Sierra cossu 4x4 ei lähe käyntiin

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Sierra cossu 4x4 ei lähe käyntiin

Viesti Kirjoittaja cossy » Pe Heinäkuu 1. 10:58:29 2005

Eli tollanen ongelma on nyt ilmestynyt, eli esim. aamulla ei lähe käytiin normaalisti. Kuulostaa että bensa pumppu pyörii ihan normaalisti tosin ihmeellisen kauan mutta kuitenkin, sitten kun on muutaman kerran kääntänyt virrat pois ja takas päälle niin yhtäkkiä lähtee käyntiin. Tekee joskus myös lämpimänä tuota mutta harvemmin. Ja akussa tuntuisi olevan virtaa kun pyörittää ihan hyvin. Elikkä mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa?
Kiitos

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Pe Heinäkuu 1. 11:26:14 2005

Vikaa voisi lähteä metsästämään juuri tuolta bensansyötön luota. Bensapumppu/takaisku, bensansuodatin tukos, paineensäädin..... Tuntuisi että bensan paineet eivät ensin nouse kerralla tarpeeksi, mutta lämpimänä putkisto on jollain lailla paineistettuna.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Bliz
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 6:33:18 2001
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Bliz » Pe Heinäkuu 1. 16:04:23 2005

Ex cossussa oli kanssa sama kun pumppu oli antautumassa että seisomisen jälkee piti pari kertaa pyöräyttää virtalukkoa ja antaa olla hurisemassa ja taas poies ja päälle ja sit starttia niin lähti ku palmun alta. jos suorilteen yritti niin ei sanonu mitään..pyöritti vaan mutta ei käynnistynyt eikä juuri lupaillu enes.
Sisu R500 10x4
Volvo S80 D5

Hannez
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannez » Pe Heinäkuu 1. 22:42:18 2005

Bensasuodatin tukkeessa tai sit pumppu lopussa, todennäköisesti molemmat yhdessä. Samajuttu itellä, katsotaan selviikö aluksi pelkällä suodattimen vaihdolla.
Ford Focus RS
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

..

Viesti Kirjoittaja Timo » La Heinäkuu 2. 10:12:00 2005

bensanpainemittari on kyllä verraton lisävaruste cossuissa. noin 30e hintaan asennuspaloineen se on kannattava ostos. mittari paikalleen ja lyhyt starttaus, sen jälkeen mittarin tarkastus että onko paineet kohdallaan.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Hannez
Viestit: 1172
Liittynyt: Ke Heinäkuu 17. 17:29:34 2002
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannez » La Heinäkuu 2. 17:19:31 2005

Painemittari on kyllä pakollinen, mutta pitäs saada tieto paineista myös sisälle kabiiniin, niin näkee vedon aikana miten b-paine käyttäytyy.

Mistäköhän sais paineanturin jolla pystyisi mittaamaan b-paineet ja johdotus konehuoneesta sisälle ja joku lcd-näyttö, josta näkisi kokoajan b-paineet. Onhan täällä varmaan jollain jo tuollainen kehitelmä.

B-painehan sinänsä ei laske, vaikka pumppu olisikin lopussa, vaan
voi olla säädetyssä arvossa tai hieman sen alapuolella.
Ford Focus RS
VW Golf Gti Endurance saloon
Laulan petroskoilaisessa eunukkikuorossa ja elämäni täyttyy rakkaudesta...

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Heinäkuu 2. 17:30:43 2005

Hannez kirjoitti:Painemittari on kyllä pakollinen, mutta pitäs saada tieto paineista myös sisälle kabiiniin, niin näkee vedon aikana miten b-paine käyttäytyy.

Mistäköhän sais paineanturin jolla pystyisi mittaamaan b-paineet ja johdotus konehuoneesta sisälle ja joku lcd-näyttö, josta näkisi kokoajan b-paineet. Onhan täällä varmaan jollain jo tuollainen kehitelmä.

