Cossun raskas käynti ja tyhjäkäynti?+ Ruisku poksien erot?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Cossun raskas käynti ja tyhjäkäynti?+ Ruisku poksien erot?

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ti Helmikuu 1. 12:36:19 2005

No nyt kun saatiin tuo esco käyntiin niin ei lähde käyntiin jos ei paina kaasua ja ottaa kierroksi vähän hitaasti ja kun nostaa kierrokset esim. 4500 niin laskevat tosi hitaasti voi jopa jääjä hetkeksi siihen kohtaan mis kaasun nostaa niin jopa 5sekunniksi ja jos paukauttaa putkes.
Ja tyhjä käynti ei käy ollenkaan.
Tulpan kokeilin ottaa irti niin oli tosi musta semmonen nki kerros päällä vaikka käytetty ehkä n.10min noilla tulpilla.

Jako on kohdallansa tarkistettu ties montako kertaa.

Edit.
No tuossa käytin tota esco ja käynti oli mitä oli no tuli mieleen et m,ullahan on yks 2wd ruisku poksi tuola hyllys no ei muutuku se poksi sutoon kiinni ja auto rupes käymään heti paremmin reikaoi heti kaasuun ja laskee heti kierrokset kun kaasun nostaa.
Mitäs ero noilla 4wd poksilla ja 2wd pokseilla on? Molemmat sille valkosella seos ruuvilla.
Vai onko tuol 4wd poksis jokin ihme lastu mikä ei oikein toimi,
Poksin päällä lukee et Wolf
Viimeksi muokannut Cosander, Ke Helmikuu 2. 10:17:06 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ckolli
Viestit: 441
Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ckolli » Ti Helmikuu 1. 16:48:14 2005

Kato ettei ole imupuolen letkuja irti. Tai lämpöanturin johto irti (boxille menevän anturin siis)

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ke Helmikuu 2. 21:43:09 2005

jotain ihmeellistä tos ruisku poksis on kun se vaihtaminen vaikuttaa noin.
Nyt pyörii ajatuksena ostaa hestec ja jokin vastaava.

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Ke Helmikuu 2. 22:03:54 2005

Ettei olisi se jo legendaksi muuttunut kaasuläppäanturi, toimivat nurin perin 2wd/4wd

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Re: Cossun raskas käynti ja tyhjäkäynti?+ Ruisku poksien ero

Viesti Kirjoittaja PasiZ » To Helmikuu 3. 9:59:50 2005

Cosander kirjoitti: Edit.
No tuossa käytin tota esco ja käynti oli mitä oli no tuli mieleen et m,ullahan on yks 2wd ruisku poksi tuola hyllys no ei muutuku se poksi sutoon kiinni ja auto rupes käymään heti paremmin reikaoi heti kaasuun ja laskee heti kierrokset kun kaasun nostaa.
Mitäs ero noilla 4wd poksilla ja 2wd pokseilla on? Molemmat sille valkosella seos ruuvilla.
Vai onko tuol 4wd poksis jokin ihme lastu mikä ei oikein toimi,
Poksin päällä lukee et Wolf
Noniin, asiaa ja asian vierestä.

Muistaakseni Wolf merkinnällä olevat boksit ovat cosworth escort wolf editionin pokseja, sen enempää ei niistä tietoa.

Tuo vika tosiaan tuntuisi olevan nimenomaan siinä, että sulla on paikallaan 2wd:n läpän asentoanturi. Voit aivan hyvin käyttää sitä, kunhan käännät reunimmaiset nastat toisin päin johtosarjasta.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vastaa Viestiin