Kentin venttiilijärjestys!!!

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

Kentin venttiilijärjestys!!!

Viesti Kirjoittaja ParDe » Ma Toukokuu 1. 15:33:33 2006

Tarttis venavälykset katsoa ja en muista enää kenbtin venttiilijärjestystä!

Miten se meni?


Eli syyläriltä taakseppäin kiitos. Arvaus: i pp ii pp i ?

Ja välykset oli muistaakseni Imu 03-035 ja pako 045-05

Kone 1600 KENT. VAKIO!!


Kiire!!!!!!

soppa
Viestit: 211
Liittynyt: To Lokakuu 13. 17:57:37 2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja soppa » Ma Toukokuu 1. 15:54:18 2006

p-i-i-p-p-i-i-p

imu-0.25
pako-0.55

Haynes
Mm. 8 litran alumiini Ford FE

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ma Toukokuu 1. 17:04:08 2006

Ei käynyt mielessä että olisit katsonut imu ja pakokanavien paikkoja kannessa? :wink:

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

joo

Viesti Kirjoittaja ParDe » Ma Toukokuu 1. 20:12:51 2006

kävi mielessä vartti kysymyksen kirjoittamisen jälkeen... hidas sytytys

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Re: joo

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ma Toukokuu 1. 22:50:20 2006

[quote="ParDe"][/quote]
soititkos sä tänään mulle ja mun muija kaveri vastas? :D olin ajamassa tossa jkl:än cruisingissa niin en ite pystyny vastaamaan..

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

M_Pajula

Viesti Kirjoittaja ParDe » Ti Toukokuu 2. 0:13:06 2006

soittelinhan mää...


Ny kentti rokkaa taas ja alkuviikosta kaasari säätöihin - kunnolla.!!


Ei juma mitä löyty kaasarista!


Toinen hajoittaja 180 ast. väärinpäin, siis soppareikä "seinää kohden".
Ny on oikein ja kulkeekin ihan eri tavoin! Kyseessä Sportin romut ja 1600 kent

Vastaa Viestiin