Esco cossu EEC 4 vs. F150 EEC 4

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Joni_R
Viestit: 1171
Liittynyt: La Joulukuu 8. 12:01:34 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Esco cossu EEC 4 vs. F150 EEC 4

Viesti Kirjoittaja Joni_R » La Tammikuu 15. 14:02:49 2005

Tulipa tuossa eilen kahvipöydässä näitten jenkkiharrastajien kannsa puheeksi tuo ECC 4 boksi jota on käytetty jonain versiona tuossa voortin F150 pikapissa ja ilmeisesti myös uudemmassa esco cossussa.

Alunperin juttu lähti siitä että kuulemma tuo F150 EEC boxi olisi ohjelmoitavissa jolla tweaser nimisellä ohjelmalla ja kuulemma amerikassa tätä käytettäisiin näissä "ns kovissa" vehkeissä? ja olisi hyvä ruisku?

Se mikä jäi epäselväks oli että F150 EEC on MAF anturilla ohjattava mutta miten cossussa?

Lähinnä kiinnostaisi että onko kukaan kokeillut EEC 4:sen ohjelmointia ja voisiko tätä boxia soveltaa esco cossuun sädettävänä ruiskuna?

Kokemuksia/kommetteja?
Jäsen #118
IRC nick: Impezki
Automotive photography http://www.jonirolig.com

Subaru Impreza -07 WRX STi Petter Solberg edition III
Kawasaki Z1000 -08 street frighter

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » La Tammikuu 15. 15:58:33 2005

cossun EEC-IV käyttää ilmamääräanturia sekä mappia

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » La Tammikuu 15. 19:10:20 2005

on kyllä nähty F-150:ssä sellanenki eec-iv jossa ei oo MAF:ja, vai liekkö kyseessä jo eri ruisku?

Joni_R
Viestit: 1171
Liittynyt: La Joulukuu 8. 12:01:34 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni_R » Su Tammikuu 16. 1:53:09 2005

Noista EEC 4 bokseista on ilmeisesti aika liuta eri versioita
Jäsen #118
IRC nick: Impezki
Automotive photography http://www.jonirolig.com

Subaru Impreza -07 WRX STi Petter Solberg edition III
Kawasaki Z1000 -08 street frighter

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Su Tammikuu 16. 9:12:47 2005

Joni_R kirjoitti:Noista EEC 4 bokseista on ilmeisesti aika liuta eri versioita
Luultavasti satoja :shock: cossussa on kahta mallia, ecussa lukee CARD tai COSY ensimmäinen ilman PATSia ja toinen sen kanssa

Joni_R
Viestit: 1171
Liittynyt: La Joulukuu 8. 12:01:34 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni_R » Su Tammikuu 16. 14:28:08 2005

Mahtaiskohan noista löytyä sen verta yhtäläisyyksiä että tuo F150 boksi kävis cossu escoon ja toki tosta F150 boksista pitää olla sitte se oikea säädettävä malli.
Onkohan suomessa noita asennelu minnekkään, kun ei oo tullu vastaan.

Ja onko kellekkään tullu koskaan vastaan esco cosaa missä oli tommonen säädettävä :?
Jäsen #118
IRC nick: Impezki
Automotive photography http://www.jonirolig.com

Subaru Impreza -07 WRX STi Petter Solberg edition III
Kawasaki Z1000 -08 street frighter

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Su Tammikuu 16. 14:53:27 2005

Aikoinaan kun EEC-IV cossu tuli niin eipä vaihtoehtoja ollut, monesti vaihdettiin vanha marelli systeemi tilalle. Sitten on nämä chipsi viritykset tai mikä minullakin on GEMSin muuttama alkuperäinen ecu säädettäväksi

Vastaa Viestiin