mistä vetonivelet cossuun

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

fordrs2000
Viestit: 3770
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti:

mistä vetonivelet cossuun

Viesti Kirjoittaja fordrs2000 » Ti Marraskuu 22. 9:27:02 2005

2wd cossie nivelet paukkuu koko ajan mistä hyvät paremmat?????
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Marraskuu 22. 22:18:11 2005

ostat uudet ja ehjät orkkisvetarit, niin kyllä kestää.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Marraskuu 22. 23:53:23 2005

Tai teetättää Karpiolalla!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » Ke Marraskuu 23. 6:49:05 2005

paperman kirjoitti:Tai teetättää Karpiolalla!
Tekeekö Karpiola noita vetoniveliäkin?

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ke Marraskuu 23. 7:23:05 2005

cossieboy kirjoitti:aika outoa... itse ajoin 8 vuotta cossun omilla ja samoilla, eikä ollut koskaan ongelmia!!! eikä ollut mikään vakio vempele... mä hajotin vaan pari murikkaa ja pari laatikkoooo... ja olen todennut et sintteri hajottaa tosi käytössä vetolaitteita. kunnon massa kytkimellä ei hajoa kuin levy loppujen lopuks (noin 2vuotta kesti per levy) ja on halvempi ja helpompi vika.
Kerrotko mikä on kunnon massalevy, ostaisin tommosen paljon mieluummin kuin sintterin.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » Ke Marraskuu 23. 7:58:15 2005

Juu mullekkin kelpais tieto semmosesta > mikä ei antaudu heti 300nm jälkeen :?
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ke Marraskuu 23. 8:20:36 2005

qreippi kirjoitti:Juu mullekkin kelpais tieto semmosesta > mikä ei antaudu heti 300nm jälkeen :?
Niin no kossun vakiokin kestää vajaan 500nm mut sit alkaa olla ongelmia.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ke Marraskuu 23. 10:45:57 2005

L@RE kirjoitti:
paperman kirjoitti:Tai teetättää Karpiolalla!
Tekeekö Karpiola noita vetoniveliäkin?
Nivelistä en tiedä, mutta veto-akseleita kyllä! Ei ne nivelet ihan helpolla kyllä antaudu. Tietty veto-akselin kulma vaikuttaa. Mitä suorempi, sitä enemmän jerkkua kestää! Eli ei pitäis ihan mahdottomasti alustojakaan pudotella.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Vastaa Viestiin