Kiertokanki poikki
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
- Paikkakunta: Helsinki
Kiertokanki poikki
Sain vihdoin purettua tota konetta sen verran, että selvis mikä petti tällä kertaa ja tästä sen voi katsoa. Ei noita luulis kovin helposti saavan poikki, mutta jotain "pientä" häikkää on jossain kun viimeks meni kk-pultit ja nyt kun oli ARP:t nii kanki anto periks. Ja ihan vakiopaineilla ajelin tietysti ja todella rauhallisesti, mutta vikaa ei vaan löytyny taaskaan ennen ku pamahti. Kai se täytyy seuraavaks koittaa, jos sais Megalla pelaamaan.
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
- Viesti:
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Jotenkin multa on jäänyt sellainen maku suuhun, että nuo olisi poksahtaneet ihan ilman logiikkaa tai tehoriippuvuutta. Toiset työntää isolla ahtimella 2bar ilman ongelmia ja toisilla näköjään poksahtaa jo vakioahdoilla. Kierrokset tietysti vaikuttaa paljon, mutta silti tässä on jotakin mikä ei käy järkeen.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
- Paikkakunta: Helsinki
Sehän tässä ihmetyttääkin, kun paineet on ollu ennemminkin alle 0,5 kuin yli. Kierrokset oli nyt varmaankin jossain 3-4 tonnin välillä kun koneesta kuului jotain omituista, jolloin otin heti vedon pois. Pääsin jatkamaan matkaa varovasti kaverin pihalle, kun olin jo ihan kulmilla. Siinä sitten pihalla ihmettelin että mistä kyseinen "sirinä" tulee niin tyhjäkäynnillä sitten pamahti kanki läpi lohkosta. Ekassa konerikossa pamahti myös siinä 4 tonnin paikkeilla, mutta kunnolla ihan kertalaakista, niin että hieno savupilvi jäi taakse.JesseT kirjoitti:Jotenkin multa on jäänyt sellainen maku suuhun, että nuo olisi poksahtaneet ihan ilman logiikkaa tai tehoriippuvuutta. Toiset työntää isolla ahtimella 2bar ilman ongelmia ja toisilla näköjään poksahtaa jo vakioahdoilla. Kierrokset tietysti vaikuttaa paljon, mutta silti tässä on jotakin mikä ei käy järkeen.

Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
- Paikkakunta: Helsinki
En mä usko että tossa kangessa mitään vikaa oli, tai ainakin tuntuu epätodennäköstä että alakerta pettää kahdesti 10000km aikana ja syy olisi ollut itse alakerrassa. Ekalla kerralla oli tällasta jälkeä, että en tiedä mikä paikka sillon ensimmäisenä petti.AnttiR kirjoitti:Olisiko tuossa kangessa ollut sitten joku särö kun noin helposti antaantui. Käytitkö särötarkastuksessa silloin kun laitoit nuo kanget?
Voikohan muuten noi ARP:n kk-pultit käyttää uudestaan? Eihän ne kai mitään venyviä ole?
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1126
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 23:38:07 2002
- Paikkakunta: Äänekoski westside..
-
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ti Toukokuu 14. 9:14:04 2002
- Paikkakunta: Espoo/Nummela
Olen ajanut vakiokangilla pari kesää 1,5-1,8 barilla. Viime kesä olikin sitten huono-onnisempi: kerran venttiili poikki ja kansi romuksi. Toinen kerta olikin sitten pahempi, kaksi kankea poikki ja täystuho.Ahtoa 2,2 baria.Eikä ahdinkaan vakio...Oli muuten ARP:n pultit alhaalla. Eli järjen rajoissa kestävät hyvin.JesseT kirjoitti:Jotenkin multa on jäänyt sellainen maku suuhun, että nuo olisi poksahtaneet ihan ilman logiikkaa tai tehoriippuvuutta. Toiset työntää isolla ahtimella 2bar ilman ongelmia ja toisilla näköjään poksahtaa jo vakioahdoilla. Kierrokset tietysti vaikuttaa paljon, mutta silti tässä on jotakin mikä ei käy järkeen.
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
cossu44, mitkä männät sulla on? jos jotkin keveät niin ihan mahdollista. Noi omat mahlen paskataotut on aika painavat.cossu44 kirjoitti:Olen ajanut vakiokangilla pari kesää 1,5-1,8 barilla. Viime kesä olikin sitten huono-onnisempi: kerran venttiili poikki ja kansi romuksi. Toinen kerta olikin sitten pahempi, kaksi kankea poikki ja täystuho.Ahtoa 2,2 baria.Eikä ahdinkaan vakio...Oli muuten ARP:n pultit alhaalla. Eli järjen rajoissa kestävät hyvin.JesseT kirjoitti:Jotenkin multa on jäänyt sellainen maku suuhun, että nuo olisi poksahtaneet ihan ilman logiikkaa tai tehoriippuvuutta. Toiset työntää isolla ahtimella 2bar ilman ongelmia ja toisilla näköjään poksahtaa jo vakioahdoilla. Kierrokset tietysti vaikuttaa paljon, mutta silti tässä on jotakin mikä ei käy järkeen.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
Itse en ole vastaava nähnyt muualla kuin kaverin 200 äS äXässä.
Kanki tuli lohkosta läpi aika ilosesti, senkin olis tietty voinut välttää kun ei olis yrittäny ajaa pitkää matkaa kun selvästi oli jotain vialla.
Monesti kuullut että niissä todella yleistä alakerta viat mutta siinä tapauksessa saattoi kyllä olla ihan inhimillinen virhe syynä, koska sen irronneen kangen toinen muttereista oli noin puoliksi irti.
Kanki tuli lohkosta läpi aika ilosesti, senkin olis tietty voinut välttää kun ei olis yrittäny ajaa pitkää matkaa kun selvästi oli jotain vialla.
Monesti kuullut että niissä todella yleistä alakerta viat mutta siinä tapauksessa saattoi kyllä olla ihan inhimillinen virhe syynä, koska sen irronneen kangen toinen muttereista oli noin puoliksi irti.

* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
* Driving Gentoo Linux *