Mistä Classic Ford lehti Tampereen seudulta?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Mistä Classic Ford lehti Tampereen seudulta?
Onko kukaan nähnyt Classic Ford lehteä missään liikkeessä Tampereen seudulla? Kyseistä lehteä ei tunnu löytyvän mistään. Olen tosin tilannut sen, mutta tilaus alkaa vasta ensi kuussa.
-
-
Taidan olla sokeutumassa, en meinaa löytänyt... Retro Cars kyllä oli... 

Mk2 esco (rojektina)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)
-
Keskisellä Tuurissa on aina välillä ollut, ja olen ihan varma, että Tampereeltakin olen sellaisen joskus ostanut. Tainnut olla sen verran huono menekki, että on poistettu valikoimista.
Viimeksi muokannut Fiesta3, Ti Helmikuu 14. 20:51:52 2006. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
www.myfavouritemagazines.co.uk Tuolta tilasin itse, maksoi alta 60e/vuosi. Oho, nyt on hinta pompsahtanu £53,60=80e
Suomalaisessa kirjakaupassa tais olla 85e.
Tammikuun numeroa en kyllä ole vielä saanut, minnehän on jäänyt..
Suomalaisessa kirjakaupassa tais olla 85e.
Tammikuun numeroa en kyllä ole vielä saanut, minnehän on jäänyt..
-
^ Sieltähän minäkin. Brittilehdet kannattaakin tilata suoraan ilman mitään välikäsiä. Hoituu hommat hieman nopeammin, kuin näiden kotimaisten välittäjien kautta.
Esim Suomalaisessa kirjakaupassa homma on varsinkin nykyään yhtä tahmaamista:
- tilauksen tekemisestä ekan numeron saamiseen menee pari kuukautta; suoraan briteistä tilattuna pari viikkoa
- tilaus täytyy uudistaa kuukausia ennen tilauksen loppumista; lehden oma uudistamiskirje tulee paljon myöhemmin
- osoitteenmuutoksen jälkeen lehti meni kaksi kuukautta vanhaan osoitteeseen, jolloin otin itse yhteyttä britteihin ja jo seuraava numero tuli oikeaan osoitteeseen
- Suomalaisessa Classic Ford maksaa 94,80 - 15 euroa on aivan liikaa näin huonosta palvelusta
Esim Suomalaisessa kirjakaupassa homma on varsinkin nykyään yhtä tahmaamista:
- tilauksen tekemisestä ekan numeron saamiseen menee pari kuukautta; suoraan briteistä tilattuna pari viikkoa
- tilaus täytyy uudistaa kuukausia ennen tilauksen loppumista; lehden oma uudistamiskirje tulee paljon myöhemmin
- osoitteenmuutoksen jälkeen lehti meni kaksi kuukautta vanhaan osoitteeseen, jolloin otin itse yhteyttä britteihin ja jo seuraava numero tuli oikeaan osoitteeseen
- Suomalaisessa Classic Ford maksaa 94,80 - 15 euroa on aivan liikaa näin huonosta palvelusta
-
No cittaris saa kyllä retro carsia...
Mk2 esco (rojektina)
-
- Viesti: