menee liian paksulle?!

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

menee liian paksulle?!

Viesti Kirjoittaja Montune » Ti Huhtikuu 18. 19:19:29 2006

Moi. auto siis vm90 sierra cosa 4x4 ja ongelma seuraava: tyhjäkäynti vaeltaa pahasti ja käy tajuttoman paksulla, on 2 lamdaa ja seosmittarille oma, kumpikin uusia!! Autossa on vihreille lastu, vihreet suuttimet, 3bar map cooleri, t35 ja 3" putki downpipesta loppuun!! Katit poistettiin, siitä noin 2vk niin kävi jo niin paksulla et ei voi ajaa, ongelma ei vielä selvinnyt!!! Ei pitäs saada ilmaa väliin downpipen ja turbon/pakosarjan välistä..?! Jos joku vähän viittii hjelppiä!!

edit: tosiaan menee paksulle koko kierrosalueella ja paukkuu niin pirusti + meinaa/sammuu vähän väliä

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Ti Huhtikuu 18. 19:29:31 2006

- map rikki
- vedenlämpötila-anturi rikki
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Huhtikuu 18. 19:41:21 2006

Timo kirjoitti:- vedenlämpötila-anturi rikki
Tuota arvelisin myös , tekeekö heti kylmänä saman ?
ex Jäsen #10

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Huhtikuu 18. 20:01:04 2006

Vaikuttaako seosruuvin ruuvailu mitenkään ja paljonko bensanpaine on?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ti Huhtikuu 18. 20:20:53 2006

bensanpaineet katottu, ei vaikuta mitenkään... Tekee heti kylmänä, heti kun auton käynnistää, menee samantien paksulle!!! Ei vaikuta vaikka lämpösenä!! En usko et on mappi ku suht uus... täytyy seki tarkistaa!! Mites se mittaus niistä nastoista?! En muista mitä arvoja ja mistä nastoista

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » Ti Huhtikuu 18. 20:25:49 2006

Mittaa veden lämpötila-anturi.

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ti Huhtikuu 18. 20:39:46 2006

Mikäli oikein muistan, se on tuo vaaleansininen imusarjan takana, 2 napainen, pitäisi olla vissiiin 50-600 ohmia... näytti 4.32 kiloa eli paska se sitten täytyy olla!!

edit: eikös sitä pystyis huijaamaan kun laittaa vastuksen siihen päähän jolloin auton pitäisi käydä normaalisti?!

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Huhtikuu 18. 22:27:01 2006

Montune kirjoitti:Mikäli oikein muistan, se on tuo vaaleansininen imusarjan takana, 2 napainen, pitäisi olla vissiiin 50-600 ohmia... näytti 4.32 kiloa eli paska se sitten täytyy olla!!

edit: eikös sitä pystyis huijaamaan kun laittaa vastuksen siihen päähän jolloin auton pitäisi käydä normaalisti?!
Tuo arvo on jotain 10-20c eli jos kone on kylmä niin ei se anturi ehkä ole rikki.
270 ohmia olisi 90c pistä sellainen vastus kiinni niin kone luulee olevansa lämmin.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Huhtikuu 18. 22:27:12 2006

Eikös helpompi ole ostaa suosiolla uusi? Ei se niin kauheasti maksa varaosaliikkeissä.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Huhtikuu 18. 22:37:49 2006

paperman kirjoitti:Eikös helpompi ole ostaa suosiolla uusi? Ei se niin kauheasti maksa varaosaliikkeissä.
Motonetissa noin 10€(tarvike malli) näistä ollut montaa kokemusta mutta itsellä toiminut kohta vuoden.
Varaosaliikkeessä pitää sitten tietää aikas tarkkaan mitä haluaa.Kaikki kirjat eivät tunne noita antureita.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja pau » Ti Huhtikuu 18. 23:01:22 2006

jos se oli viileä kone, niin anturin arvot on ihan spekseissä. huoneenlämmössä about 2 - 3 kohmia.

