nelikko kossuun kytkin

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

nelikko kossuun kytkin

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » Pe Tammikuu 7. 13:10:55 2005

Mitäs merkkejä porukka on käyttäny? ap racing tietty mutta onko muita vaihtoehtoja. vääntö tulee olemaan 5 alkava eli sen mukaista pakettia etsin.

kiitos


,tuomas
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Pe Tammikuu 7. 13:25:47 2005

Mulla on 6 lapanen, jousitettu alcon. Jousitettu säästää vähän vaihdelaatikkoa. Asetelma vakio.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Pe Tammikuu 7. 15:08:27 2005

sprint kirjoitti:Mulla on 6 lapanen, jousitettu alcon. Jousitettu säästää vähän vaihdelaatikkoa. Asetelma vakio.
sama paketti täällä, tosin ihan vaan 2wds. hyvin on kestänyt alhaalta saakka vääntöä>555nm/3890rpm.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » Pe Tammikuu 7. 22:32:26 2005

Mulla ap:n 6-lapanen jousitettu ja vakio asetelma. Ainakin 400Nm kesti...
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » Pe Tammikuu 7. 22:38:35 2005

Nelikossa unohtaisin vakioasetelman ainaki ensimmäisenä minkää levyn kanssa tuolla väännöllä. Ens kesäks laitan tilttonin monilevykytkimen, siitä varmaan ollaan montaa eri mieltä, mut ei ainakaa luista. Levyjen halkasija 184mm ja vauhtipyörän kanssa paino 9kg. Orkkis painaa 19 kg.

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » La Tammikuu 8. 2:33:11 2005

Höh, mulla on vakio vermeet ajettu 130 000km ja hyvin vielä kestää 400 Nm. Alcon kylläkin odotaa...

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » La Tammikuu 8. 14:09:38 2005

rikke kirjoitti:Nelikossa unohtaisin vakioasetelman ainaki ensimmäisenä minkää levyn kanssa tuolla väännöllä. Ens kesäks laitan tilttonin monilevykytkimen, siitä varmaan ollaan montaa eri mieltä, mut ei ainakaa luista. Levyjen halkasija 184mm ja vauhtipyörän kanssa paino 9kg. Orkkis painaa 19 kg.
Itse luovuin AP:n kolmilevyisestä 184mm kytkimestä sen äänekkyyden ja äkkinäisyyden takia, nyt on cossun vakioasetelma nelilapaisella sintterillä. Huomattavasti parempi tuolla ruuhkassa ajettaessa, eikä ole vielä ainakaan luistanut edes ratapäivillä.

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Su Tammikuu 9. 8:34:24 2005

millasia noi jousitetut kuparikytkimet vakio asetelmalla lienee katukäytössä?taitaa olla aika v...maisia ajella ruuhkassa.(tuli vaan sellanen kytkin tossa alakerran mukana)

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » Su Tammikuu 9. 13:10:19 2005

rs11 kirjoitti:millasia noi jousitetut kuparikytkimet vakio asetelmalla lienee katukäytössä?taitaa olla aika v...maisia ajella ruuhkassa.(tuli vaan sellanen kytkin tossa alakerran mukana)
Hyvin pärjää, ei oo kovin äkkinäinen vakioasetelmalla.

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Su Tammikuu 9. 15:31:33 2005

Itellä on 6-lapanen jousitettu sintteri ja jäykempi asetelma ja ei oo mitenkään älyttömän huono ajaa kaupungissakaan. Välillä hiukan ravistaa kun yrittää luistattaa mutta siinä kaikki..
Toyota Supra TT

Vastaa Viestiin