Turbon lämpösuoja cossuun
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Turbon lämpösuoja cossuun
Pitäisi jotain kehittää akun ja downpipen väliin mutta mitä?
Onko mitään alkuperäisen tyylistä levyä saatavana?
Tältä näyttää nyt
Onko mitään alkuperäisen tyylistä levyä saatavana?
Tältä näyttää nyt
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
..
en oo varma miten siipikossussa on mutta itse siirsin (2wd -89) akun aivan toiseen päätyn akkutelinettä, ja sitten rälläkällä tilaa putkelle/johdoille. siihen ainakin tuli noin 10cm lisätilaa.. heti helpotti, ei ole johdot aivan dowvpipessä kiinni. toki ei se suoja silti haitaksi olisi, itse ajattelin tehdä rosterista suojapellin, kunhan tässä saa inspiraation..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Re: ..
Akun pystyy siirtämään varmasti toiseenpäähän telinettä kun vaan johdot riittää.Timo kirjoitti:en oo varma miten siipikossussa on mutta itse siirsin (2wd -89) akun aivan toiseen päätyn akkutelinettä, ja sitten rälläkällä tilaa putkelle/johdoille. siihen ainakin tuli noin 10cm lisätilaa.. heti helpotti, ei ole johdot aivan dowvpipessä kiinni. toki ei se suoja silti haitaksi olisi, itse ajattelin tehdä rosterista suojapellin, kunhan tässä saa inspiraation..
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Ja jos laittaa pari levyä päällekkäin ja jättää ilmavälin niin eristää tosi hyvin.Jahman kirjoitti:Kiilloitettu rosteri, ei alumiini.Hena kirjoitti:Eikös alumiini pitäis olla hyvä lämpöeristeenä? Itselleni ainakin meinasin väsätä alumiinista jonkun näkösen suojan piuhojen ja downpipen/hukkiksen väliin..
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Tämä on ehkä vaihtoehdoista parhain, mutta jää siihen akun paikalle paljon johtoja jotka isosta turbosta ja rööristä saavat paljon lämpöä.RubberDuck kirjoitti:akku konttiin siellä ei lämpö kiusaa...
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ja ratti myösJRZ kirjoitti:Mites muuten ku tossa kattelin siipicossun sivuilta koneen kuvia,niin näyttää olevan siirretty monissa akku toiselle puolelle?

Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Aivan...niinpä tietysti...Mutta tosiaan toi rst on mun mielestä passeli vaihtoehto.Kaksi identtistä 1,5mm vahvuista suojaa,ja jättäis niiden väliin n.5mm välin.Ja kiillotettuna on vielä maukkaan näköinenkin...Mitäs ootte mieltä?siipicossu kirjoitti:Ja ratti myösJRZ kirjoitti:Mites muuten ku tossa kattelin siipicossun sivuilta koneen kuvia,niin näyttää olevan siirretty monissa akku toiselle puolelle?
#446