Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
sierrakuski
- Viestit: 88
- Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
- Paikkakunta: lempäälä
Viesti
Kirjoittaja sierrakuski » To Toukokuu 18. 16:54:14 2006
tuollaiset ostin, mutta mikähän merkki oli silloin valikoimissa..?
kuulemma sieltä ostettu ja punaiset ovat väriltään ja -40mm madaltavat.
ja jos vielä jollain olisi kokemuksia ko. jousista niin olisi kiva kuulla.
ford sierra 3d -85 laser ikuisuusprojekti
ford 4500 -72
ford 5000 -71
-
t5
- Viestit: 292
- Liittynyt: La Marraskuu 6. 10:35:53 2004
- Paikkakunta: stadi
Viesti
Kirjoittaja t5 » To Toukokuu 18. 18:03:13 2006
Ainakin vuonna 02-03 punaset elit ja h&r myivät mutta noistakin listojen mukaan elit ainostaan cossuun madallus 30mm.Eiks motonetti myy näitä rallye elittejä nimellä madallus 40mm.
-
sierrakuski
- Viestit: 88
- Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
- Paikkakunta: lempäälä
Viesti
Kirjoittaja sierrakuski » To Toukokuu 18. 19:21:01 2006
joo, h&r se voisi olla.. ainakin ne punaisia.

nämä ovat sierran 40mm madaltavat.
Motonetistä mielestäni saa vain lesjöfors merkkisiä ruotsalaisia jousia joilla tuppaa ainakin sierrassa jäämään etupää korkeammalle

tarvii tutkia myykö ne rally elittiäkin..
onko kellään kokemuksia h&r jousien kovuudesta cossussa? tai normi sierrassa hyvillä iskareilla?
ford sierra 3d -85 laser ikuisuusprojekti
ford 4500 -72
ford 5000 -71
-
AkiS
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja AkiS » To Toukokuu 18. 19:43:12 2006
No mulla on tossa riesassa noi -45mm H&R:t ja ne on siniset...
Ja erittäin jämpti alusta on säädettävien Spaxien kera...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » To Toukokuu 18. 21:28:49 2006
eliten sarjalla kaverin 850 volvon perse nousi vanhastaan..
-
sierrakuski
- Viestit: 88
- Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
- Paikkakunta: lempäälä
Viesti
Kirjoittaja sierrakuski » To Toukokuu 18. 21:54:15 2006
joo itsekin ostin volvooni motonetista "sport takajousi jäykempi vakiopituinen", niin näyttää samalta kuin kaverin deeäx 6 vuotta sitten

perä on ihan hyvin pilvissä. vedin sillä p100:sta ja auto oli trailerin etupäässä=hyvin etupainoinen paketti.. ja perä oli silloin "normaalissa"

ford sierra 3d -85 laser ikuisuusprojekti
ford 4500 -72
ford 5000 -71
-
jeddah
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jeddah » Pe Toukokuu 19. 0:34:39 2006
sierrakuski kirjoitti:joo, h&r se voisi olla.. ainakin ne punaisia.

nämä ovat sierran 40mm madaltavat.
Motonetistä mielestäni saa vain lesjöfors merkkisiä ruotsalaisia jousia joilla tuppaa ainakin sierrassa jäämään etupää korkeammalle

tarvii tutkia myykö ne rally elittiäkin..
Elit = Lesjöfors ja taitaapa niitä saada Kilen nimellä jostain. Omassa sedanissa ovat kiinni, perä jäi tosiaan aavistuksen alemmaksi, mutta siihen voi vaikuttaa ~25kg rokkikoneet takakontissa. Kuormankantavuus noilla on aika heikko eikä tosiaankaan madaltanut 40mm, mikä on ihan hyvä juttu. OK jousia mielestäni, varsinkin vakioihin verrattuna.
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 0:44:21 2006
Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Pe Toukokuu 19. 14:25:58 2006
jesus48 kirjoitti:Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 14:33:22 2006
ytte kirjoitti:jesus48 kirjoitti:Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.
Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Pe Toukokuu 19. 14:37:39 2006
jesus48 kirjoitti:ytte kirjoitti:jesus48 kirjoitti:Tavan sierrassa jää aina keula korkeemmalle jos ei laita kossun iskareita eteen jotka on tuuman lyhyemmät. Tämä on fatka.
sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.
Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 14:41:17 2006
ytte kirjoitti:jesus48 kirjoitti:ytte kirjoitti:
sierraan ei vissiin saa erilaisia yläpään kuppeja jotka madaltas vähä. Ite muokkasin vakiota 3cm, mutta tais tulla liikaa ja ei pääse ihan kääntymään kunnolla.
Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)
Muista semmonen homma että ne kynät on aika tarkat siitä et:stä. Mageliuksellahan tuli semmonen ongelma GAZien kanssa että kumi osuu tolppaan,en muista millä et:llä maken vanteet on mutta herra kertoo varmaan itse sen asian. Sama tuli myös ilmi GT1:ssä ja siinä oli cossun vakiovanteet slickseillä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Pe Toukokuu 19. 15:44:12 2006
jesus48 kirjoitti:ytte kirjoitti:jesus48 kirjoitti:
Ei saa madaltavia kuppeja. Cossun iskari + orkkis olka-akseli on se ns. helpoin niksi. Itsekkin muokkasin yhdet kupit mutta en ikinä laittanut niitä kiinni.
Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)
Muista semmonen homma että ne kynät on aika tarkat siitä et:stä. Mageliuksellahan tuli semmonen ongelma GAZien kanssa että kumi osuu tolppaan,en muista millä et:llä maken vanteet on mutta herra kertoo varmaan itse sen asian. Sama tuli myös ilmi GT1:ssä ja siinä oli cossun vakiovanteet slickseillä.
siivessä ainakin otti 7" levee et40 (vai 42 se cosassa ovakiona) kiinni, tosin rengas oli 215/45/17
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 19. 15:56:26 2006
ytte kirjoitti:jesus48 kirjoitti:ytte kirjoitti:
Kyllä helpoin ja viisain on toi cossun iskari. Kynät ne o eteen seuraavas tehtävä niin mahtuu leveempikin vanne olemaan =)
Muista semmonen homma että ne kynät on aika tarkat siitä et:stä. Mageliuksellahan tuli semmonen ongelma GAZien kanssa että kumi osuu tolppaan,en muista millä et:llä maken vanteet on mutta herra kertoo varmaan itse sen asian. Sama tuli myös ilmi GT1:ssä ja siinä oli cossun vakiovanteet slickseillä.
siivessä ainakin otti 7" levee et40 (vai 42 se cosassa ovakiona) kiinni, tosin rengas oli 215/45/17
Makella tais olla et38...rengastuksesta ja vanteen leveydestä en sano mitään.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler