Ei millään pahalla, mutta...

Usein kysytyt kysymykset.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cos3
Viestit: 27
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:50:17 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Ei millään pahalla, mutta...

Viesti Kirjoittaja Cos3 » To Elokuu 26. 18:01:57 2004

mikä on tämän foorumin tarkoitus? Ihmiset kysyvät esim. mikä on kun Cossu pätkii => heti alkaa hirmuinen vittuilu ja sit juttu suljetaan ja siirretään vain "jäsenien" luettavaksi, täytyy myöntää että ei toi jäsen maksu 15€ kallis ole, mutta jotenkin vaan ihmetyttää.

Huom! Tämä ei ole vittuilu teksti!

tommi.r
Viestit: 1230
Liittynyt: Ti Elokuu 5. 19:20:15 2003
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja tommi.r » To Elokuu 26. 18:16:27 2004

tässä foorumissa pelataan niillä säännöillä jotka on laadittu.15e ei ole paha verrattuna siihen mitä sillä saa niin teknisesti kuin alennusten myötä.kenenkään ei kuitenkaan pitäisi suoraan vittuilla että kuuluu tekniikkaan jne...mutta toisaalta täällä foorumissa tulee näitä teknisiä kysymyksiä päivittäin joten ymmarrän 15e maksaneiden turhautumisen,eli jos kusymykseen saa vastauksen jäsenalueen ulkopuolelta niin,jäsenetu tekniikan(classic)osioiden puolesta menettää merkityksen. ..ja minä en ole oikea ihminen vastaamaan kysymykseesi,mutta tämä on minun näkökanta asiasta. :wink:
Escort XR3i cabriolet

Jore
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jore » To Elokuu 26. 18:34:26 2004

Eikä kysymys ole vain jäsenedusta vaan siitä että nyt foorumi toimii paremmin ja tätä aktiivisesti käyttävillä (jäsenillä) on helpompi ja mukavampi seurata tätä.

Eli täältä saa ilmaiseksi vähemmän kuin Opel clubissa, mutta enemmän kuin Toyota kerhossa. Tää on sellainen "Foordimainen" keskilinja.

T:Jore

Vieras
Ylläpitäjä

Re: Ei millään pahalla, mutta...

Viesti Kirjoittaja Vieras » To Elokuu 26. 19:07:40 2004

Cos3 kirjoitti:mikä on tämän foorumin tarkoitus?
Tämän foorumin tarkoitus on toimia tiedotus ja keskustelukanavana Cosworth & RS Clubin jäsenille. Se että alueet on jaettu eri ryhmiin johtuu siitä että luettavuus säilyy hyvänä.

Yleisesti tuntuu olevan sellainen luulo että vaadimme 15euroa siitä että pääsee lukemaan foorumia. Ei, jäsenyys maksaa 15 euroa ja jäsenyyden myötä aukeaa useita ovia, myös foorumin tekniikka-puoli on yksi niistä.

Vaihtoehtoisesti voisimme pitää koko foorumin suljettuna ulkopuolisilta ja sisäänpääsy olisi pelkästään jäsenille, mutta siihen ei ole toistaiseksi ollut tarvetta.

Ja vielä yhtenä pointtina mainitsen rahan. Me emme kuitenkaan ole hyväntekijä-järjestö, vaan autokerho. Nettisivujen pyörittäminen maksaa ihan oikeasti euroja ja varsin ison kasan sellaisia vuodessa. Ilman maksavia jäseniä ei olisi koko foorumia saatikka www.cosworthrsclub.com sivustoa. Siksi on ihan reilua että jäsenille on jotain erikoisoikeuksia.

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Elokuu 26. 20:05:58 2004

...ja sellainen huomio että tämähän foorumi on "enemmän" suuntautunut rs yms erikoismalleihin ja klassikoihin,jos olisi tekniikka täysin vapaa niin saattaisi tulla liikaakin tarinaa perusmalleista...eikö sitten tekniikkajutut pelaa tolla toisella ford-palstalla :?:
-tämäkään ei ollut v...uilu.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

esko
Viestit: 4653
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko » To Elokuu 26. 20:54:22 2004

Tää aihe putkahtaa aina silloin esille. Pari kommenttia siis kysyjille.

Faktat tuli jo aika selkeesti edellisissä viesteissä. Mutta lisään kuitenkin sen, että aikoinaan kaikki osiot olivat kaikille vapaat. Silloin huomattiin ihan selkeesti, että jotain tarvii tehdä ja suljettiin tekniikka osio muilta kun jäseniltä. Samalla perustettiin jäsenkeskustelu osio. Meillä on nykyään noin 5-600 jäsentä + jokunen tuhat käviää täällä forumissa. Homma ei kertakaikkiaan toimi jos koko tällä kävijämäärälle avataan pääsy tekniikkaan.

Jos joku siirtää jutun tai se poistetaan kokonaan. Sitä ei pidä ottaa luokkauksena. Jäseneksi pääsee kaikki Ford-henkiset, ei tarvitse omistaa RS mallia. Ja kynnys liittyä on laitettu niin alas, että jokainen siihen yltää.

Jos muilla clubeilla on erilaiset säännöt ja politiikka. Siihen me ei voida ottaa kantaa.

Terveisin
clubin puh. joht.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Elokuu 26. 21:05:35 2004

Tässä on tullut niin hyviä pointteja että siirrän tämän tuonne FAQ:n alle.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ » Ti Marraskuu 30. 22:59:20 2004

Tuossa olen jonkun verran lueskellut noita valituksia tuosta kun tekniikka yms osiot on vain jäsenille. Toisaalta ihan hyvä homma jolloin ei tule ns turhia/asiaankuulumattomia viestejä kuten joillakin muilla foorumeilla huomaa, toisaalta joitakin kuten esim minua ei sinällään kiinnosta klubin jäsenyys muuten kun että pääsee lukemaan noita tekniikka osiota yms täällä foorumilla, mutta mistä tiedän että onko siellä yleensäkkään mitään minulle sopivaa tietoa/asiaa eli liitynkö "turhaan", elikkäs jonkinnäköinen koeaika/tutustumisaika olisi kätevä jotta ihmiset kuten minä jotka haluaisivat liitty klubiin siksi että pääsevät keskustelemaan jäsen alueelle, tietäisivät mitä saavat ("rahalleen vastineeksi"), itse en liikaa tiedä tietotekniikasta mutta uskoisin että olisi mahdollinen toteuttaa

Terveisin tiedonnälkäinen Fordisti

samiharju
Viestit: 8039
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ti Marraskuu 30. 23:06:06 2004

VesQ, vakuutan ja vannon että jo pelkästään tekniikkapuolelle pääseminen on sen jäsenmaksun arvoista hubaa. Monta €uroa on säästynyt multakin mm. RS Turbon, nykyisten Sierrojen sekä kutostaunuksen rakentamisessa ja suurimmaksi osaksi tämän foorumin jäsenosioiden ansiosta.

Esimerkkinä mainittakoon kutossierran lambdat, fordilla 196e/kpl ja niitä pitää olla 2kpl.. tekniikassa asiasta hetki väännettiin ja sain selville mihin ne kytketään, lisäksi vielä sain jäsenen kautta lambdat TODELLA mukavasti :-)

nyt vaan liittymään, jos tuntuu turhalta niin sit ei vaan kannata toista kertaa maksaa jäsenmaksua?

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Marraskuu 30. 23:44:19 2004

niin siis tämä clubihan ei ole tarkoitettu käsittääkseni auttavaksi puhelimeksi tai tekniseksi neuvonnaksi, vaan tämä clubin tarkoitus on kerätä yhteen Cosworth ja RS malleista kiinnostuneita henkilöitä. olet väärällä foorumilla jos tulet tänne vain tekniikkaa lukemaan ja apua tekniikka asioissa kyselemään. pääasiallinen tarkoitus kun käsittääkseni on todellakin vain toimia linkkinä Cosworth ja RS mallien omistajien ja niistä kiinnostuneiden henkilöiden välillä. tämän lisäksi on mahdollista saada apua ongelmatilanteissa toisilta jäseniltä.

tämä siis vain yhden rivijäsenen ja useamman vuoden palstalla heiluneen henkilön mielipide tai näkemys tästä clubista ja sen tarkoituksesta.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Sultzi
Viestit: 4845
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Su Tammikuu 30. 17:36:44 2005

Kysyisin vaan, etteikö tekniikka aluetta pystyisi avaamaan luettavaksi, mutta kirjoittamiseen pitäisi olla jäsen?
Ja on se nyt kumma, jos nyt sattuu vaan tekniikka kiinnostamaan ja haluaa lukea mahdollisimman paljon siitä, ja sitten ei pääsekkään lukemaan edes. Itse en varsinaisesti sitä kirjoittamista kaipaa, kunhan pääsisi lukemaan, jollakulla kun voisi sattua olemaan samoja ongelmia kuin esim. minulla :)

Tämä foorumi kyllä tuntuu asialliselta paikalta, ja itsekin viihtyisin, jos tekniikka olisi auki. Mutta joillekin asioille ei voi mitään. :)

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Tammikuu 30. 17:54:44 2005

Sultzi kirjoitti:Kysyisin vaan, etteikö tekniikka aluetta pystyisi avaamaan luettavaksi, mutta kirjoittamiseen pitäisi olla jäsen?
Ja on se nyt kumma, jos nyt sattuu vaan tekniikka kiinnostamaan ja haluaa lukea mahdollisimman paljon siitä, ja sitten ei pääsekkään lukemaan edes. Itse en varsinaisesti sitä kirjoittamista kaipaa, kunhan pääsisi lukemaan, jollakulla kun voisi sattua olemaan samoja ongelmia kuin esim. minulla :)

Tämä foorumi kyllä tuntuu asialliselta paikalta, ja itsekin viihtyisin, jos tekniikka olisi auki. Mutta joillekin asioille ei voi mitään. :)
Tekniikan saa auki edelleen liittymällä jäseneksi. Lupaan laittaa oikeudet kuntoon nopeasti ja saat kaupanpäälle vielä komean jäsenkortinkin :D
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Tammikuu 30. 18:09:48 2005

Sultzi kirjoitti:Kysyisin vaan, etteikö tekniikka aluetta pystyisi avaamaan luettavaksi, mutta kirjoittamiseen pitäisi olla jäsen?
Ja on se nyt kumma, jos nyt sattuu vaan tekniikka kiinnostamaan ja haluaa lukea mahdollisimman paljon siitä, ja sitten ei pääsekkään lukemaan edes. Itse en varsinaisesti sitä kirjoittamista kaipaa, kunhan pääsisi lukemaan, jollakulla kun voisi sattua olemaan samoja ongelmia kuin esim. minulla :)

Tämä foorumi kyllä tuntuu asialliselta paikalta, ja itsekin viihtyisin, jos tekniikka olisi auki. Mutta joillekin asioille ei voi mitään. :)
Mikä idea siinä maksamisessa sitten olisi jos kaikki vinkit voisi lukea?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse » Su Tammikuu 30. 19:07:34 2005

Jos ton tekniikkapuolen avaisi kaikille luettavaksi muutaman kerran vuodessa, vaikka viikoksi-pariksi kerrallaan? Siitä sitä sitten voisi vaikka joku saada ahaa-elämyksen ja liittyä porukkaan?
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse » Su Tammikuu 30. 19:08:22 2005

Jaa niin, oma lehmä ei kyllä ole ojassa :-)
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » Su Tammikuu 30. 19:24:33 2005

siipicossu kirjoitti:
Sultzi kirjoitti:Kysyisin vaan, etteikö tekniikka aluetta pystyisi avaamaan luettavaksi, mutta kirjoittamiseen pitäisi olla jäsen?
Ja on se nyt kumma, jos nyt sattuu vaan tekniikka kiinnostamaan ja haluaa lukea mahdollisimman paljon siitä, ja sitten ei pääsekkään lukemaan edes. Itse en varsinaisesti sitä kirjoittamista kaipaa, kunhan pääsisi lukemaan, jollakulla kun voisi sattua olemaan samoja ongelmia kuin esim. minulla :)

Tämä foorumi kyllä tuntuu asialliselta paikalta, ja itsekin viihtyisin, jos tekniikka olisi auki. Mutta joillekin asioille ei voi mitään. :)
Mikä idea siinä maksamisessa sitten olisi jos kaikki vinkit voisi lukea?
Mitä ideaa maksaa siitä, että kirjoittaa niitä vinkeejä?
Tässähän se menee...

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Tammikuu 30. 19:27:26 2005

Jahman kirjoitti:
Mitä ideaa maksaa siitä, että kirjoittaa niitä vinkeejä?
Etkö ole ikinä saanut foorumilta mitään?

Tämä on aika vuorovaikutteista hommaa. Joskus saa ja joskus antaa.

No joo...
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Jahman
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
Paikkakunta: Suomen Turku

Viesti Kirjoittaja Jahman » Su Tammikuu 30. 19:32:45 2005

Paljon olen saanut, mutta vinkit nyt ovat olleet vähissä pitkän aikaa...
Tässähän se menee...

Tero_s
Viestit: 179
Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s » Su Tammikuu 30. 20:17:25 2005

Sultzi kirjoitti:Kysyisin vaan, etteikö tekniikka aluetta pystyisi avaamaan luettavaksi, mutta kirjoittamiseen pitäisi olla jäsen?
Ja on se nyt kumma, jos nyt sattuu vaan tekniikka kiinnostamaan ja haluaa lukea mahdollisimman paljon siitä, ja sitten ei pääsekkään lukemaan edes. Itse en varsinaisesti sitä kirjoittamista kaipaa, kunhan pääsisi lukemaan, jollakulla kun voisi sattua olemaan samoja ongelmia kuin esim. minulla :)

Tämä foorumi kyllä tuntuu asialliselta paikalta, ja itsekin viihtyisin, jos tekniikka olisi auki. Mutta joillekin asioille ei voi mitään. :)

Voihan, liityt jäseneksi ja alat ajaa foorumia avoimeksi hallituksessa/ vuosikokouksessa. Varmasti aukeaa kun tarpeeksi jäsenistä on samaa mieltä, nyt ei ole.

mersu
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja mersu » Pe Maaliskuu 11. 14:09:57 2005

Ihan mielenkiinnosta, mihin nämä jäsenmaksurahat menee? Jos jäseniä on 500-600, niin siitähän tulee reilu 10-12ke/vuosi ja se on aika iso summa! Jos veppisivuihin (domain jne) uppoaa joitakin kymppejä/satasia vuodessa, niin aika iso siivu jää "muuhun käyttöön"...

No joo, varsinainen asiani oli semmonen että voisiko joku ottaa noista jäsenosioista jokusen screenshotin, niin vähän näkisi otsikkotasolla, että mistä siellä puhutaan? Vaikka tuo 20e jäsenmaksu ei sinänsä ole suuri summa, mutta se tökkii periaatetasolla niin pirusti, että olisi edes kiva nähdä vähän etukäteen.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Maaliskuu 11. 14:34:41 2005

miten voi joku jäsenmaksu tökkiä periaatetasolla niin pirusti,ei jaksa pieni ihminen ymmärtää...?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

cossuton
Viestit: 2335
Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja cossuton » Pe Maaliskuu 11. 14:46:12 2005

Mitenkäs se menee.. köyhät itkee :shock:
Jäsen #292

VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Maaliskuu 11. 14:47:54 2005

kerros persu miksi ei voi/kannata maksaa jäsenmaksua.
löytyykö sulla yhtään hyvää syytä miksi pitäis olla ilmainen jäsenyys.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

mersu
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja mersu » Pe Maaliskuu 11. 15:56:57 2005

Olen sitä mieltä, että foorumin lukeminen tai sinne kirjoittaminen olisi hyvä olla maksuton, niinkuin esim

http://ffp-motorsport.com/bb/index.php
http://www.audiclub.fi/audifinns/
http://www.ultimatevw.com/keskustelu/
http://www.bmwtuningclub.net/forum/
http://www.opelclubfinland.net/forum/

vain muutamia mainitakseni. Tiedon panttaaminen ei ole loppupeleissä kenenkään etu ja väitän että foorumi saisi varmasti uusia ja ehkä asiantunteviakin kirjoittelijoita, jos lukeminen ja kirjoittaminen olisi sallittu pelkällä rekisteröitymisellä. Vai olenko väärässä?

En ole "vaatimassa" ilmaista jäsenyyttä. Jäsenmaksu saa ja pitääkin olla, mutta se olisi tarkoitettu niille oikeille friikeille, jotka suunnilleen nukkuvat cossunsa vieressä. Jäsenkortilla sitten saisi niitä ja näitä etuja, tarjoukset, kimppatilaukset, saunomiset, ratapäivät yms.

Itse olen siinä tilanteessa että tähän mennessä ainoa ford-suhde oli 15v sitten ostettu sierra (joka sekin on myyty yli 10v sitten) ja lähitulevaisuuden suunnitelmissa olisi kauppakassi-kesäauto-välikopan hankinta, mutta voi olla etten ikinä edes osta sitä. Tämäntakia tuntuu hölmöltä lunastaa itselle jäsenyys vain sentakia että pääsisi vähän lueskelemaan juttuja, miten kukin on toteuttanut escon turbotuksen jne. Nythän en edes tiedä, onko foorumilla yhtään viestiä edes koko aiheesta tai että onko siellä ylipäätään sellaisia kirjoittajia jotka tietävät mistään mitään?

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Maaliskuu 11. 16:33:56 2005

mersu kirjoitti:Olen sitä mieltä, että foorumin lukeminen tai sinne kirjoittaminen olisi hyvä olla maksuton, niinkuin esim

http://ffp-motorsport.com/bb/index.php
http://www.audiclub.fi/audifinns/
http://www.ultimatevw.com/keskustelu/
http://www.bmwtuningclub.net/forum/
http://www.opelclubfinland.net/forum/

vain muutamia mainitakseni. Tiedon panttaaminen ei ole loppupeleissä kenenkään etu ja väitän että foorumi saisi varmasti uusia ja ehkä asiantunteviakin kirjoittelijoita, jos lukeminen ja kirjoittaminen olisi sallittu pelkällä rekisteröitymisellä. Vai olenko väärässä?

En ole "vaatimassa" ilmaista jäsenyyttä. Jäsenmaksu saa ja pitääkin olla, mutta se olisi tarkoitettu niille oikeille friikeille, jotka suunnilleen nukkuvat cossunsa vieressä. Jäsenkortilla sitten saisi niitä ja näitä etuja, tarjoukset, kimppatilaukset, saunomiset, ratapäivät yms.

Itse olen siinä tilanteessa että tähän mennessä ainoa ford-suhde oli 15v sitten ostettu sierra (joka sekin on myyty yli 10v sitten) ja lähitulevaisuuden suunnitelmissa olisi kauppakassi-kesäauto-välikopan hankinta, mutta voi olla etten ikinä edes osta sitä. Tämäntakia tuntuu hölmöltä lunastaa itselle jäsenyys vain sentakia että pääsisi vähän lueskelemaan juttuja, miten kukin on toteuttanut escon turbotuksen jne. Nythän en edes tiedä, onko foorumilla yhtään viestiä edes koko aiheesta tai että onko siellä ylipäätään sellaisia kirjoittajia jotka tietävät mistään mitään?
ikävä kyllä en löytänyt yhtään HYVÄÄ syytä miksi se pitäisi olla maksuton.
on olemassa esim Foordi klubi jossa saa tietoa myös virityksistä.
lisäksi suomi24 .
jos olet ostamassa välikoppasta niin tuskin sitä pistät jäihin sen vuoksi että et tiedä onko cossuklubissa kerrottu miten se piristetään tai turbotetaan.
jos olet ostamassa välikoppasta niin laske miten pieni prosenttuaalinen osa on jäsen maksu tämän auton hinnassa.
itselläni tuli jäsenyys tilanne eteen kun ostin v6 moottorisen sierran ja kaipasin tietoa siitä.
en hetkeäkään ajatellut että en maksa jäsenmaksua loppuvuodelle vaikka oli muutama kuukausi jäljellä.
voi kertoa että hyötyä on ollut.
se mikä sinut varmistaa klubin tiedosta ja jäsenien taidoista on ainoa mahdollisuus liittyä jäseneksi ja katsoa.
ajattele nyt itsekkin ja muut jotka "valittavat" jäsen maksua.
kuinka suuresta summasta te oikein valitatte.
eikö tonkin ajan voisi käyttää venakopan kiillottamiseen.

jos jäsen osiosta tai /ja tekniikasta tulee yleinen maksuton niin lopetan sinne kirjoittamisen välittömästi.
syyt ovat omat ja päätökseni on oma.

Jos todella tekniikasta tulee yleisölle vapaa niin sen taso tipahtaa välittömästi "suomi24 tasolle" tää on faktaa.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » Pe Maaliskuu 11. 17:22:11 2005

Voiko Sierrafriikin kantaa paremmin enää selvittää.:twisted:

Jos esim. autoakin aikoo virittää ja 20€ on liian iso summa, niin tuskin kannattaa alottaakkaan. Tuolla summalla saa ilmanputsarin autoon.

Kuten nähty on, niin Suomi24:ssä on asiantuntijoita, jokaiseen merkkiin.
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

mersu
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja mersu » Ma Maaliskuu 14. 15:35:58 2005

Pakko heti alkuun sanoa (anteeksi nyt vaan) sierra friikki, mutta vastauksesi ulkoasu/sisältö on kuin suoraan suomi24:stä revitty :lol:

Keskustelun tason ylläpitäminen on aivan muista asioista kiinni kuin siitä, että onko foorumi maksullinen vai ei. Maksullisuus ei tasoa varmaankaan ainakaan laske, mutta ei se toisaalta ole tae siitäkään, että ko foorumilla käydään korkeatasoista keskustelua. Täällähän on nytkin ilahduttavan aktiivisia keskustelijoita, jotka lukitsevat/siirtävät heti kaikki threadit, joissa kysytään renkaan ilmanpaineen tarkistamista ja siitä vaikeampaa asiaa. Eli kun kerran aktiivisia moderaattoreita löytyy, niin kyllä se keskustelun tasokin saadaan pysymään asiallisena eikös?

Kun sitä nyt ollaan niin huolissaan ja ihmeissään taloudellisesta tilanteestani, niin sanon, että olen siihen itse tyytyväinen eikä se muille kuulu. Ja edelleen laittaisin mieluummin sen kakskymppisen vaikka siihen ilmanputsariin kuin että tukisin sillä kehäkolmosen ford-harrastajien tukiyhdistystä ja sauna-iltoja. Siihenhän se ~10ke jäsenmaksuista menee? ;)

Nyt muuten ollaan varmaan tasoissa kun minä en ymmärrä yhtään (paitsi jos on liikaa rahaa) sitä, että joku lopettaisi kirjoittamisen johonkin foorumiin vain siksi, että se on ilmainen? Mutta kuten sanoit, omat ovat syysi ja päätöksesi.

Turha tätä on enää jauhaa.

Niin, niitä screenshotteja ei ilmeisesti tipu? Jäsenmaksu on kaikesta huolimatta edelleen harkinnassa, mutta katotaan ny onko tarvetta...

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ma Maaliskuu 14. 16:05:33 2005

Vai että kehä 3:n, on täällä kuule muuallakin aktiivista porukkaa joka saa suoraa hyötyä maksetuista jäsenmaksuista :!:

IHAN VAAN ESIMERKKINÄ NYT JÄRJESTETYT AJOT JÄÄRADALLA JOKA OLI JÄSENISTÖLLE ILMAINEN :!:

Hyödyt jäsenistölle = aktiiviset jäsenet :idea:
Ford Fiesta ST 2013
#727

Foortman
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Foortman » Ti Maaliskuu 29. 18:45:50 2005

Itseppä olen uusi täällä ja pakko on pikkasen kehasta että kyllä "pojat" osaa tuolla tekniikka puolella neuvoa jos jotain apua tarvitsee ja itse olen avun saanut.. kiitos osaavien Ford miesten / naisten :wink:
Eikä tuo 20€ voi kenenkään budjettia kaataa... parempi kysyä sieltä mistä saa varmaa tietoa .. eli täältä :wink:

kipe
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja kipe » Ti Maaliskuu 29. 22:15:12 2005

No huhu ... tuo jäsenmaksu ei todellakaan ole kuin pisara meressä verrattuna niihin euroihin joita uppoaa auton rakenteluun.

Minä voin omakohtaisesti todeta että olen saanut rahalle todellakin vastinetta täältä vaikka olenki "susirajan" takaa sitä paitsi niin kauan kun olen tällä palstalla ollu mukana niin olen saanut luotettavaa tietoa.

Itsekkin olen foordia jo pitempään värkänny; kaikkea ei voi aina muistaa ja nyt kun olen noin 10 vuoden tauon jälkeen aloittanut uudelleen rakentelun näkövammaisena on jäsenistöltä tullut tosi tarpeeseen hyviä ja luotettavia tietoja.
Myös varaosia olen saanut hommattua täältä on ollut toimivia ja kaikki kaupat on sujunut hyvin "kaveria ei petetä" -periaatteella. Kiitoksia vaan kaikille jäsenille ja tervetuloa uusia joukkoon !
Kevättä kaikille ja varokaa putoavia räystäitä :wink:

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja heka » Ti Maaliskuu 29. 22:38:45 2005

mersu kirjoitti:Pakko heti alkuun sanoa (anteeksi nyt vaan) sierra friikki, mutta vastauksesi ulkoasu/sisältö on kuin suoraan suomi24:stä revitty :lol:

Keskustelun tason ylläpitäminen on aivan muista asioista kiinni kuin siitä, että onko foorumi maksullinen vai ei. Maksullisuus ei tasoa varmaankaan ainakaan laske, mutta ei se toisaalta ole tae siitäkään, että ko foorumilla käydään korkeatasoista keskustelua. Täällähän on nytkin ilahduttavan aktiivisia keskustelijoita, jotka lukitsevat/siirtävät heti kaikki threadit, joissa kysytään renkaan ilmanpaineen tarkistamista ja siitä vaikeampaa asiaa. Eli kun kerran aktiivisia moderaattoreita löytyy, niin kyllä se keskustelun tasokin saadaan pysymään asiallisena eikös?

Kun sitä nyt ollaan niin huolissaan ja ihmeissään taloudellisesta tilanteestani, niin sanon, että olen siihen itse tyytyväinen eikä se muille kuulu. Ja edelleen laittaisin mieluummin sen kakskymppisen vaikka siihen ilmanputsariin kuin että tukisin sillä kehäkolmosen ford-harrastajien tukiyhdistystä ja sauna-iltoja. Siihenhän se ~10ke jäsenmaksuista menee? ;)

Nyt muuten ollaan varmaan tasoissa kun minä en ymmärrä yhtään (paitsi jos on liikaa rahaa) sitä, että joku lopettaisi kirjoittamisen johonkin foorumiin vain siksi, että se on ilmainen? Mutta kuten sanoit, omat ovat syysi ja päätöksesi.

Turha tätä on enää jauhaa.

