RST:oon cossun levyt

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

RST:oon cossun levyt

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ma Huhtikuu 11. 15:01:07 2005

Tuosta jonkun ostoilmoituksesta tuli mieleen, että minkälainen operaatio on tehdä otsikon mukainen muutos, lähinnä etujarrut kiinnostaa enemmän, luulisi menevän helpommalla kun on molemmissa levyt.

Kun joku tämänkin kuitenkin tietää perinpohjin niin mitä osia pitää vaihtaa, levyt ja satulat ainakin, muuta? Minkäs kokoiset jarrut cossuis on ja onko 2WD ja 4WD samat?

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ma Huhtikuu 11. 15:08:08 2005

Escort mk3 + 2x Focus mk1

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ke Kesäkuu 15. 15:22:53 2005

Lisätäänpä tähän tälläinen:
http://www.atmospheredisco.com/escorttu ... eplate.htm
Tuolla siis satulat taakse kiinni.

Samasta paikkaa löytyi myös jotain muuta asiaa:
http://www.chardcars.co.uk/

amppa
Viestit: 42
Liittynyt: Ma Heinäkuu 21. 0:32:13 2003

Viesti Kirjoittaja amppa » Ke Kesäkuu 15. 15:53:36 2005

Oisko noista etu sovitekappaleista jollain piirrustuksia?

mauke
Viestit: 129
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 16:32:10 2001
Paikkakunta: lpr

Viesti Kirjoittaja mauke » Ke Kesäkuu 15. 17:58:42 2005

Jonkunmoinen kuva millimetripaperille piirrettynä:
http://personal.inet.fi/private/kasurinen/brackets.jpg
RS2000 -96
Fiesta -11

TulBOsliperi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja TulBOsliperi » To Kesäkuu 16. 14:00:22 2005

Ite oon kans ajatellut jos laitta escoon levyt taakse..tos oli toi piirustus millä saa satulat kiinni,niin onko kukaan tehnyt sellaisia ja jos on niin minkälaisesta materiaalista?jne.?? :D

hannutapio
Viestit: 112
Liittynyt: To Elokuu 15. 12:52:15 2002

Viesti Kirjoittaja hannutapio » To Kesäkuu 16. 20:24:03 2005

_P_ kirjoitti:Lisätäänpä tähän tälläinen:
http://www.atmospheredisco.com/escorttu ... eplate.htm
Tuolla siis satulat taakse kiinni.

Samasta paikkaa löytyi myös jotain muuta asiaa:
http://www.chardcars.co.uk/
eiks noita saanu jostain ostettuu valmiina?
ettei tartte itte tehdä tai teettää.

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » To Kesäkuu 16. 20:35:53 2005

Rally Race muistaakseni myy tuota settiä vaikka kaikkineen, samoin kuin Burton.

Hinta tosin on jotain muuta kuin teetetyllä.

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Ma Heinäkuu 25. 17:27:14 2005

Löytyykö näistä samanlaisia piirrustuksia kuin näistä? Ja minkä vahvuisesta tavarasta olette tehneet nuita kiinnikkeitä tai mikä niiden hieno nimi nyt on.
Jäsen #1112

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma Heinäkuu 25. 17:59:58 2005

laita antti privaa.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Ma Heinäkuu 25. 22:38:10 2005

Stefa kirjoitti:laita antti privaa.
laitoin privaa
Jäsen #1112

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Ma Lokakuu 24. 17:12:11 2005

Minkä kokosen vanteen taakse nuo menee nuo RST:n satulat cossun levyillä?
Jäsen #1112

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma Lokakuu 24. 17:46:13 2005

AnttiR kirjoitti:Minkä kokosen vanteen taakse nuo menee nuo RST:n satulat cossun levyillä?
jos antti etujarruja meinaat, niin 15"

mä laitoin juuri eileen omaani paikalleen.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Ma Lokakuu 24. 17:47:43 2005

Stefa kirjoitti:
AnttiR kirjoitti:Minkä kokosen vanteen taakse nuo menee nuo RST:n satulat cossun levyillä?
jos antti etujarruja meinaat, niin 15"

mä laitoin juuri eileen omaani paikalleen.
Juu etujarrujapa meinaan. Täytyypä hommata jostain 15" vanteet.
Viimeksi muokannut AnttiR, Ma Joulukuu 5. 18:06:56 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #1112

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ma Lokakuu 24. 18:07:48 2005

Osaakos joku kertoa kuinka paksut spacerit tuo takalevyjarrukonversio tarvitsee? Ja tarvitaanko tähän paineensäädintä vai toimiiko ilman (rally racen luettelossa vaan tuo paineensäädin mainitaan)?

