4.v. sitten completokselta ostetut madallusjouset. merkki?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

sierrakuski
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
Paikkakunta: lempäälä

4.v. sitten completokselta ostetut madallusjouset. merkki?

Viesti Kirjoittaja sierrakuski » To Toukokuu 18. 16:54:14 2006

tuollaiset ostin, mutta mikähän merkki oli silloin valikoimissa..? :?:
kuulemma sieltä ostettu ja punaiset ovat väriltään ja -40mm madaltavat.

ja jos vielä jollain olisi kokemuksia ko. jousista niin olisi kiva kuulla.
ford sierra 3d -85 laser ikuisuusprojekti
ford 4500 -72
ford 5000 -71

t5
Viestit: 292
Liittynyt: La Marraskuu 6. 10:35:53 2004
Paikkakunta: stadi

Viesti Kirjoittaja t5 » To Toukokuu 18. 18:03:13 2006

Ainakin vuonna 02-03 punaset elit ja h&r myivät mutta noistakin listojen mukaan elit ainostaan cossuun madallus 30mm.Eiks motonetti myy näitä rallye elittejä nimellä madallus 40mm.

sierrakuski
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
Paikkakunta: lempäälä

Viesti Kirjoittaja sierrakuski » To Toukokuu 18. 19:21:01 2006

joo, h&r se voisi olla.. ainakin ne punaisia. :roll: nämä ovat sierran 40mm madaltavat.
Motonetistä mielestäni saa vain lesjöfors merkkisiä ruotsalaisia jousia joilla tuppaa ainakin sierrassa jäämään etupää korkeammalle :P
tarvii tutkia myykö ne rally elittiäkin..

onko kellään kokemuksia h&r jousien kovuudesta cossussa? tai normi sierrassa hyvillä iskareilla?
ford sierra 3d -85 laser ikuisuusprojekti
ford 4500 -72
ford 5000 -71

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AkiS » To Toukokuu 18. 19:43:12 2006

No mulla on tossa riesassa noi -45mm H&R:t ja ne on siniset...
Ja erittäin jämpti alusta on säädettävien Spaxien kera...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Toukokuu 18. 21:28:49 2006

eliten sarjalla kaverin 850 volvon perse nousi vanhastaan..

sierrakuski
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
Paikkakunta: lempäälä

Viesti Kirjoittaja sierrakuski » To Toukokuu 18. 21:54:15 2006

joo itsekin ostin volvooni motonetista "sport takajousi jäykempi vakiopituinen", niin näyttää samalta kuin kaverin deeäx 6 vuotta sitten :P perä on ihan hyvin pilvissä. vedin sillä p100:sta ja auto oli trailerin etupäässä=hyvin etupainoinen paketti.. ja perä oli silloin "normaalissa" :lol:
ford sierra 3d -85 laser ikuisuusprojekti
ford 4500 -72
ford 5000 -71

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeddah » Pe Toukokuu 19. 0:34:39 2006

sierrakuski kirjoitti:joo, h&r se voisi olla.. ainakin ne punaisia. :roll: nämä ovat sierran 40mm madaltavat.
Motonetistä mielestäni saa vain lesjöfors merkkisiä ruotsalaisia jousia joilla tuppaa ainakin sierrassa jäämään etupää korkeammalle :P
tarvii tutkia myykö ne rally elittiäkin..
Elit = Lesjöfors ja taitaapa niitä saada Kilen nimellä jostain. Omassa sedanissa ovat kiinni, perä jäi tosiaan aavistuksen alemmaksi, mutta siihen voi vaikuttaa ~25kg rokkikoneet takakontissa. Kuormankantavuus noilla on aika heikko eikä tosiaankaan madaltanut 40mm, mikä on ihan hyvä juttu. OK jousia mielestäni, varsinkin vakioihin verrattuna.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 0:44:21 2006

Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Pe Toukokuu 19. 14:25:58 2006

jesus48 kirjoitti:Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 14:33:22 2006

ytte kirjoitti:
jesus48 kirjoitti:Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.
Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Pe Toukokuu 19. 14:37:39 2006

jesus48 kirjoitti:
ytte kirjoitti:
jesus48 kirjoitti:Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.
Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 14:41:17 2006

ytte kirjoitti:
jesus48 kirjoitti:
ytte kirjoitti: sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.
Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)
Muista semmonen homma että ne kynät on aika tarkat siitä et:stä. Mageliuksellahan tuli semmonen ongelma GAZien kanssa että kumi osuu tolppaan,en muista millä et:llä maken vanteet on mutta herra kertoo varmaan itse sen asian. Sama tuli myös ilmi GT1:ssä ja siinä oli cossun vakiovanteet slickseillä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Pe Toukokuu 19. 15:44:12 2006

jesus48 kirjoitti:
ytte kirjoitti:
jesus48 kirjoitti: Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)
Muista semmonen homma että ne kynät on aika tarkat siitä et:stä. Mageliuksellahan tuli semmonen ongelma GAZien kanssa että kumi osuu tolppaan,en muista millä et:llä maken vanteet on mutta herra kertoo varmaan itse sen asian. Sama tuli myös ilmi GT1:ssä ja siinä oli cossun vakiovanteet slickseillä.
siivessä ainakin otti 7" levee et40 (vai 42 se cosassa ovakiona) kiinni, tosin rengas oli 215/45/17

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 15:56:26 2006

ytte kirjoitti:
jesus48 kirjoitti:
ytte kirjoitti: Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)
Muista semmonen homma että ne kynät on aika tarkat siitä et:stä. Mageliuksellahan tuli semmonen ongelma GAZien kanssa että kumi osuu tolppaan,en muista millä et:llä maken vanteet on mutta herra kertoo varmaan itse sen asian. Sama tuli myös ilmi GT1:ssä ja siinä oli cossun vakiovanteet slickseillä.
siivessä ainakin otti 7" levee et40 (vai 42 se cosassa ovakiona) kiinni, tosin rengas oli 215/45/17
Makella tais olla et38...rengastuksesta ja vanteen leveydestä en sano mitään.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Vastaa Viestiin