B-painehan sinänsä ei laske, vaikka pumppu olisikin lopussa, vaan
voi olla säädetyssä arvossa tai hieman sen alapuolella.
en tiedä mistä moisen saisi. mutta käynnistystä ajatellen jos paine nousee startatessa sinne 3-4bar väliin on pumppu riittäävän hyvässä kunnossa, vedätyksessä alkaa sitten huono pumppu erottua selkeämmin. näin ainakin itse olettaisin..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » La Heinäkuu 2. 17:46:24 2005

Kyllä sillä bensanpaine mittarilla nyt jotain tekee, mutta kyllä ennemmin hommaisin laajakaistalambda tai tavallisen noiden bensahommien seurailuun. Itse laitoin innovatemotorsportin erillisen näytön ja ohjaimen ja sillä säädettiin koko moottori, erittäin kätevä peli vaikkakin hinnakas. Lähti jutut taas vähän rönsyilee aiheesta :wink:

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » La Heinäkuu 2. 18:12:06 2005

Mistäköhän sais paineanturin jolla pystyisi mittaamaan b-paineet ja johdotus konehuoneesta sisälle ja joku lcd-näyttö, josta näkisi kokoajan b-paineet. Onhan täällä varmaan jollain jo tuollainen kehitelmä.
Sähköisellä öljynpainemittarilla?

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » La Heinäkuu 2. 20:30:29 2005

Hannez kirjoitti: Mistäköhän sais paineanturin jolla pystyisi mittaamaan b-paineet ja johdotus konehuoneesta sisälle ja joku lcd-näyttö, josta näkisi kokoajan b-paineet. Onhan täällä varmaan jollain jo tuollainen kehitelmä.
esim. Greddyltä tyylikäs painemittari , http://www.greddy.com/images/10x52_elec_wb.jpg

http://www.greddy.com/
ex Jäsen #10

rstbeast
Viestit: 244
Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 17:55:41 2003
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja rstbeast » La Heinäkuu 2. 21:01:27 2005

Missäs muualla kuin greddyllä olis noita bensanpaine mittareita?

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ma Heinäkuu 4. 11:40:39 2005

rstbeast kirjoitti:Missäs muualla kuin greddyllä olis noita bensanpaine mittareita?
Motonetistä... niissä vaan on tippakannun kuva...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ma Heinäkuu 4. 23:53:11 2005

PasiZ kirjoitti:
rstbeast kirjoitti:Missäs muualla kuin greddyllä olis noita bensanpaine mittareita?

Motonetistä... niissä vaan on tippakannun kuva...
Saa niitä sieltä ihan fuel pressure -tekstillä, Autogaugen logolla varustettuna. Tulee muuten kätevät asennushilut mukaan paketissa...
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Heinäkuu 5. 10:08:19 2005

Hartza kirjoitti:
PasiZ kirjoitti:
rstbeast kirjoitti:Missäs muualla kuin greddyllä olis noita bensanpaine mittareita?

Motonetistä... niissä vaan on tippakannun kuva...
Saa niitä sieltä ihan fuel pressure -tekstillä, Autogaugen logolla varustettuna. Tulee muuten kätevät asennushilut mukaan paketissa...
Jumalauta, pojat oli sosialisoinut ne vissiin omiin rasseihin, kun ei ollut viimeksi käydessä??
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ti Heinäkuu 5. 17:51:10 2005

PasiZ kirjoitti:
Hartza kirjoitti:
PasiZ kirjoitti:
Motonetistä... niissä vaan on tippakannun kuva...
Saa niitä sieltä ihan fuel press -tekstillä, Autogaugen logolla varustettuna. Tulee muuten kätevät asennushilut mukaan paketissa...
Jumalauta, pojat oli sosialisoinut ne vissiin omiin rasseihin, kun ei ollut viimeksi käydessä??
Noi Autogauget on tiskin takana, kyllä niitä muutama kuukausi on hyllyssä ollut.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » Ti Heinäkuu 5. 19:48:54 2005

Hartza kirjoitti:
PasiZ kirjoitti:
Hartza kirjoitti: Saa niitä sieltä ihan fuel press -tekstillä, Autogaugen logolla varustettuna. Tulee muuten kätevät asennushilut mukaan paketissa...
Jumalauta, pojat oli sosialisoinut ne vissiin omiin rasseihin, kun ei ollut viimeksi käydessä??
Noi Autogauget on tiskin takana, kyllä niitä muutama kuukausi on hyllyssä ollut.
Siis saako noita motonetista? Mitä maksaa?

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ti Heinäkuu 5. 21:18:02 2005

cossy kirjoitti:
Hartza kirjoitti: Noi Autogauget on tiskin takana (ainakin Salossa), kyllä niitä muutama kuukausi on hyllyssä ollut.
Siis saako noita motonetista? Mitä maksaa?
Tossa lista Autogaugeista, mustataustaiset puuttuvat varastosta toistaiseksi (vai millä niitä mittareita kutsutaan jotka näkyvät vasta kun virrat kytketään päälle...)

Polttoainemittari AG 2" 49-2168 24.90€
Ahtopainemittari AG 2" 49-2171 19.90€
Vedenlämpömittari AG 2" 49-2172 19.90€
Volttimittari AG 2" 49-2173 14.90€
Ampeerimittari AG 2" 49-2174 14.90€
Öljynpainemittari AG 2" 49-2175 24.90€
Kierroslukumittari AG 2" 49-2176 29.90€
Seossuhdemittari AG 2" 49-2177 59.00€
Öljynlämpömittari AG 2" 49-2178 24.90€
Polttoainepainemittari AG 2" 49-2179 24.90€
Mittarikotelo AG 2" kromi 49-2180 9.90€
Mittarikotelo AG 2" musta 49-2181 9.90€
Ahtopainemittari AG 2" musta 49-2186 32.90€
Öljynpainemittari AG 2" musta 49-2187 39.90€
Vedenlämpömittari AG 2" musta 49-2188 39.90€
Volttimittari AG 2" musta 49-2189 32.90€
Ilmanpainemittari AG 2" 49-2190 6.90€
Kierroslukumittari AG 2" musta 49-2191 39.90€
Öljynlämpömittari AG 2" musta 49-2192 39.90€
Seossuhdemittari AG 2" musta 49-2193 59.00€

En saanut copy/paste -listaa millään epäselvemmäksi, sori.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Bliz
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 6:33:18 2001
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Bliz » Ti Heinäkuu 5. 21:40:59 2005

Ne savumittarit on ainakin ihan perseestä. Sinneppäin arvo on niiltä liikaa pyydetty kun eivät ees siihen pysty.
Sisu R500 10x4
Volvo S80 D5

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ti Heinäkuu 5. 22:04:51 2005

Jos jotain järkeviä arvoja haluaa,kannattaa unohtaa noi autogauget. Jos haluaa esim.paineesta tietää onko sitä ollenkaan,niin siihen noi käyvät.Halvalla ei saa hyvää.
#446

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Ti Heinäkuu 5. 22:34:26 2005

_P_ kirjoitti:
Mistäköhän sais paineanturin jolla pystyisi mittaamaan b-paineet ja johdotus konehuoneesta sisälle ja joku lcd-näyttö, josta näkisi kokoajan b-paineet. Onhan täällä varmaan jollain jo tuollainen kehitelmä.
Sähköisellä öljynpainemittarilla?

on meillä ainaki toiminu autometerin sähkönen öljynpaine mittari b.painemittarina ihan hyvin ja on verrattu eri b.painemittariinkin!

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » Ke Heinäkuu 6. 12:28:02 2005

yleensä olen paineen tutkiskeluu ostanut paikallisesta hydrauliikka alan liikkeestä ammattikäyttöön tarkoitettuja vaimennettuja letkupersiiseen mittareita, ei oo älyttömän kalliita, mutta luultavasti luotettavia.
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Heinäkuu 6. 13:13:44 2005

nprteam kirjoitti:yleensä olen paineen tutkiskeluu ostanut paikallisesta hydrauliikka alan liikkeestä ammattikäyttöön tarkoitettuja vaimennettuja letkupersiiseen mittareita, ei oo älyttömän kalliita, mutta luultavasti luotettavia.

Nuo on loistavia, samoja käytän myös ahtokelloina... Ja JRZ, jos nuo autogauget toimisivat luotettavina indikaattoreina, pitäisi motonetin varaosahyllyn olla kovassa liikkeessä, näin meinaan pari viikkoa aikaa siellä ahtopainemittarin joka näytti hyllyn ahtopaineeksi 0,1bar....
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » Ti Heinäkuu 26. 20:16:59 2005

No niin jatketaan vanhaa aihetta, eli nyt auto toiminu taas pari viikkoa melkein normaalisti muutamia käynnistyksiä lukuunottamatta, mutta nyt tuli sellainen vika että kun starttaa niin pyörittää pari kertaa ja sitten kuuluu sellainen ääni ihan kuin startti leikkais kiinni ja sit ei tapahdu mitään? Mistäköhän tällänen johtuu?

