32 DGV - liian pieni 2.0 Ohc:lle?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
32 DGV - liian pieni 2.0 Ohc:lle?
Onko mahdoton ajatus laittaa Weber 32 DGV 23/24 kurkuilla 2.0 OHC:n kylkeen? Liekö alunperin 1300 2V kaasari? Kyseesä on "vain" käyttisauto, joten piikkitehoilla nyt sinänsä ei ole väliä, eipä sillä varmaan pariin vuoteen yli 4000rpm ole edes käytetty. Mutta riittääkö ollenkaan edes työmatka-ajoon ja miten käy noiden seosten kanssa?
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
-
- Viestit: 75
- Liittynyt: Su Kesäkuu 15. 21:54:43 2003
- Paikkakunta: Tallinna #888
- Viesti:
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Hops !
DGV:tähän on ollu eri kurkuilla, mutta ne ei irtoa.
http://www.triumphspitfire.com/jets.html
Pienillä kurkuilla tulee raikas alavääntö, ajelin itse pari vuotta 2.0 OHC:llä jossa oli sierra 1.6:n DFTH 28/30, jossa 21 & 23 kurkut.
Yläkierroksilla tehot hyytyy
DGV:tähän on ollu eri kurkuilla, mutta ne ei irtoa.
http://www.triumphspitfire.com/jets.html
Pienillä kurkuilla tulee raikas alavääntö, ajelin itse pari vuotta 2.0 OHC:llä jossa oli sierra 1.6:n DFTH 28/30, jossa 21 & 23 kurkut.
Yläkierroksilla tehot hyytyy

-
- Ylläpitäjä
Eli sitä voisi kokeilla.
Periaatteessa voisi kiinnostaa myös oikeamman kokoinen. Tuo ryypyllinen 23/24 käyttisriesaan ja 32/36 Eskoon, meinaan kun perheen kevyin ja toiseksi tehottomien auto vie eniten gasoa, niin jotain pitää tehdä edes näön vuoksi. Ei vaan kyllä sekin kuntoon laitetaan niin, että IDF:t saa syöttää kunnolla. Laitan sulle, Avo, yv:tä kunhan Eskon kunnostusrojekti alkaa.
Periaatteessa voisi kiinnostaa myös oikeamman kokoinen. Tuo ryypyllinen 23/24 käyttisriesaan ja 32/36 Eskoon, meinaan kun perheen kevyin ja toiseksi tehottomien auto vie eniten gasoa, niin jotain pitää tehdä edes näön vuoksi. Ei vaan kyllä sekin kuntoon laitetaan niin, että IDF:t saa syöttää kunnolla. Laitan sulle, Avo, yv:tä kunhan Eskon kunnostusrojekti alkaa.