Onko mapille menevä letkulähtö painekotelosta tarkistettu ?
Mulla oli se orig muovinen murtunut juuresta, ja teki kiusaa minkä kerkes sen yhen iltapäivän...

p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ti Huhtikuu 18. 23:27:37 2006

Autoracingin luettelosta kattelin niin uus maksaisi 214e... törkee hinta prkl!! mapin letkun painekotelolle olen kyllä nopeasti vilassut mutta täytyy vielä tutkia se kunnolla!! miten toi arvo voi olla 20c?! kun siis 4.32 kilo ohmia antoi... no täytyy yrittää tuolla vastuksella se ohittaa huomenna, samalla täytyy kattoa se mapin letku ja mappi, onko tuo morjestanu!!! Jos motonetistä saa 10e tjsp niin kyllä sieltä sen ensin tilaan kunhan varmistuu että tuo on hajalla ja ongelman aiheuttaja!!

Voortikari
Viestit: 1219
Liittynyt: Ma Helmikuu 21. 14:11:29 2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Voortikari » Ti Huhtikuu 18. 23:44:04 2006

Montune kirjoitti:Autoracingin luettelosta kattelin niin uus maksaisi 214e... törkee hinta prkl!! mapin letkun painekotelolle olen kyllä nopeasti vilassut mutta täytyy vielä tutkia se kunnolla!! miten toi arvo voi olla 20c?! kun siis 4.32 kilo ohmia antoi... no täytyy yrittää tuolla vastuksella se ohittaa huomenna, samalla täytyy kattoa se mapin letku ja mappi, onko tuo morjestanu!!! Jos motonetistä saa 10e tjsp niin kyllä sieltä sen ensin tilaan kunhan varmistuu että tuo on hajalla ja ongelman aiheuttaja!!
Taitaa tarkoittaa lämpötilaa toi 20c
Ainut auto on ford. Kaikki muut on halpoja kopioita

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ke Huhtikuu 19. 0:42:57 2006

Voortikari kirjoitti:
Montune kirjoitti:Autoracingin luettelosta kattelin niin uus maksaisi 214e... törkee hinta prkl!! mapin letkun painekotelolle olen kyllä nopeasti vilassut mutta täytyy vielä tutkia se kunnolla!! miten toi arvo voi olla 20c?! kun siis 4.32 kilo ohmia antoi... no täytyy yrittää tuolla vastuksella se ohittaa huomenna, samalla täytyy kattoa se mapin letku ja mappi, onko tuo morjestanu!!! Jos motonetistä saa 10e tjsp niin kyllä sieltä sen ensin tilaan kunhan varmistuu että tuo on hajalla ja ongelman aiheuttaja!!
Taitaa tarkoittaa lämpötilaa toi 20c
Juu, ymmärsin mutta mietin että miten se voi silti olla se 20c :roll:

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ke Huhtikuu 19. 4:48:22 2006

Minä otin arvot ilman lähdekriittisyyttä L8 ECUn testausohjeesta, joka jossain netissä on tullut vastaan.
+10c 6 kohm ja +20c 3,75kohm.
270ohmin vastuksella saa ainakin huijattua ECUa luulemaan käyntilämmön olevan optimi eikä varmasti tule mitään käynnistysrikastuksia.

Tälläisi arvoja löytyy Bosch anturista, joka tietääkseni vastaa Cosan anturia:
0 280 130 026 veden lämpöanturi

TEKINISET TIEDOT
Mittausalue: -30-+1300C
Resistanssi +20oC: 2.28-2.72kohm+-5%
Resistanssi -10oC: 8.26-10.56kohm
Resistanssi +80oC: 0.29-0.364kohm
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Huhtikuu 19. 8:21:34 2006

Montune kirjoitti:Mikäli oikein muistan, se on tuo vaaleansininen imusarjan takana, 2 napainen, pitäisi olla vissiiin 50-600 ohmia... näytti 4.32 kiloa eli paska se sitten täytyy olla!!