TulBOsliperi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja TulBOsliperi » Ma Lokakuu 24. 18:15:26 2005

ootteko ite tehneet noita takajarru satulojen kiinnitys rautoja??jos jollain on tarkempaa tietoo noista takajarrujen tekemisestä..niin voi heittää privaa! :) ois tarkotus värkätä tollaset..

hannutapio
Viestit: 112
Liittynyt: To Elokuu 15. 12:52:15 2002

Viesti Kirjoittaja hannutapio » Ma Tammikuu 2. 17:18:38 2006

JesseT kirjoitti:RST:n satulat + 2wd cossun levyt eteen:
http://users.turbosport.co.uk/cossieclint/s2280mm.htm

2wd cossun jarrut taakse:
http://users.turbosport.co.uk/cossiecli ... arconv.htm

4wd satulat ja 2wd levyt eteen:
http://users.turbosport.co.uk/cossiecli ... fronts.htm
ööö...
miksei linkit toimi mulla?

latez
Viestit: 1606
Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja latez » Ma Tammikuu 2. 17:29:53 2006

hannutapio kirjoitti:
JesseT kirjoitti:RST:n satulat + 2wd cossun levyt eteen:
http://users.turbosport.co.uk/cossieclint/s2280mm.htm

2wd cossun jarrut taakse:
http://users.turbosport.co.uk/cossiecli ... arconv.htm

4wd satulat ja 2wd levyt eteen:
http://users.turbosport.co.uk/cossiecli ... fronts.htm
ööö...
miksei linkit toimi mulla?
Kun ne ei toimi :)
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com

Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ma Tammikuu 2. 19:53:56 2006

TulBOsliperi kirjoitti:ootteko ite tehneet noita takajarru satulojen kiinnitys rautoja??jos jollain on tarkempaa tietoo noista takajarrujen tekemisestä..niin voi heittää privaa! :) ois tarkotus värkätä tollaset..
ebayssa oli myynnissä valmiina noita, jos siis on rahamies eikä jaksa nähä vaivaa..
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

TulBOsliperi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja TulBOsliperi » Ma Tammikuu 2. 20:04:25 2006

cossuton kirjoitti:
TulBOsliperi kirjoitti:ootteko ite tehneet noita takajarru satulojen kiinnitys rautoja??jos jollain on tarkempaa tietoo noista takajarrujen tekemisestä..niin voi heittää privaa! :) ois tarkotus värkätä tollaset..
ebayssa oli myynnissä valmiina noita, jos siis on rahamies eikä jaksa nähä vaivaa..

huamenna on viisampi ja tietää paljon tulee maksamaan laaserilla leikkattuna .. :lol:

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Ma Tammikuu 2. 21:44:26 2006

TulBOsliperi kirjoitti:
cossuton kirjoitti:
TulBOsliperi kirjoitti:ootteko ite tehneet noita takajarru satulojen kiinnitys rautoja??jos jollain on tarkempaa tietoo noista takajarrujen tekemisestä..niin voi heittää privaa! :) ois tarkotus värkätä tollaset..
ebayssa oli myynnissä valmiina noita, jos siis on rahamies eikä jaksa nähä vaivaa..

huamenna on viisampi ja tietää paljon tulee maksamaan laaserilla leikkattuna .. :lol:
Kerro ihmeessä! Kyseinen operaatio omaankin kiinnostaa!
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

KU5Ti
CRSC jäsen 2015
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Kesäkuu 28. 22:58:29 2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KU5Ti » To Maaliskuu 16. 21:50:02 2006

cossuton kirjoitti:
TulBOsliperi kirjoitti:
cossuton kirjoitti: ebayssa oli myynnissä valmiina noita, jos siis on rahamies eikä jaksa nähä vaivaa..

huamenna on viisampi ja tietää paljon tulee maksamaan laaserilla leikkattuna .. :lol:
Kerro ihmeessä! Kyseinen operaatio omaankin kiinnostaa!
Onko tullut selkoa paljon maksaa adapterin laserleikkauttaminen? Itsellä on kanssa tarkoitus tehdä vähän jarrupäivitystä.

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » To Maaliskuu 16. 21:58:41 2006

Onko tullut selkoa paljon maksaa adapterin laserleikkauttaminen? Itsellä on kanssa tarkoitus tehdä vähän jarrupäivitystä.
Toivottavasti oot lukenu sen toisenkin topicin tästä aiheesta.
Ettet leikkauta niitä työstöä vaativia paloja vaan kerralla kunnolliset.

lauri
Viestit: 3488
Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lauri » Pe Maaliskuu 17. 7:20:15 2006

Mikäs niistä työstöä vaatii? En ainakaan itse keksi muuta kuin jengat.

