanhasta k-jet xr3:sesta, että oli kelit mitkä tahansa, niin laakista lähti polkematta käyntiin.. vaikka rst onkin ke-jet, niin ei sillä nyt tämmöseen tietty ole mitään merkitystä..
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
Sen verran on tietoa, että seokset on pielessä ainakin jonkun verran eli luultavasti rikkaalla käy. Olis kyllä tarkoitus tosiaan ensi viikolla käydä pistämässä seokset kuntoon, korjaantuisikohan sillä? Ja paineet ei häviä..JesseT kirjoitti:Ei ole ominaisuus, mutta yleistä kylläkin. Onko tietoa saako liikaa bensaa vai liian vähän? Vai häviääkö esim. paineet johonkin järjestelmästä?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viesti:
Kylmäkäynnistyssuutin ei saata toimia oikein. Imusarjan alla keskellä, muistaakseni sininen liitin (minulla oli paskaa liittimessä).
Lämpöaikakytkin oli kanssa joskus rikki, ei lähtenyt lohkolämppärissä olon jälkeen käyntiin.
Ei minulla tarvinnut kaasua polkea startatessa. Pari kertaa tuli kyllä tulpat kasteltua ja sitten piti tietty kaasu pohjassa starttailla...
Lämpöaikakytkin oli kanssa joskus rikki, ei lähtenyt lohkolämppärissä olon jälkeen käyntiin.
Ei minulla tarvinnut kaasua polkea startatessa. Pari kertaa tuli kyllä tulpat kasteltua ja sitten piti tietty kaasu pohjassa starttailla...
-
-