edit: eikös sitä pystyis huijaamaan kun laittaa vastuksen siihen päähän jolloin auton pitäisi käydä normaalisti?!
Onko tuo mitattu kylmästä koneesta vai lämpöisestä?
Mittaa muuttuuko vastusarvo koneen lämmön noustessa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ke Huhtikuu 19. 8:47:19 2006

siipicossu kirjoitti:
Montune kirjoitti:Mikäli oikein muistan, se on tuo vaaleansininen imusarjan takana, 2 napainen, pitäisi olla vissiiin 50-600 ohmia... näytti 4.32 kiloa eli paska se sitten täytyy olla!!

edit: eikös sitä pystyis huijaamaan kun laittaa vastuksen siihen päähän jolloin auton pitäisi käydä normaalisti?!
Onko tuo mitattu kylmästä koneesta vai lämpöisestä?
Mittaa muuttuuko vastusarvo koneen lämmön noustessa.
Jep..

Mulla oli anturi paskana silleen, että kylmänä näytti ihan ok arvoja, mutta lämpimänä heitti tosi paljon. Mitä enemmin lämmitti sitä enemmän arvot heitti.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ke Huhtikuu 19. 12:08:47 2006

Tallissa on alle 20c lämmintä, joten kyllä voi kutinsa pitää!! Arvot mitattu kylmästä koneesta, ei viitti käyttää kun vaeltaa ja just just pysyy käynnissä kun on niin pirun rikkaalla!! Täystyy kai se lämpöselläkin koneella mitata!! Lähden hakemaan sitä vastusta, ja huomasin et on joskus yritetty korjata jollai pikaliimalla noi 90asteen kulmat tossa letkussa mikä menee mapista painekoteloon!! Ovat murtuneet siis.. täytyy uusia!! Samalla haen ton boschin vastaavan mittarin sinne jos vaikka tapahtuisi "ihme parantuminen"

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ke Huhtikuu 19. 16:06:38 2006

Noniin, vastus haettu ja kokeiltu, oli joku 290ohmia tai vähän alle... auto ei edes inahtanut, sitten laitettiin takasin kiinni vanhaa anturii ja taas kävi tasasesti sen 4s ja sitten ihme vaellus ja menee niin pirun paksulle->sammu!! Kaikki mapin johdot kokeiltu ei mitään.. otin kyllä auto käyttäessä mapin alipaineletkun irti ja mun muistin mukaan(jos mappi ehjä) auton pitäisi sammua, ei sammunu vaan kävi tasasta tyhjäkäyntiä?! Eli onkos tuo mappi nyt sitten paskana, isot pojat kertokoon...DAVID

edit: kokeilin vanhalla mapilla, ilm. 2bar ku musta!! auto käy nyt tasasesti, ei sammu ei vaella pahasti!! MUTTA EDELLEEN kun virrat laitat päälle ni ennenku auto edes käynnissä ni seosmittari ihan tapissa ja kun auto käy niin samassa pysyy?! Olisko se sitten paskana vai väärin asennettu :o

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ke Huhtikuu 19. 17:17:20 2006

Eli nyt tarttis apuja.. voiko ton 3bar mapin mitata että onko kunnossa?? Toinen ongelma, auto ei tosiaan sammu kun ottaa alipaineletkun irti.. eikös se meinaa perjaatteessa silloin sitä että ECU ei saa signaalia anturilta?! Ja jos jännitettä ei tule niin ecu on rikki?! Vaikeita ja tyhmiä kysymyksiä :roll:

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Huhtikuu 19. 17:24:00 2006

Montune kirjoitti:Eli nyt tarttis apuja.. voiko ton 3bar mapin mitata että onko kunnossa?? Toinen ongelma, auto ei tosiaan sammu kun ottaa alipaineletkun irti.. eikös se meinaa perjaatteessa silloin sitä että ECU ei saa signaalia anturilta?! Ja jos jännitettä ei tule niin ecu on rikki?! Vaikeita ja tyhmiä kysymyksiä :roll:
Saa se signaalin mapilta vaikka letku irti (se arvo joka on nolla tilanteessa).
Mutta signaali ei muutu paineen mukaan.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ke Huhtikuu 19. 18:29:33 2006

Kiitoksi, tuo selvensi taas hiukan!! En kyllä ymmärrä, 3bar mapilla alkaa vaellus... ihanku pumppais kaasua kokoajan, käy 1500 ja laskee niin alas et meinaa sammua, välillä käy just ja just, välillä sammuu!! 2bar mapilla ei mitää ongelmia, ku sais jostain ehjän 3bar mapin kokeiluun ni olis hyvä!!

