Mk2 moottorin kumityynyt
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Mk2 moottorin kumityynyt
Minkäpaksuisia kumityynyjä olette käyttäneet Escort Mk2 + 2.0 OHC -yhdistelmässä vakiopalkilla ?
Näyttäis olevan tuo öljypohja mulla niin pirun lähellä palkkia, ei haittais vaikka olis vähän ylempänäkin... Miten muilla ?
Näyttäis olevan tuo öljypohja mulla niin pirun lähellä palkkia, ei haittais vaikka olis vähän ylempänäkin... Miten muilla ?
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
4 cm tarvike moottorikumit
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Re: Mk2 moottorin kumityynyt
50mmSamil kirjoitti:Minkäpaksuisia kumityynyjä olette käyttäneet Escort Mk2 + 2.0 OHC -yhdistelmässä vakiopalkilla ?
Näyttäis olevan tuo öljypohja mulla niin pirun lähellä palkkia, ei haittais vaikka olis vähän ylempänäkin... Miten muilla ?
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
siihen hammastangon kohtaan hieman vasaraa koko pituudeltaan ja hyvin istuu..Brenda kirjoitti:peltipohjan kanssa ei taida vieläkään olla ok. alupohja aikalailla matalampi hammastangon kohdalta.TAp kirjoitti:riippuu tietysti korvista,
RS alukorvilla ja 50 mm tyynyllä OK,
tahtoo olla peltipohjien kanssa (jos niitä ei kunnolla madalla) melkoisia "koneen nokka pystyssä asennuksia"
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
se pidempi oikealle ja lyhempi vasemmalle puolelleSamil kirjoitti:Asiasta kolmanteen. Olen vaihtamassa kumityynyjä vähän paksumpiin, mutta mieleeni juolahti että onhan korvakot oikeilla puolilla. Moottorin korvakoissa on pieni pituusero, kumpi kuuluu oikeasti millekin puolelle ?
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Tähän jatkoksi kokemusperäistä tietoa,
Noi kun neuvottiin, tulee kone suoraan, eli nokkapyörä on linjassa syylarin korkin kanssa.
Mulla Mk1:ssä on vanhempaa mallia oleva iso motorcraft-jakaja, joka kuitenkin noin asennettuna tulee liian lähelle tehostajaa,
eli kun laittaa korvat eri päin kone tulee vinoo ja jakajalle on enemmän tilaa.
Ongelmaa ei ole Bosch-jakajalla
Noi kun neuvottiin, tulee kone suoraan, eli nokkapyörä on linjassa syylarin korkin kanssa.
Mulla Mk1:ssä on vanhempaa mallia oleva iso motorcraft-jakaja, joka kuitenkin noin asennettuna tulee liian lähelle tehostajaa,
eli kun laittaa korvat eri päin kone tulee vinoo ja jakajalle on enemmän tilaa.
Ongelmaa ei ole Bosch-jakajalla
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
mielestäni enkkukoneet on yhtälailla kierossa
ainkin mk2 malleissa. täytyy tutkailla kuvia....
tuossa omasta kuva punaisin apuviivoin rs-alukorvilla ja rs-palkilla
click
moottori on vänkärin puolella ja hieman kierossa (siis koneen keula enemmän vänkärin puolella)

ainkin mk2 malleissa. täytyy tutkailla kuvia....
tuossa omasta kuva punaisin apuviivoin rs-alukorvilla ja rs-palkilla
click
moottori on vänkärin puolella ja hieman kierossa (siis koneen keula enemmän vänkärin puolella)
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Brenda kirjoitti:peltipohjan kanssa ei taida vieläkään olla ok. alupohja aikalailla matalampi hammastangon kohdalta.TAp kirjoitti:riippuu tietysti korvista,
RS alukorvilla ja 50 mm tyynyllä OK,
tahtoo olla peltipohjien kanssa (jos niitä ei kunnolla madalla) melkoisia "koneen nokka pystyssä asennuksia"

moottorin kiinnityksistä puheenollen, värkkäiltiin viikonloppuna korikiinnitteiset
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
- Viesti:
-
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere