cossun kaasuläppä anturi

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

fordrs2000
Viestit: 3770
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti:

cossun kaasuläppä anturi

Viesti Kirjoittaja fordrs2000 » Ke Huhtikuu 19. 0:26:12 2006

niin käykö jostin muusta autosta??? on niin vaikee laittaa kiin tohon mun kaasuläppään.... nii aattelin meniskö suoraan joku bosch anturi esim saab joka on pieni kokoinen ja portaaton???
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ke Huhtikuu 19. 13:08:35 2006

Jos tulee Weber ECUun niin ei taida muut sopia, kun ne on yleensä 2,5kohm tai 5kohm.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

fordrs2000
Viestit: 3770
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fordrs2000 » Ke Huhtikuu 19. 13:56:11 2006

no perhana pitäis löytää pienempi tai sitte cossun oma siis 2wd??
mistä fordilta en uutta osta
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja pau » Ke Huhtikuu 19. 15:52:55 2006

ei sen potikan resistanssilla ole juuri väliä. Potikkaanhan tulee toiseen laitaan maa ja toiseen +5V. Wiperi eli keskinatsa menee A/D muuntimelle, jossa on suht korkea impedanssi.

Eli, oli resistanssi mikä tahansa, sama jännite tulee samalla kulmalla. ( ellei sitten ole logaritminen )
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Huhtikuu 19. 16:07:21 2006

pau kirjoitti:ei sen potikan resistanssilla ole juuri väliä. Potikkaanhan tulee toiseen laitaan maa ja toiseen +5V. Wiperi eli keskinatsa menee A/D muuntimelle, jossa on suht korkea impedanssi.

Eli, oli resistanssi mikä tahansa, sama jännite tulee samalla kulmalla. ( ellei sitten ole logaritminen )
Näin se on.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ke Huhtikuu 19. 17:33:19 2006

Jos potikan resistanssi on yksi hailee niin sitten kannattaa laittaa OHC:n TPS siinä on läpireikä eikä läppää tarvitse modata.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Vastaa Viestiin