RS500 cossun tekniikasta.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
RS500 cossun tekniikasta.
eli kun noissa RS500 mallin sierroissa oli kisavireessä sellainen 550 heppaa aikoinaan, niin onko siitä kenellään tietoa mitä niille sitten oli tehty. eli siis mitä muutoksia siinä oli sitten siihen RS500 malliin. hattuhan siinä käsittääkseni oli kuin vakio siivessäkin, mutta mitä muuta kuin vahvempi lohko, suurempi välijäähy ja T04 hdin sekä imusarja?
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
8 suuttiminen polttoaine järjestelmä ainaki noiden lisäksi
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Kisavireisessä ei taida paljoa olla enää vakio osia.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
En mä mitään kilvanajoluokituksista ymmärrä, mutta eikös ratakapinoissa esim. ahdin ole luokiteltu osa jota ei voi suurentaa?
Kahdeksan suutinta katumalleissa luokittelun vuoksi vaikka niitä ei oltu edes kytketty yms.
Kahdeksan suutinta katumalleissa luokittelun vuoksi vaikka niitä ei oltu edes kytketty yms.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
joo, no toi muutettu imusarjahan oli sen 8 suutinjärjestelmän osa, ja polttoainekiskot oli kaksi vakiota rinnakkain olevaa kiskoa. eli kahdeksan suuttimen järjestelmä oli tiedossa kyllä.
oiskohan luokitustodistuksia kenellään koneella tuosta?
edit. ja oliko se kansi siiven kannesta portattu verisio?
oiskohan luokitustodistuksia kenellään koneella tuosta?
edit. ja oliko se kansi siiven kannesta portattu verisio?
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Ylläpitäjä
Ainakin ensimmäisissä RS500:sissa, eihän silloin muita cosamiitteja viel ollutkaan... vai kuinka?Hectori kirjoitti:edit. ja oliko se kansi siiven kannesta portattu verisio?

Vuonna -87 Eggenbergerin (ja Fordin) pojat oli onnesta soikeena, kun Touring Car:eihin tuli ns. lentävä lähtö, sen verran oli voimaa koneessa, et seisovalähtö olis tehny tuhojaan laatikossa ja perässä, vaikkakin rattaissa käytettiin spesiaalia "Panzer Steel":iä...
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Eroja RS500 vakio vs. vakiosiipeen (suluissa kilpa500:n erot vakio RS500:een):
-turbo hybridi T3/4 (inconell akseli vasenkätisellä kierteellä ja pakopesä sekä pakosarjan + jatke em. materiaalista)
-iso välijäähdytin
-kaasuläppä 65mm vs. siiven 56mm.
-painekotelo isompi ja varustettu lisäsuuttimilla (lisäsuuttimet kytketty; -803 tai -403)
-kansi omansa, pienemmät kanavat kuin siivessä (kansi portattu, std venakoko)
-(säädettävät nokkapyörät, nokat rakentajan mukaan mek. tai hydr.)
-(puristussuhde luokkaa 7,2:1, männät Cosworth-tekoa)
-lohko vahvempi (Eggenberger -lohko)
-öljypumppu tehokkaampi ja vahvempi, -ei sama kuin 4x4-.
-(Bosch Motronic 5.1 ECU)
Tässä joitain. Ja paljon muita pieniä....
-turbo hybridi T3/4 (inconell akseli vasenkätisellä kierteellä ja pakopesä sekä pakosarjan + jatke em. materiaalista)
-iso välijäähdytin
-kaasuläppä 65mm vs. siiven 56mm.
-painekotelo isompi ja varustettu lisäsuuttimilla (lisäsuuttimet kytketty; -803 tai -403)
-kansi omansa, pienemmät kanavat kuin siivessä (kansi portattu, std venakoko)
-(säädettävät nokkapyörät, nokat rakentajan mukaan mek. tai hydr.)
-(puristussuhde luokkaa 7,2:1, männät Cosworth-tekoa)
-lohko vahvempi (Eggenberger -lohko)
-öljypumppu tehokkaampi ja vahvempi, -ei sama kuin 4x4-.
