
MK3 XR3i polttoainejärjestelmä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
MK3 XR3i polttoainejärjestelmä
Tuli ostettua tuollainen -84 tekniikanvaihto xr3i (lisää projekteja...
) ja tuo bensapumpun ja paineentasaimen toteutus on melko 'omalaatuinen'. Eli tankilta on vedetty linjat varapyörän koteloon, jossa ovat sekä pumppu että paineentasain. Mitä itse osaan asiasta sanoa, niin ettei ole paras mahdollinen ratkaisu. Noissa kolmos korisissahan sekä pumppu että paineentasain ovat originaalisti tankin vieressä. Mutta ilmeisesti neloskoppasissa on jo paineentasain konehuoneessa. Ajattelin vaan vetää uudet linjat edestä taakse asti, ja samalla laittaa pumpun oikealle paikalleen. Mutta kannattaakos tuo paineentasain laittaa konehuoneeseen vai bensapumpun vireen, vai onko sillä käytännössä mitään merkitystä? Ja onko noita tasaimia erilaisia?

-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Ylläpitäjä
Ei taida olla ruiskun tankki jos nyt olen oiken katsonut. Mutta uuden tankin varmaan hommaan joka tapauksessa. Mutta kiitokset infosta, pitää käydä hakemassa vähän tarvikkeita ja tehdä kunnon kiinnike molemmille pohjaan tankin viereen.JesseT kirjoitti:Ei ole Escorteissa kuin yhdenlaisia ja sen paikalla ei ole mitään merkitystä. Itse tykkään kun konehuoneessa on tyhjenpää. Pumppu taas pitää olla ainakin yhtä matalalla kuin tankin alin kohta. Onko sulla muuten ruiskun tankki?
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
Juu, en mie väittänytkään että se normaalia olisi.JesseT kirjoitti:Ei missään nimessä ole normaalia toi paineiden häviäminen.Zimi Da Guitara kirjoitti: kyllä ne paineet ainakin itselläni on laskenut joka tapauksessa. ;d

Uudet bensalinjat tarvis vetää kun vaan olis rahaa millä semmoset ostaa.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
* Driving Gentoo Linux *