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » Ke Huhtikuu 19. 20:30:59 2006

Ettei nyt vain olisi niin että tuossa 3bar mapissa ois karvat toistepäin. Näin oli yhdessä jota kokeilin.

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ke Huhtikuu 19. 20:37:31 2006

muista sitten jos laitat 3bar mapin tilalle vakion(2bar) niin seokset rikastuvat koko skaalalla.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » Ke Huhtikuu 19. 21:23:50 2006

En usko et karvat toisinpäin kun se toimi pitkän aikaa tuolla kokoonpanolla mukaanlukien se 3bar mappi.. Sen jälkeen kun katit poistettii ja suora putki tilalle niin meni viikko tai pari jonka aikana rikastu rikastumistaa ja tuli nämä häiriöt?!

jarkkoma
Viestit: 1328
Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla

Viesti Kirjoittaja jarkkoma » Ke Huhtikuu 19. 23:08:11 2006

mäkin haluan rikastua rikastumistani.. :lol: no joo huono..

tuossa on samaan suuntaista vikaa mitä ollaan jaken escort cosworth:ista etitty tuloksetta, mut se ei kyll kovin rikkaalla käy..

jos jotain apua tästä.
http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewtopic.php?t=93393

huikaas jos vika löytyy niin vois tuosta "ekkeristä" hakea samaa.
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi

Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05

Forditon....

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » To Huhtikuu 20. 15:29:33 2006

Juu, kiitoksia paljon.. täytyy taas tutkia!!! Mua joskus varotettiin että se voi olla noi valmiit lastutkin(lastu vihreille mulla) mitä ei meinaa saada säätöihin millään, en tiedä vaikuttaisko vaihtaminen säädettävään moottorinohjausjärjestelmään mutta kyllä kohta loppuu ideat tän kanssa :oops: Eikö nuo valmislastut ole tehty sillai et jos sellasen laitat ni joudut vaihtaa kaiken mitä ne vaatii kuten nää stage1,2 ja 3... 3bar map, suuttimet jne... tuntuis että ei sitten oikein sopeudu jos vaihdat uutta ja erilaista osaa sinne?!

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » To Huhtikuu 20. 17:00:29 2006

Ainakin tähän asti vihreiden lastulle on käytetty 2bar mappia, onko sulla joku modattu versio?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Huhtikuu 20. 17:31:53 2006

ckolli kirjoitti:Ainakin tähän asti vihreiden lastulle on käytetty 2bar mappia, onko sulla joku modattu versio?
Yleensä on kyllä 3 bar mappi vihreille.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » To Huhtikuu 20. 18:13:18 2006

Pätkiikös mun muisti noin pahasti, näköjään.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Huhtikuu 20. 18:23:26 2006

ckolli kirjoitti:Pätkiikös mun muisti noin pahasti, näköjään.
Siltä vaikuttaa :D
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » La Joulukuu 16. 21:59:22 2006

Vanhoja juttuja selaillessa niin tormäsin tähän.
Selvisikös mikä autoa vaivasi ?
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » Su Joulukuu 17. 11:12:39 2006

Aksu kirjoitti:Vanhoja juttuja selaillessa niin tormäsin tähän.
Selvisikös mikä autoa vaivasi ?
ainakin se tuli kuntoon.
vikaa en muista tai sitten en edes kysynyt.

olisiko sarkkolan perttu laittanut smt-6 kiinni?
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

Vastaa Viestiin