-(Bosch Motronic 5.1 ECU)
Tässä joitain. Ja paljon muita pieniä....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
hmm. mielenkiintoista. eli periaatteessa suhteellisin pienin muutoksin on oikein kilpaakin ajettu.
eli ton teholuokan luvut voisi olla mahdollista saada ulos vielä ihan vakio siiven omasta koneesta kun sen rakentaa hyvillä osilla. toi lohko taitanee kaikkein suurin kysymysmerkki olla. oliko toi vahvempi lohko niinkuin 200 lohko, vai ihan oma speciaali lohkonsa?
eli ton teholuokan luvut voisi olla mahdollista saada ulos vielä ihan vakio siiven omasta koneesta kun sen rakentaa hyvillä osilla. toi lohko taitanee kaikkein suurin kysymysmerkki olla. oliko toi vahvempi lohko niinkuin 200 lohko, vai ihan oma speciaali lohkonsa?
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
joo, kyllä poraus olisi tarkoitus pitää tuossa STD koossa, tai korkeintaan seuraava pakollinen tehtaan ylikoko.
tässä vain harkitsen tehotavoitteita mitä asettaisin ja mielestäni RS500 on hyvä lähtökohta realististen tehotavoitteiden asettamiselle. on toi +400 kerho ruvennut tuntumaan liian helposti saavutettavalta.
tässä vain harkitsen tehotavoitteita mitä asettaisin ja mielestäni RS500 on hyvä lähtökohta realististen tehotavoitteiden asettamiselle. on toi +400 kerho ruvennut tuntumaan liian helposti saavutettavalta.

Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
RS500 vakiolohko on 205 vahvistettuna, käytännössä suunnilleen sama kuin 200. Eggenberger 205 -lohko on omansa; todella vaikea löytää. Suomessa 3-4kpl. Ja vahvin kaikista lohkotyypeistä, mitenkään vähättelemättä viimeisiä WRC-lohkoja.Hectori kirjoitti: toi lohko taitanee kaikkein suurin kysymysmerkki olla. oliko toi vahvempi lohko niinkuin 200 lohko, vai ihan oma speciaali lohkonsa?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Normaalin 2wd kannen merkinnät ovat V86 HF 6090 AA. Löytyykö samat myös rs500:n hatusta? Tai muuta tietoa mistä kys. osan voisi tunnistaa?
Mikä lätsä tämä on? Kansi
Mikä lätsä tämä on? Kansi
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
2wd cossun kansi.Jallu kirjoitti:Normaalin 2wd kannen merkinnät ovat V86 HF 6090 AA. Löytyykö samat myös rs500:n hatusta? Tai muuta tietoa mistä kys. osan voisi tunnistaa?
Mikä lätsä tämä on? Kansi
Siipicossun kannen termarin paikka ainakin erilainen.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Jatketaan nyt tätä kysymystulvaa vielä, kun aihe alkoi tuon ybd-lohkon hankinnan jälkeen tosissaan kiinnostamaan.
Eli kyse ybd:n öljyruiskuista. Nehän on toteutettu lohkossa oleviin öljykanaviin samalla tavalla kuin 4wd:ssä. Millainen tämä rs500:n järjestelmä tarkalleen ottaen on ja pystyykö siihen soveltamaan 4wd:n rojuja? Tai itse rakentamaan?
Eli kyse ybd:n öljyruiskuista. Nehän on toteutettu lohkossa oleviin öljykanaviin samalla tavalla kuin 4wd:ssä. Millainen tämä rs500:n järjestelmä tarkalleen ottaen on ja pystyykö siihen soveltamaan 4wd:n rojuja? Tai itse rakentamaan?
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
T25 on ainoa 4wd lohko missä öljysuihkut on lohkossaJallu kirjoitti:Jatketaan nyt tätä kysymystulvaa vielä, kun aihe alkoi tuon ybd-lohkon hankinnan jälkeen tosissaan kiinnostamaan.
Eli kyse ybd:n öljyruiskuista. Nehän on toteutettu lohkossa oleviin öljykanaviin samalla tavalla kuin 4wd:ssä. Millainen tämä rs500:n järjestelmä tarkalleen ottaen on ja pystyykö siihen soveltamaan 4wd:n rojuja? Tai itse rakentamaan?