Puuhapetri
CRSC jäsen 2018
Viestit: 174
Liittynyt: Ti Elokuu 3. 16:20:11 2004
Paikkakunta: Pirkanmaan alue

Viesti Kirjoittaja Puuhapetri » Ke Heinäkuu 27. 16:29:02 2005

cossy kirjoitti:No niin jatketaan vanhaa aihetta, eli nyt auto toiminu taas pari viikkoa melkein normaalisti muutamia käynnistyksiä lukuunottamatta, mutta nyt tuli sellainen vika että kun starttaa niin pyörittää pari kertaa ja sitten kuuluu sellainen ääni ihan kuin startti leikkais kiinni ja sit ei tapahdu mitään? Mistäköhän tällänen johtuu?

Startti "loppu". Uutta ei taida saada. Kävi ihan sama homma ja hiilet oli loppu ja solenoidi väsähtäny. Uudet hiilet ja solenoidin saa(n.50e) ja kun viä rasvaa ja putsaa paletin tulee uuden veroinen
Viimeksi muokannut Puuhapetri, Ke Heinäkuu 27. 16:58:30 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cosworth 4x4 -90

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Ke Heinäkuu 27. 16:47:59 2005

Puuhapetri kirjoitti:
cossy kirjoitti:No niin jatketaan vanhaa aihetta, eli nyt auto toiminu taas pari viikkoa melkein normaalisti muutamia käynnistyksiä lukuunottamatta, mutta nyt tuli sellainen vika että kun starttaa niin pyörittää pari kertaa ja sitten kuuluu sellainen ääni ihan kuin startti leikkais kiinni ja sit ei tapahdu mitään? Mistäköhän tällänen johtuu?

Startti "loppu". Uutta ei taida saada. Kävi ihan sama homma ja hiilet oli loppu ja solenoidi väsähtäny. Uudet hiilet ja solenoidin saa ja kun viä rasvaa ja putsaa paletin tulee uuden veroinen
uuden saa fordilta, noin 200e ja vanha annettava vaihdossa. mutta startti ei ole välttämättä rikki, mulla sama vika jatkuu vaikka startti remontoitiin juuri, (maksoi muuten 80€). enkä tiedä mistä johtuu..

ja on muuten samoja käynnistyvyys oireitakin, kuka tietää mistä se vois johtua? voiko esim virtalukon pohja tehdä tuollaista..?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ke Heinäkuu 27. 17:06:20 2005

Joo , tuttu vika . Ei tosin ole vähään aikaan tehnyt tuota . Startin huolto ei auttanut :?
ex Jäsen #10

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ke Heinäkuu 27. 17:31:33 2005

Mulla oli kanssa samoja murheita startin kanssa. Vaihdoin startin, muttei auttanut. Sitten vaihdoin virtalukonpohjan ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia starttauksen kanssa.

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ke Heinäkuu 27. 18:22:02 2005

Täytyy vaihtaa tuo pohja , startti pyörittää muutenkin helvetin hitaasti :x
ex Jäsen #10

cossu65
Viestit: 122
Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 21:16:32 2002
Paikkakunta: Villähde/Nastola

greddyn mittarit

Viesti Kirjoittaja cossu65 » La Heinäkuu 30. 9:48:11 2005

Jake kirjoitti:
Hannez kirjoitti: Mistäköhän sais paineanturin jolla pystyisi mittaamaan b-paineet ja johdotus konehuoneesta sisälle ja joku lcd-näyttö, josta näkisi kokoajan b-paineet. Onhan täällä varmaan jollain jo tuollainen kehitelmä.
esim. Greddyltä tyylikäs painemittari , http://www.greddy.com/images/10x52_elec_wb.jpg

http://www.greddy.com/
saakos noita greddyn mittareita suomesta vai tarviiko tilata jenkeistä asti ?
FORD ESCORT COSWORTH -93 ,Ford Transit -05

