Mihin suuntaan käännetään cossun seos ruuvia

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

joopa joo
Ylläpitäjä

Mihin suuntaan käännetään cossun seos ruuvia

Viesti Kirjoittaja joopa joo » To Toukokuu 11. 18:10:13 2006

mikä on boksissa kun halutaan laihentaa tyhjäkäynti seosta kyse on takaveto cossu ilman cattia jos väliä asialla.

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » To Toukokuu 11. 19:03:32 2006

Myötäpaivään se laihenee jollen nyt ihan väärin muista. Seosmittarista näkee kuitenkin varmuudella ja on suositeltavaa käyttää sitä ,että menee seokset kohdalleen.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Mihin suuntaan käännetään cossun seos ruuvia

Viesti Kirjoittaja jjs » To Toukokuu 11. 22:33:53 2006

joopa joo kirjoitti:kyse on takaveto cossu ilman cattia jos väliä asialla.
On väliä...

IAW L6 (2wd, 4door -88->-90), tunnistat valkoisesta co -ruuvista (L1 -keltainen) : myötäpäivään kääntämällä seos laihenee.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

jarkkoma
Viestit: 1328
Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla

Viesti Kirjoittaja jarkkoma » To Toukokuu 11. 23:21:10 2006

omassa arvot oli tosi koholla ja pakopäästöjä säädettiin niin piti 4 kierrosta
pyörittää myötäpäivään niin sai sallitun rajoihin "katsastuksen vuoksi"

3.5% sallittu ja oli 7.5% nyt 3.49% :lol:
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi

Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05

Forditon....

ripaj86
Viestit: 55
Liittynyt: Ke Marraskuu 5. 10:05:16 2003
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja ripaj86 » Pe Toukokuu 12. 11:17:40 2006

Mahtaako Cossu Escossa olla samanlainen säätö ruuvi... (-94 t3) on nuo päästöt aikas korkeet, eikä mitään antureita pitäis olla rikki. niin voisi kokeilla...

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Pe Toukokuu 12. 11:38:38 2006

ripaj86 kirjoitti:Mahtaako Cossu Escossa olla samanlainen säätö ruuvi... (-94 t3) on nuo päästöt aikas korkeet, eikä mitään antureita pitäis olla rikki. niin voisi kokeilla...
Ei oo.

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Toukokuu 16. 2:24:02 2006

ripaj86 kirjoitti:Mahtaako Cossu Escossa olla samanlainen säätö ruuvi... (-94 t3) on nuo päästöt aikas korkeet, eikä mitään antureita pitäis olla rikki. niin voisi kokeilla...
Jos käytössä on WB-lambda jossa ohjelmoitava lähtö niin käppyrää voi vähän säätää ja syöttää sitten sen ECUlle.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

ripaj86
Viestit: 55
Liittynyt: Ke Marraskuu 5. 10:05:16 2003
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja ripaj86 » Ti Toukokuu 16. 8:22:17 2006

no tuosta en tiiä... en ole paremmin perehtynyt... mut tuossa parin viikon sisään pitäis tutkia, että sais ajokuntoon.

on tuo auto kauhee sekametelisoppa...
2,5 bar map
jotkut vihreet suuttimet
Etelä-Euroopan lastu(espanja) ei tietoo
kaksi lamdaa siellä on mut toinen käytössä...

joutuu varmaan mittaileen suuttimien aukiolo aikoja, niin selviäis mitä se lastu pitää sisällään...

sit varmaan joutuupi suuttimet vaihtaa vähemmän tuottoisempiin...

ajattelin vaan jos olis päässy helpolla leimalle :oops:

Vastaa Viestiin