2000 kilometriä takana ja öljyä lisätty 0.5 litraa, siis hieman jopa pienempi kulutus kuin mihin olen tottunut.
Stage 2 viritys jossa:
Vihreät suuttimet
3 bar map
L6 Fast Road 2 lastu
31 -turbon kello
Piper PD10 nokat
Kevyet painimet
Pipercross panelisuodatin orkkiskotelossa
Ahtopaineita 1.2 bar piikkinä
Kone on jossakin välissä (1999) porattu 0.5 ylikokoon, samalla laakeroitu yms.
Nyt on viime rempan jälkeen ajettu n. 8000km. Viime rempassa on entisen omistajan ja kuittien mukaan tehty mm. seuraavaa.
Kaikkien venojen ja seetien koneistus
Uudet venajousien lautaset
Venavarren kumit
Alakertaan uudet orkkis Cosworth laakerit ( oli kuulemma ollut OHC laakerit ja ei omistaja ollut siitä tykännyt

Suurteho öljypumppu
Vesipumppu
Cometic A/N ryhmän kansipaffi
Turbo huollettu mm. vaihdettu kompuran siipi.
Kuitissa on myös kummalisuutena rivi jossa on:
Tuotekoodi 1019 Sylinterin kansi 685 eur Liekö tuohon vaihdettu kansikin viime rempassa? Myyjä ei siitä mitään maininnut..
Kone ei vuoda öljyä ja tuntuu vetävän ihan hyvin.
Huohotus on toteutettu isolla öljynkeruuastialla johon tulee paksut putket lohkosta ja venakopasta, öljynkeruuastiasta on suora letku maahan

Ainahan noi hieman ohivuotavat ja henkilökohtaisesti tuo käry käy pahasti nenään kuumana kesäpäivänä liikennevaloissa seistessä. Onko mitään ongelmaa ohjata tuo huohotusputki ilmanputsarille minne se normaalistikin menee?
Lisäksi on sangen kiusallinen ilmiö. Kun ajaa hiljaa ja pysähtyy paikoilleen antaen koneen käydä tyhjäkäyntiä, alkaa satunnaisesti putkesta tulemaan katkeranhajuista harmaan sinistä savua, savutus loppuu heti kun hieman polkaisee. Se ei haise mitenkään erikoisesti öljylle. Meneekö seokset sekaisin vai mistähän moinen? Yleensä ei savuta yhtään mitään, hieman tietysti pöläyttää mustaa kunnon kiihdytyksessä.
Tommosia...