Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Foortman
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Foortman » Ke Maaliskuu 9. 21:25:08 2005
Jälkikäyntiä ruvennut ilmenemään ja syytä en keksi kaasari on weberin sähkösellä stepperimoottorilla oleva 2 kurkkunen ja sytytys on ainakin kohdallaan. Karstaa oli koneessa mutta ne on poissa. Onko tuolla weberillä tapana vuotaa vai mikähän se voisi olla syynä ... Kokemusta varmaan löytynee .. Kiitoksia jo etukäteen !!
-
Luhtis
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ti Helmikuu 15. 19:36:02 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Luhtis » Ke Maaliskuu 9. 21:31:49 2005
Vanha kikka auttaa yleensä, kone käyntiin ja pruittapullolla vettä kurkkuihin, antaa vähän kierroksia välillä ja taas vettä, niin paljon että alkaa kone köhimään ja höyryä tulee putkesta. Tätä jatkaa jonkun aikaa niin lähtee karstat huisvekkaan. Tosin jos ne on jo poistettu niin ei sitten mitään

-
Foortman
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Foortman » Ke Maaliskuu 9. 21:33:38 2005
Vedellä niitä karstoja tuli poisteltua mutta olisikohan sitä vielä jäänyt ....
-
Axeman
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Axeman » To Maaliskuu 10. 9:25:00 2005
Mulla hävis kaasariaikoina jälkikäynti tulppien vaihdolla, kylmemmät tulpat.
Tais vielä olla bilteman tulpat jotka vaihoin pois.
#764
-
ckolli
- Viestit: 441
- Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
- Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja ckolli » To Maaliskuu 10. 9:55:42 2005
Onko kaara alunperin tarkoitettu 95 oktaaniselle lyijyttömälle ja käytätkö sitä? Jos ei ole ja käytät 95 oktaanista niin sytkää hiven myöhäsemmälle.
-
Foortman
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Foortman » To Maaliskuu 10. 10:25:03 2005
mitäpä tulppia suosittelisitte kokeiltavaksi ? NGK +11 ??
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » To Maaliskuu 10. 10:28:16 2005
Foortman kirjoitti:mitäpä tulppia suosittelisitte kokeiltavaksi ? NGK +11 ??
Yleensä jälkikäynti johtuu siitä että kaasari jää virran katkaisun jälkeen vuotamaan.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
Fullspeed
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Fullspeed » Pe Maaliskuu 11. 11:08:52 2005
Liian korkea tyhjäkäynti edesauttaa jälkikäyntiä. Mut jos alle tuhat niin vika jossain muualla.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Pe Maaliskuu 11. 16:50:42 2005
olen ckollin kanssa samoilla linjoilla. koita vaikka ensihätään ajaa 98 bensalla, jos se helpottaa niin 95:llä toimii ckollin kertomalla tavalla.
-
Foortman
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Foortman » La Maaliskuu 12. 2:03:06 2005
no niin pikkasen otin tyhjäkäyntiä alas ja taisi auttaa ..
ei enään jälkkäriä.
nyt sitten rupesi mittaristo kikkailemaan
vauhtimittarin neula pomppii sinne sun tänne ..
-
Fullspeed
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Fullspeed » Ma Maaliskuu 21. 1:07:16 2005
Hyvä, hyvä.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
Henkku007
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Henkku007 » Ke Toukokuu 25. 21:43:45 2005
Foortman kirjoitti:no niin pikkasen otin tyhjäkäyntiä alas ja taisi auttaa ..
ei enään jälkkäriä.
nyt sitten rupesi mittaristo kikkailemaan
vauhtimittarin neula pomppii sinne sun tänne ..
Foordi on foordi vaikka voissa paistaisi

-
ParDe
- Viestit: 889
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja ParDe » To Toukokuu 26. 0:22:17 2005
ngk AP7
Ngk APR 6 on vakio
Mulla lähti noin jälkkärit.