voiko alkuperäiset katit olla niin tukossa ettei ahtopaineet niiden takia nouse, ei nimittäin tuo 4wd projektiauto ahda vieläkään ja kaikki muu on jo kokeiltu.. vai mikä voi olla syynä ahtamattomuuteen? kaikki vuodot on tutkittu, jako on tarkastettu, ahdinkin on vaihdettu, kello on jumitettu kiinni eikä siltikään nouse ahdot kuin jossakin 5000rpm ja yli.. eli ahdot nousee kolmen tonnin jälkeen hieman alle puoleen kiloon mutta vaatii sitten 5000rpm että nousee siitä ylemmäs.. ja ei vedä eikä katko(vakiolastu paikalla) eli ei ole mittarivirhettä.. on perin merkillinen juttu nimittäin..
eli jos ja kun tekee 4wd cossun kattimalliin uuden putkiston, riittääkö yksi katalysaattori (jokin kisaversio) vai pitääkö niitä olla useampia jotta päästöt on rajoissa? nyt ei varsinaisesti haeta tehoja vaan toimivuutta..
cossun katalysaattori tukossa?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
cossun katalysaattori tukossa?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Onko sinulla alkuperäinen putki paikoillaan missä on kaikki 3 cattia paikoillaan? Ensimmäinen mikä on downpipessä kiinni niin sillä ei ole merkitystä päästöihin on vain tulppa. Itsellä mongoosen putki jossa yksi kisacatti vaihdelaatikon vieressä eikä ole ongelmia päästöjen kanssa, joutuu vaan vähän kauemmin lämmitellä konetta.