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » La Toukokuu 20. 23:01:44 2006

Tää alkaa kyllä olemaan aika uskomaton juttu. Vikaa ei tunnu löytyvän millään. Yhdellä clubilaisella vika löytyi ykk anturin välyksestä, mutta tarkistin itse myös sen nastojen etäisyyden ja se oli kyllä ihan kunnossa, arvoja en tosin ole siitä mitannut. Yksi mahdollisuus on että se on toi bensapumppu, se surisee nykyään välillä ties kuinka kauan jos ei starttaa. Ylimääräistä suutinta ei löydy niin ei pysty kattomaan liikkuuko neula kun vika ilmestyy.
Escort mk2tic
Vw Golf R -18
Ex:Focus wagon - 06
Ex: Toyota corolla stw -03
Ex: Focus ecoboost -16
Ex:Sierra Cosworth 4wd
Ex:Lada 1200 "Super"->Keinäsellä
Ex: baijeri E30
ex:VW Golf TSI 08
ex Focus ecoboost -13

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » Ke Kesäkuu 14. 12:14:00 2006

No nyt on selvinny taas senverran että suuttimet ei aukea kun starttaa ja seuraavaksi pitäisi vaihtaa sen anturi jakajan sisältä.
Escort mk2tic
Vw Golf R -18
Ex:Focus wagon - 06
Ex: Toyota corolla stw -03
Ex: Focus ecoboost -16
Ex:Sierra Cosworth 4wd
Ex:Lada 1200 "Super"->Keinäsellä
Ex: baijeri E30
ex:VW Golf TSI 08
ex Focus ecoboost -13

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Ke Kesäkuu 14. 13:15:19 2006

Tää on kyllä ollu pitkä vika jos sitä on jo melkein vuosi metsästetty :shock: . No pikkuhiljaa sieltä se vika löytyy :wink: .
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » Ke Kesäkuu 14. 14:01:24 2006

Joo alkaa tuntuu siltä että on kaikki mahdollinen kohta katottu :roll: . Tosin talvet voi laskea pois tosta vian etsintä ajasta kun auto on talviunilla silloin.
Escort mk2tic
Vw Golf R -18
Ex:Focus wagon - 06
Ex: Toyota corolla stw -03
Ex: Focus ecoboost -16
Ex:Sierra Cosworth 4wd
Ex:Lada 1200 "Super"->Keinäsellä
Ex: baijeri E30
ex:VW Golf TSI 08
ex Focus ecoboost -13

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Ke Kesäkuu 14. 14:43:44 2006

cossy kirjoitti:No nyt on selvinny taas senverran että suuttimet ei aukea kun starttaa ja seuraavaksi pitäisi vaihtaa sen anturi jakajan sisältä.
no mulla oli silloin siinä nelikossa ihan samaa vikaa, ja korjaantu sillä yläkuolokohdan anturin vaihdolla. katso myös onko ne siivan nastat samanmittaisia, siis että signaali tulee kaikista nastoista oikein..

anturin vaihto.. ;)
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » Ke Kesäkuu 14. 14:54:48 2006

Timo kirjoitti:
cossy kirjoitti:No nyt on selvinny taas senverran että suuttimet ei aukea kun starttaa ja seuraavaksi pitäisi vaihtaa sen anturi jakajan sisältä.
no mulla oli silloin siinä nelikossa ihan samaa vikaa, ja korjaantu sillä yläkuolokohdan anturin vaihdolla. katso myös onko ne siivan nastat samanmittaisia, siis että signaali tulee kaikista nastoista oikein..

anturin vaihto.. ;)
Nastat on samanmittaisia/oikeella etäisyydellä. Arvoja en oo sittä kattonu kun ei noista sähköhommista juuri mitään ymmärrä. Kipinä pitäisi kans kattoo seuraavaksi.
Escort mk2tic
Vw Golf R -18
Ex:Focus wagon - 06
Ex: Toyota corolla stw -03
Ex: Focus ecoboost -16
Ex:Sierra Cosworth 4wd
Ex:Lada 1200 "Super"->Keinäsellä
Ex: baijeri E30
ex:VW Golf TSI 08
ex Focus ecoboost -13

Vastaa Viestiin