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Pe Maaliskuu 17. 18:13:50 2006

Mikäs niistä työstöä vaatii? En ainakaan itse keksi muuta kuin jengat.
No itsellä tuli liian paksut (12mm) ja piti vinguttaa kuoppa, lisäksi en tykännyt kun tuli iskari eteen kun satula liikkui pari milliä, voihan se siinä asennossa toimiakin, tein silti uudet reiät, tarkempi avautuminen "siinä toisessa topicissa".

jarnok
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Tammikuu 15. 10:04:26 2007
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja jarnok » Ti Tammikuu 30. 11:48:51 2007

niin mitenkä tämä nyt sitten kävi :) paljonko toi laserleikkausmaksoi ja löytyy noita kuvia jostain?

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Ti Tammikuu 30. 13:25:59 2007

jarnok kirjoitti:niin mitenkä tämä nyt sitten kävi :) paljonko toi laserleikkausmaksoi ja löytyy noita kuvia jostain?
Täältä löytyy stefan linkistä ne kuvat joiden mukaan laipat kannattaa leikata ja muutakin juttua aiheesta lisää.

Meizzzi
Viestit: 89
Liittynyt: Ti Toukokuu 27. 15:20:02 2003
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Meizzzi » Ti Tammikuu 30. 16:08:42 2007

Kaveri osti rallyracesta kokosarjan taakse ja eteen vähän isompaa sirkkeliä. Rallyrace teettää näköjään ne adapterit, eli varmaan voisivat suostua tekemään myös ihan tilauksesta. Sarjat olivat ihan pulttaa kiinni versioita.

aa.k
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Heinäkuu 10. 17:29:32 2007

Viesti Kirjoittaja aa.k » Pe Heinäkuu 27. 1:02:14 2007

.
Viimeksi muokannut aa.k, Ke Lokakuu 24. 19:14:23 2012. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe Heinäkuu 27. 9:56:31 2007

Onhan rst:ssä muutenkin paineenrajoitusventtiilit.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » La Syyskuu 1. 22:54:16 2007

Onko rs turbossa erilliset ne navat niin kuin tässä kuvassa purin tänään alkujaan 1.4 escortista rummut pois ja siinä oli se rumpu ja napaa samaa valua. Voisikohan siitä rummusta sorvata irti sen navan, lähinnä kestävyys arveluttaa.
Jäsen #1112

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Su Syyskuu 2. 0:31:10 2007

AnttiR kirjoitti:Onko rs turbossa erilliset ne navat niin kuin tässä kuvassa purin tänään alkujaan 1.4 escortista rummut pois ja siinä oli se rumpu ja napaa samaa valua. Voisikohan siitä rummusta sorvata irti sen navan, lähinnä kestävyys arveluttaa.
Ajattelin samaa sorvaus hommaa fiestan rummuille,kun ei tuota toista rs:n napaa ole löytynyt. En vaan ole mittailut rummun paksuutta navan kohdilta. luulisi olevan yhtä vahvan aineen myös rummussa kun samat rasitteet siihenkin tulee.

Jos mittaat sen rumpusi paksuuden pyöränpulttien kohdalta niin minä näytän mittaa tuolle rs2k:n navalle niin saadaan tämäkin asia selville.
#295

Rstf
Xr2i

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Syyskuu 2. 14:40:02 2007

Erilliset navat on myös kaikissa 1.6 malleissa mielestäni, vähintään kaikissa ruiskuissa. Eli mitään harvinaisia nuo ei ole joten sorvaamiset kannattaa unohtaa kyllä.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » La Lokakuu 13. 20:34:45 2007

fiffe kirjoitti:
AnttiR kirjoitti:Onko rs turbossa erilliset ne navat niin kuin tässä kuvassa purin tänään alkujaan 1.4 escortista rummut pois ja siinä oli se rumpu ja napaa samaa valua. Voisikohan siitä rummusta sorvata irti sen navan, lähinnä kestävyys arveluttaa.
Ajattelin samaa sorvaus hommaa fiestan rummuille,kun ei tuota toista rs:n napaa ole löytynyt. En vaan ole mittailut rummun paksuutta navan kohdilta. luulisi olevan yhtä vahvan aineen myös rummussa kun samat rasitteet siihenkin tulee.

Jos mittaat sen rumpusi paksuuden pyöränpulttien kohdalta niin minä näytän mittaa tuolle rs2k:n navalle niin saadaan tämäkin asia selville.
Nyt sain aikaiseksi mitata tuon rummun ja se on pyöränpultin kohdalta n. 15.5mm paksu. Se rumpuhan on takapuolelta tämän näköinen eli se ei ole 15.5mm paksu joka kohdasta.
Eipä tartte itse enää tosiaan sorvailla ostin jo navat ne on vielä matkalla tänne joten en saanut nyt niistä paksuutta selville.
Jäsen #1112

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Su Lokakuu 14. 21:29:32 2007

Mittailin noita fiestan ja rs:n napoja niin rs2k:n napa oli 12mm ja fiestan 14mm ja tässä rummussa paksuus on koko matkan sama, eli näitä fiestan rumpuja sorvaamalla sais ehkä vahvemmat navat. Ainoa miinus tulee sorvatun kanssa, että vanteen keskittävä osa jää lyhyemmäksi kuin tehtaan tekeleessä.