Niin, niitä screenshotteja ei ilmeisesti tipu? Jäsenmaksu on kaikesta huolimatta edelleen harkinnassa, mutta katotaan ny onko tarvetta...

ja eihän se klubin gt1 rataauto hanke ole vielä paljoa maksanut :roll:
samoin kuin noi ratavuokrat ynnä muu toiminta ei niitä rata maksuja kateta pelkästään sillä pienellä summalla mikä kerätään paikanpäällä ajajilta :!: eipä siinä enää saunailtoihin jää kovin suurta osuutta :wink:
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

Viesti Kirjoittaja heka » Ti Maaliskuu 29. 22:39:41 2005

heka kirjoitti:
mersu kirjoitti:Pakko heti alkuun sanoa (anteeksi nyt vaan) sierra friikki, mutta vastauksesi ulkoasu/sisältö on kuin suoraan suomi24:stä revitty :lol:

Keskustelun tason ylläpitäminen on aivan muista asioista kiinni kuin siitä, että onko foorumi maksullinen vai ei. Maksullisuus ei tasoa varmaankaan ainakaan laske, mutta ei se toisaalta ole tae siitäkään, että ko foorumilla käydään korkeatasoista keskustelua. Täällähän on nytkin ilahduttavan aktiivisia keskustelijoita, jotka lukitsevat/siirtävät heti kaikki threadit, joissa kysytään renkaan ilmanpaineen tarkistamista ja siitä vaikeampaa asiaa. Eli kun kerran aktiivisia moderaattoreita löytyy, niin kyllä se keskustelun tasokin saadaan pysymään asiallisena eikös?

Kun sitä nyt ollaan niin huolissaan ja ihmeissään taloudellisesta tilanteestani, niin sanon, että olen siihen itse tyytyväinen eikä se muille kuulu. Ja edelleen laittaisin mieluummin sen kakskymppisen vaikka siihen ilmanputsariin kuin että tukisin sillä kehäkolmosen ford-harrastajien tukiyhdistystä ja sauna-iltoja. Siihenhän se ~10ke jäsenmaksuista menee? ;)

Nyt muuten ollaan varmaan tasoissa kun minä en ymmärrä yhtään (paitsi jos on liikaa rahaa) sitä, että joku lopettaisi kirjoittamisen johonkin foorumiin vain siksi, että se on ilmainen? Mutta kuten sanoit, omat ovat syysi ja päätöksesi.

Turha tätä on enää jauhaa.

Niin, niitä screenshotteja ei ilmeisesti tipu? Jäsenmaksu on kaikesta huolimatta edelleen harkinnassa, mutta katotaan ny onko tarvetta...

ja eihän se klubin gt1 rataauto hanke ole vielä paljoa maksanut :roll:
milläköhän rahoilla sitä on rakennettu
samoin kuin noi ratavuokrat ynnä muu toiminta ei niitä rata maksuja kateta pelkästään sillä pienellä summalla mikä kerätään paikanpäällä ajajilta :!: eipä siinä enää saunailtoihin jää kovin suurta osuutta :wink:
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Maaliskuu 30. 0:14:52 2005

mersu kirjoitti:Pakko heti alkuun sanoa (anteeksi nyt vaan) sierra friikki, mutta vastauksesi ulkoasu/sisältö on kuin suoraan suomi24:stä revitty :lol:

Keskustelun tason ylläpitäminen on aivan muista asioista kiinni kuin siitä, että onko foorumi maksullinen vai ei. Maksullisuus ei tasoa varmaankaan ainakaan laske, mutta ei se toisaalta ole tae siitäkään, että ko foorumilla käydään korkeatasoista keskustelua. Täällähän on nytkin ilahduttavan aktiivisia keskustelijoita, jotka lukitsevat/siirtävät heti kaikki threadit, joissa kysytään renkaan ilmanpaineen tarkistamista ja siitä vaikeampaa asiaa. Eli kun kerran aktiivisia moderaattoreita löytyy, niin kyllä se keskustelun tasokin saadaan pysymään asiallisena eikös?

Kun sitä nyt ollaan niin huolissaan ja ihmeissään taloudellisesta tilanteestani, niin sanon, että olen siihen itse tyytyväinen eikä se muille kuulu. Ja edelleen laittaisin mieluummin sen kakskymppisen vaikka siihen ilmanputsariin kuin että tukisin sillä kehäkolmosen ford-harrastajien tukiyhdistystä ja sauna-iltoja. Siihenhän se ~10ke jäsenmaksuista menee? ;)

Nyt muuten ollaan varmaan tasoissa kun minä en ymmärrä yhtään (paitsi jos on liikaa rahaa) sitä, että joku lopettaisi kirjoittamisen johonkin foorumiin vain siksi, että se on ilmainen? Mutta kuten sanoit, omat ovat syysi ja päätöksesi.

Turha tätä on enää jauhaa.

Niin, niitä screenshotteja ei ilmeisesti tipu? Jäsenmaksu on kaikesta huolimatta edelleen harkinnassa, mutta katotaan ny onko tarvetta...
nii pitäiskö sitten olla suomi24 jäsen kun kerran tasoni on sellainen.
jopa itsekkin vähän epäilen sitä.

yksi asia on mersu mitä et tiedä on kimppa tilaukset.
jäsenille ei ainoa etu ole vaan tekninen apu vaan jäsenet järjestävät myös kimppatilauksia joiden hyöty on todella suuri ,paljon enemmän kun 20 egee.
etköhän sä mersu nyt tee asiasta turhan isoa juttua.
jos en rakentaisi omaa taloa ja jos mulla ei olisi vasta syntynyt foordisti poika kotona niin voisin maksaa sulle vuoden jäsenyyden niin huomaisit itsekkin että yhden välikoppaisen varaosan hinnassa olisit saanut 20 egesin säätöinä takas.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ke Maaliskuu 30. 13:38:41 2005

mersu kirjoitti:kuin että tukisin sillä kehäkolmosen ford-harrastajien tukiyhdistystä ja sauna-iltoja. Siihenhän se ~10ke jäsenmaksuista menee? ;)

Turha tätä on enää jauhaa.
Turha on enää jauhaa, mutta heräsi vain kiinnostus noita saunailtoja kohtaan?Missähän niitä järjestetään?
Itse jo useamman vuoden aktiivina toimineena haluaisin myös osallistua semmoiseen, joten voisitko "mersu" kertoa paikan ja ajan, jotta voin myös saapua paikalle. Veikkaan että moni muukin aktiivi olisi hyvin mielissään tuommoisesta tapahtumasta..

Edit: Lisäksi ihmettelen tuota asennetta, että forumimme on maksullinen. Se on täysin väärä mielikuva. Pyrimme palvelemaan jäseniä mahdollisimman hyvin, ja forumi toimii tiedotuskanavana jäsenillemme. Toinen vaihtoehto olisi sulkea koko forumi pelkästään jäsenien käyttöön niinkuin toyota kerholla on...

Jäsenyys maksaa sen 20 euroa, ja yhdistyksemme päätarkoitus on edistää Cosworth & RS Ford harrastajien ja omistajien toimintaa, kokoontumisajojen, ratailtojen ym. yhteistapahtumien merkeissä, oppia tuntemaan oma ja kaverin ajopeli sekä levittää Cosworth & RS Ford tietoutta ilman kaupalllisia tavoitteita.

Jos joku harkitsee liittymistä kerhoomme sen takia että on kiinnostunut Fordeista ja haluaa tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja osallistua kanssamme tapahtumiin niin toivotan sen henkilön ilomielin tervetulleeksi kerhoomme.

Jani
Viestit: 201
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 12:36:14 2001
Paikkakunta: halikko

Viesti Kirjoittaja Jani » Ke Maaliskuu 30. 19:12:47 2005

ja minua harmittaa kun en ole vielä maksanut tämän vuoden maksua, enkä pääse tekniikka puolelle lukemaan kun olisi kysyttävää. olen kyllä muissa ford forumeissa kirjoitellut, mutta täällä tulee parhaat vastaukset.
Lancia Delta Integrale 8v
BMW E34 "M5"
MB S124 300TDT

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ke Maaliskuu 30. 23:18:56 2005

Cossuun maksaa Champion QC59C-tulppa 20€/kpl....
Jäsenyys 20€/vuosi.....
:roll:
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ke Maaliskuu 30. 23:47:17 2005

Maksoin eilen akvaarioseuran jäsenmaksun 14 euroa. Eikä sillä saa lähellekään samoja etuja kuin CRSC tarjoaa :D

Mutta siltikään ei kirpaissut yhtään :wink:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » To Maaliskuu 31. 0:08:28 2005

ukormi kirjoitti:Maksoin eilen akvaarioseuran jäsenmaksun 14 euroa. Eikä sillä saa lähellekään samoja etuja kuin CRSC tarjoaa :D

Mutta siltikään ei kirpaissut yhtään :wink:
kimppa tilausta kaloista intiasta.....
ootteko jo yrittänyt :D
teki mieli kirjoittaa kissoista ja kuolleista kaloista matkalla mutta en kirjoittanut kun se kuitenkin on arka aihe elävien eläinten harrastajille :shock:
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Päippä
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Päippä » To Maaliskuu 31. 15:39:16 2005

Eipä toi oo pahalta tuntunu maksaa CRSC jäsenmaksua, vaikka en omista edes fordia...En oo koskaan omistanu, enkä tiedä, että tulenko koskaan omistamaankaan...Mun ei tarvi tietää tuolta tekniikasta mitään, ei tarvi ostaa fordin osia, eikä kimppatilauksella renkaita. Silti oon maksanu jo kahtena vuotena jäsenmaksun.

Kaikki täällä ei ole Cossun tai edes Fordin omistajia, sen takia siellä etusivun tekstissä lukee se "Klubiin ovat tervetulleita kaikki Cosworth ja RS Fordien omistajat ja näistä kiinnostuneet henkilöt.

Mitä tässä nyt oon foorumia lueskellut, niin eiköhän 99% kaikista ongelmista ole ratkennut. Liittyy se sitten tekniikkaan, tietokoneisiin, bailupaikkaan vieraalla paikkakunnalla jne.

Mun mielestä on älytöntä itkeä jonkun 20e:n takia jos tarvii tietoa tai edes kiinnostaa tää clubi. Kaikilla taitaa vaan nykyään olla se asenne, että netistä pitää saada kaikki ilmaiseksi. Lopettakaa jo toi jatkuva valittaminen! Jos ei kelpaa niin ei kelpaa. Etsikää tietonne jostain muualta!!

Että näin...

Montune
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja Montune » La Huhtikuu 2. 23:56:03 2005

Päippä kirjoitti:Eipä toi oo pahalta tuntunu maksaa CRSC jäsenmaksua, vaikka en omista edes fordia...En oo koskaan omistanu, enkä tiedä, että tulenko koskaan omistamaankaan...Mun ei tarvi tietää tuolta tekniikasta mitään, ei tarvi ostaa fordin osia, eikä kimppatilauksella renkaita. Silti oon maksanu jo kahtena vuotena jäsenmaksun.

Kaikki täällä ei ole Cossun tai edes Fordin omistajia, sen takia siellä etusivun tekstissä lukee se "Klubiin ovat tervetulleita kaikki Cosworth ja RS Fordien omistajat ja näistä kiinnostuneet henkilöt.

Mitä tässä nyt oon foorumia lueskellut, niin eiköhän 99% kaikista ongelmista ole ratkennut. Liittyy se sitten tekniikkaan, tietokoneisiin, bailupaikkaan vieraalla paikkakunnalla jne.

Mun mielestä on älytöntä itkeä jonkun 20e:n takia jos tarvii tietoa tai edes kiinnostaa tää clubi. Kaikilla taitaa vaan nykyään olla se asenne, että netistä pitää saada kaikki ilmaiseksi. Lopettakaa jo toi jatkuva valittaminen! Jos ei kelpaa niin ei kelpaa. Etsikää tietonne jostain muualta!!

