Kenttiläisen pienten kampiakselien erot?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

vaananen
Ylläpitäjä

Kenttiläisen pienten kampiakselien erot?

Viesti Kirjoittaja vaananen » Ma Marraskuu 7. 14:40:42 2005

Kasasin tuossa pöydälle kolme pienen kenttiläisen kampuraa ja pani ihmettelemään, miksi yhden akselin vastapainot ovat pienemmät kuin nuo kahden muun. Onko kyseessä 1100 vai vain kehitysversio. Tuohan saattaisi piristää 1300:sen kiihtyvyttä =)


H

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ma Marraskuu 7. 16:04:23 2005

Kent:eissä sama poraus, mutta isku (kampura) muuttuu 1.1, 1.3, 1.6

..olisko sitten ollut 1100:n kampiakseli tuo mainitsemasi, jos oli ei se ainakaan lisäpotkua 1300:seen tuo. :lol: :lol:

vaananen
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja vaananen » Ma Marraskuu 7. 20:48:23 2005

ok, kuvittelin nuo 1100 ja 1300 samanalaisiksi kampuran osalta....

Laitetaan hyllyyn odottelemaan virivelhojen yhteydenottoja=)

H

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Su Marraskuu 13. 17:36:32 2005

siis 1100:n isku on 55 ja 1300:n 63 mm,
1100:n numero on 2733,
1300:n 2730,

kumpiakos noi on ? :?: :?: :?:

vaananen
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja vaananen » Ma Marraskuu 14. 19:03:35 2005

arf, yritin tulkita noita kampuran koodeja:

2730E T16 H8

3030A T15 D 8M

711M CA 27 38 18 D


siis kolme kampuraa, ja tuo ylin on siis 1300, muissa on lyhyempi isku, joten ilmeisesti ne ovat sitten 1100:sia

H

Vastaa Viestiin