Ei siis hyvä...
#295

Rstf
Xr2i

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Ti Lokakuu 16. 18:49:56 2007

Sain tänään nuo "oikeat" pyörän-navat käsiini ja ne on myös n.15.5 mm paksut pyöränpultin kohdalta ja ovat takaa saman näköiset kuin nuo rummut.
Jäsen #1112

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » La Joulukuu 22. 21:50:57 2007

Kyhäilin kasaan nuo takajarrut nyt ja mun piti laittaa 2mm prikat sen laipan ja jarrusatulan länkiraudan väliin että tuli oikeaan kohtaan se jarrusatula. Eli siis näin. . Ja laipat on siis 12mm levystä leikattu.

Sitten olisi kysymys, minkä laitteen jarruletkuja olette käyttäneet, ostin scorpioon tarkoitetut mutta ne on liian lyhyet.
Jäsen #1112

wertaid
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
Paikkakunta: Kaustinen

escortiin cossun levyt

Viesti Kirjoittaja wertaid » To Elokuu 7. 23:37:42 2008

Moro Pitääkö olla tohon escortin mk3 etu jarruihin jonkin lainen sovite pala jos laittaa cossun 4x4 satulat ja 2wd cossun levyt eteen.. mitä pitää ottaa huomioon kun laittaa... ?

tos viel linkki mistä jarru päivityksestä on kyse..
http://www.passionford.com/forum/showth ... p?t=163892

pitääkö jarrun pääsylinteri päivittää samalla isompaan mitä 1.6vakio on...? kun laittaa cossun levyt eteen ja taate....

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Pe Elokuu 8. 11:49:49 2008

Tein joskus jutun asennuksesta - asensin ("mulla on spoileri" -lehteen) tuon konversion, mk3 "XR3i WRC".

Levy 2wd, sorvissa ulkohalk. -5mm (283 vs 278mm).
Satulan (cossu 4x4) ja navan väliin 2-2,5 mm -teräsprikat-. Älä laita tavallisia kurarautaprikkoja; löystyy pultit kun prikka antaa myöden sivuttaispaineen alla (kun survot jarruja - 1-mäntäinen -> puskee sivuttain varsinkin jos-kun liuku nahistaa) Omat pultit riittävät yleensä pituudeltaan.
Omat letkut sopivat.

Jos ajatus pienemmäksi sorvaamisesta ahdistaa, voit "puhdistaa" satulan levyuran pohjan esim. snurralla tms. Valurosot kun saa pois, levy mahtuu.
Jää tosin levyn reunaan n.3mm "ruostereuna" joka ei helpota tulevia jarruhuoltoja eikä näytä hyvälle.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

wertaid
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja wertaid » Pe Elokuu 8. 23:28:57 2008

kiitos paljon hyvästä vinkistä, autto paljon asiaan.. nyt haalimaan sit vaan osat kasaan..

Tietääkö joku pitääkö toi jarrun pääsylinteri päivittää paremmaks..? kun laittaa cossun levyt mk3 escortiin vai riittääkö normi 1.6:sen..

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » La Elokuu 9. 20:09:35 2008

Oma pääsylkky riittää; polkimen liike hieman kasvaa mutta jarrut ovat tunnokkaammat.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » La Elokuu 9. 20:40:50 2008

Tämä "pysäytysvoimaa" juttu löytyy gti:n numerosta 6/2001, selkeää tarinaa :!:
#295

Rstf
Xr2i

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » La Elokuu 9. 23:17:46 2008

fiffe kirjoitti:Tämä "pysäytysvoimaa" juttu löytyy gti:n numerosta 6/2001, selkeää tarinaa :!:
Joo, yritettiin samulin kanssa tehdä vastaisku spoilerien/ilokaasujen asennusohjeille :)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Re:

Viesti Kirjoittaja koskar » Ti Helmikuu 3. 13:24:54 2009

mauke kirjoitti:Jonkunmoinen kuva millimetripaperille piirrettynä:
http://personal.inet.fi/private/kasurinen/brackets.jpg
Nostelen vähän wanhaa theadia, mutta onnistuisiko keltään clubilaiselta tehdä noita adaptereita pari? eBaystakin löytyi vaan taakse sovitteet.

EDIT: Tekijämies taisi jo löytyä :wink: kiitoksia.
Escort Mk4 "RS2300i"

Vastaa Viestiin