-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
rs 500 öljypumppu on järeempi ja samantapaiset putket kuin 4wd jotka suihkuttaa mäntien alle. ö.pohja on mulla ainakin erillainen(isompi).
mutta escoon tulevassa lohkooni on pistetty kampiaks. pukkiin (lohkoon) suutin joka kusee öljyä männän alle niin ei tarvi ostaa kallista öljyn imuputkea ja voin escossa käyttää ohc öljyputkea.
pasi
mutta escoon tulevassa lohkooni on pistetty kampiaks. pukkiin (lohkoon) suutin joka kusee öljyä männän alle niin ei tarvi ostaa kallista öljyn imuputkea ja voin escossa käyttää ohc öljyputkea.

pasi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Ne T25 öljyruiskut voi laittaa muihinkin lohkoihin RS2000:lla oli/on 205 lohko johon sellaiset oli ympätty. Mellingin möhköpumppu tai WRC tai 4Wd pumppu, josta ruiskututuksen reikä tukittu, niin eiköhän öljy piisaa.
Mellingin pumppu on vaan pirun painava joutuu laittamaan pykälää jäykemmät jouset eteen.
Mellingin pumppu on vaan pirun painava joutuu laittamaan pykälää jäykemmät jouset eteen.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
juu noin mulla ja lohko on 205 http://groups.msn.com/Turboriesa/loiske ... hotoID=101SLEI kirjoitti:Ne T25 öljyruiskut voi laittaa muihinkin lohkoihin RS2000:lla oli/on 205 lohko johon sellaiset oli ympätty. Mellingin möhköpumppu tai WRC tai 4Wd pumppu, josta ruiskututuksen reikä tukittu, niin eiköhän öljy piisaa.
Mellingin pumppu on vaan pirun painava joutuu laittamaan pykälää jäykemmät jouset eteen.
-
- Viestit: 80
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 10:39:18 2003
- Paikkakunta: Urjala
Onkohan se "pääkanava" saman kokonen tossa öljysumullisessa lohkossa ja tavallisessa? Meinaan jos tekee jälkeenpäin tommosen ratkasun kun rs2000:lla on, niin ettei se sitten heikennä jostain muualta öljyn painetta?
Toisekseen; Saako noita sumuja ostettua fordilta vai onko noi itte tehtyjä?
Toisekseen; Saako noita sumuja ostettua fordilta vai onko noi itte tehtyjä?
escort rs cosworth -94
escort mexico 1600gt -73
mb 124 300tdst 24v
escort mexico 1600gt -73
mb 124 300tdst 24v
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Laitetaan nyt kuva rs500 öljypumpusta kun sellainen on saatavilla:
http://www.siipicossu.com/rs500_22.jpg
samoin lohkosta:
http://www.siipicossu.com/rs500_21.jpg
http://www.siipicossu.com/rs500_24.jpg
öljypohjasta myös
http://www.siipicossu.com/rs500_23.jpg
http://www.siipicossu.com/rs500_22.jpg
samoin lohkosta:
http://www.siipicossu.com/rs500_21.jpg
http://www.siipicossu.com/rs500_24.jpg
öljypohjasta myös
http://www.siipicossu.com/rs500_23.jpg
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Tuossa kuvan lohkossa ei ole lainkaan sellaisia vesikanavia tasossa kuin mulla? Mistähän syystä? Tai miksi mulla on sellaiset?
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... GP0879.JPG
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... GP0879.JPG
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Toi mun lohko on tosiaan betonoitu, joten liekö sillä jotain yhteyttä.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Vanhat kilpaosat on kaikki tekijöiden näköisiä.... Voi löytyä ihan mitä vaan.Jallu kirjoitti:Tuossa kuvan lohkossa ei ole lainkaan sellaisia vesikanavia tasossa kuin mulla? Mistähän syystä? Tai miksi mulla on sellaiset?
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... GP0879.JPG
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Numeroista ei ole oikein kunnollisia eikä ole nyt kameraa hollilla. Tuossa on jotain:bpasi kirjoitti:onko sulla lisää kuvii? numeroista ?
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0874.JPG
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0875.JPG
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0876.JPG
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0877.JPG
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0878.JPG
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0879.JPG
http://users.evtek.fi/~timohjt/kuvia/Ta ... GP0880.JPG
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Mikä ero on tavan 2wd kannen termarin paikalla ja rs500 kannessa? Tätä lueskellessa tuntuu siltä, että voisko tuo hyllyssä nököttävä portattu kansi olla "rs" kansi. Siinä termarikotelo tulee 3 pultilla kiinni ja tosiaan on siitä pakosarjan puolelta etumaista uloketta koneistettu. Samoin palotiloissa pientä eroa normaaliin 2wd hattuun verrattuna!siipicossu kirjoitti:2wd cossun kansi.Jallu kirjoitti:Normaalin 2wd kannen merkinnät ovat V86 HF 6090 AA. Löytyykö samat myös rs500:n hatusta? Tai muuta tietoa mistä kys. osan voisi tunnistaa?
Mikä lätsä tämä on? Kansi
Siipicossun kannen termarin paikka ainakin erilainen.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Siivessä (liki kaikissa) termari kiinni 2 -pultilla, RS500 ja taxi 3:lla. Muuten identtiset; "pulttijako" ja valuknöölit "samanlaiset".
Pistä paperman kuva koneistetusta korvakkeesta, vertaan omaan 500-lätsään.
Pistä paperman kuva koneistetusta korvakkeesta, vertaan omaan 500-lätsään.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Minäpä napsaisen kuvatuksen, kun tallilla käyn! Loveus ei kyllä näyttänyt omatekeleeltä.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
RS500 kansibpasi kirjoitti:tossa ku siipicossu saa laitettua niin on mun lätsä.........
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Aiheen vierestä, mutta onko toi mötikkä venakopan päällä mekaaninen bensapumppu vai mikä?siipicossu kirjoitti:RS500 kansibpasi kirjoitti:tossa ku siipicossu saa laitettua niin on mun lätsä.........
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Sehän seMikkoT kirjoitti:Aiheen vierestä, mutta onko toi mötikkä venakopan päällä mekaaninen bensapumppu vai mikä?siipicossu kirjoitti:RS500 kansibpasi kirjoitti:tossa ku siipicossu saa laitettua niin on mun lätsä.........
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Resuluutio on hyvä, mutta ei näy kunnolla toi koneistus. tutun näköinen kylläkin.siipicossu kirjoitti:RS500 kansibpasi kirjoitti:tossa ku siipicossu saa laitettua niin on mun lätsä.........
Onko tohon termarikoppaan kaiverrettu joku nrosarja; tyyliin MS.....?
On jotain identtisen näköisiä hyllyssä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003
Omassa 200-lohkossa myös saman tyyliseurat tasossa...jjs kirjoitti:Vanhat kilpaosat on kaikki tekijöiden näköisiä.... Voi löytyä ihan mitä vaan.Jallu kirjoitti:Tuossa kuvan lohkossa ei ole lainkaan sellaisia vesikanavia tasossa kuin mulla? Mistähän syystä? Tai miksi mulla on sellaiset?
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... GP0879.JPG
olen myös miettinyt mitä niillä haettu takaa? Mahtaako vaikuttaa paljoakaan tasojen lämpöihin...
- Ford Sierra Cosworth 2WD -88
Ford 17M 2000S V6 -70
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Kyllä se aikalailla parantaa vedenkiertoa ja tasaa lämpöä kansinahan pinnassa.T.O.M kirjoitti:Omassa 200-lohkossa myös saman tyyliseurat tasossa...jjs kirjoitti:Vanhat kilpaosat on kaikki tekijöiden näköisiä.... Voi löytyä ihan mitä vaan.Jallu kirjoitti:Tuossa kuvan lohkossa ei ole lainkaan sellaisia vesikanavia tasossa kuin mulla? Mistähän syystä? Tai miksi mulla on sellaiset?
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... GP0879.JPG
olen myös miettinyt mitä niillä haettu takaa? Mahtaako vaikuttaa paljoakaan tasojen lämpöihin...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 22. 13:38:07 2003
Näinhän se sitten on oltavajjs kirjoitti:Kyllä se aikalailla parantaa vedenkiertoa ja tasaa lämpöä kansinahan pinnassa.T.O.M kirjoitti:Omassa 200-lohkossa myös saman tyyliseurat tasossa...jjs kirjoitti: Vanhat kilpaosat on kaikki tekijöiden näköisiä.... Voi löytyä ihan mitä vaan.
olen myös miettinyt mitä niillä haettu takaa? Mahtaako vaikuttaa paljoakaan tasojen lämpöihin...

- Ford Sierra Cosworth 2WD -88
Ford 17M 2000S V6 -70