Että näin...
Ihanan asiallista tekstiä 8)

johnlee5
Viestit: 168
Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja johnlee5 » Su Huhtikuu 3. 23:54:33 2005

Montune kirjoitti:
Päippä kirjoitti:Eipä toi oo pahalta tuntunu maksaa CRSC jäsenmaksua, vaikka en omista edes fordia...En oo koskaan omistanu, enkä tiedä, että tulenko koskaan omistamaankaan...Mun ei tarvi tietää tuolta tekniikasta mitään, ei tarvi ostaa fordin osia, eikä kimppatilauksella renkaita. Silti oon maksanu jo kahtena vuotena jäsenmaksun.

Kaikki täällä ei ole Cossun tai edes Fordin omistajia, sen takia siellä etusivun tekstissä lukee se "Klubiin ovat tervetulleita kaikki Cosworth ja RS Fordien omistajat ja näistä kiinnostuneet henkilöt.

Mitä tässä nyt oon foorumia lueskellut, niin eiköhän 99% kaikista ongelmista ole ratkennut. Liittyy se sitten tekniikkaan, tietokoneisiin, bailupaikkaan vieraalla paikkakunnalla jne.

Mun mielestä on älytöntä itkeä jonkun 20e:n takia jos tarvii tietoa tai edes kiinnostaa tää clubi. Kaikilla taitaa vaan nykyään olla se asenne, että netistä pitää saada kaikki ilmaiseksi. Lopettakaa jo toi jatkuva valittaminen! Jos ei kelpaa niin ei kelpaa. Etsikää tietonne jostain muualta!!

Että näin...
Ihanan asiallista tekstiä 8)
Samaa mieltä :wink: Elämässä on kuitenkin vähän isompiakin murheita 8)
http://kuvake.net/user/johnlee5?image_id=5246781
Mondeo TDDi 2.0 vm. 2001
Jäsen #758

fiiikus
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja fiiikus » La Huhtikuu 9. 23:16:30 2005

en osaa ymmärtää miksi jotkut "kiemurtelevat" ja tahtovat lukea tekniikkaa ilmaiseksi - partiopoika saa olla, mutta jos se on jäsenmaksun takana niin sitten pitää maksaa. tieto on nykyään arvokasta. tekniikkaa lukemalla voisi kasata "ostoslistan" projektin toteuttamiseksi nopsaan. 20e on silloin mitätön hinta. saman tiedon etsiminen vie varmasti muulla tavoin enemmän aikaa = rahaa ja esson baarissa joutuu tarjoomaan aika monet nakkisämpylät...

itse en ole jäsen joten ymmärrän toisaalta ketutuksen jos saa yksinkertaiseen kysymykseeen vastaukseksi "käsitellään jäsenalueella " tms. oma valinta on perusfordit ja merkkihuolto, joten maksan "jäsenmaksuni" sinne ja kyselen vähäiset asiani samalla.

nimimerkki "koittaa sopeutua"

lalli69
Viestit: 1367
Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837

Viesti Kirjoittaja lalli69 » Su Huhtikuu 10. 0:15:42 2005

fiikus kirjoitti: oma valinta on perusfordit ja merkkihuolto, joten maksan "jäsenmaksuni" sinne ja kyselen vähäiset asiani samalla.

nimimerkki "koittaa sopeutua
En määkään oo omistanu viä yhtäkään RS:ää puhumattakaan kosvorrttista, mutta kummasti porukoilta löytyy tietoa näihin tavalliseempiinkin voortteihin. :D
-Mies on ku ongen koukku, vaikka seliäs lukoo notta Kurikan Ryhti.

Juusto_Pallero
Viestit: 2215
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Pe Helmikuu 8. 21:33:11 2008

lueskellu nyt näitä juttuja kun itketään ton 20€ jäsenmaksun perään...

itse liityin viime kesänä ja kuittasin tuon 20€ maksun hakemalla fordilta scorppariin laatikko öljyt.

eli siis saa alennuksia, hyvät tekniikka osiot ja kaikin puolin mukavaa turinaa :) onhan niitä clubin tapahtumia, itsellä ei kokemusta, mutta jospa sitä lähitulevaisuudessa tulisi :)
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

"öö1" anatsu
Viestit: 152
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 20:26:54 2008
Paikkakunta: Yläne, Heinijoki

Viesti Kirjoittaja "öö1" anatsu » Ma Helmikuu 18. 17:51:22 2008

juusto_pallero kirjoitti:lueskellu nyt näitä juttuja kun itketään ton 20€ jäsenmaksun perään...

itse liityin viime kesänä ja kuittasin tuon 20€ maksun hakemalla fordilta scorppariin laatikko öljyt.

eli siis saa alennuksia, hyvät tekniikka osiot ja kaikin puolin mukavaa turinaa :) onhan niitä clubin tapahtumia, itsellä ei kokemusta, mutta jospa sitä lähitulevaisuudessa tulisi :)
niinpä itekki ku luin noista alennuksista niin laskin että saa melkeen heti sen rahan anteeks ku ostaa vaikka pari purkkii öljyy 8) ja tekniikka osiossa löytyy kyl niin paljon asiaa et kyl se 20e on aika pieni summa siitä kuinka paljon tältä sivulta löytyy tietoa. :wink:
Kaarat:
Ford Consul coupe 2.0 -72
Ford Granada gl 2.0 -82
Ford sierra 2.0 -89 Ex
Ford mondeo -96
Jäsen#1774.

Vastaa Viestiin