PS. melkoinen homma lukea foorumin kaikki mielenkiintoiset postin, kun vasta olen liittynyt
Ohc kansi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
zappa
- Ylläpitäjä
Ohc kansi
Eilen otin irti escortistani kannen ja pakoventtiilit olivat uponneet kanteen tollaset 5 mm. Tämä johtunee siitä että kyseinen kansi on taunuksesta ja sen ikäluokan värkit ei tykkää lyijyttömästä??!?!? Mul ois varastossa kyllä jo toinen ilmeisesti taunuksen kone... mut ei viittis laittaa sen kantta kiinni ettei vuoden päästä olis sama homma edessä. Homman voisi ilmeisesti ratkaista viemällä kannen koneistamoon ja laitaa siihen teräs seetit?!? Mut lienee halvempaa ostaa joku sierran kansi joka kestää jo lyijytöntä... Käyhän Taunuksen OHC koneeseen sierran kansi?
PS. melkoinen homma lukea foorumin kaikki mielenkiintoiset postin, kun vasta olen liittynyt
PS. melkoinen homma lukea foorumin kaikki mielenkiintoiset postin, kun vasta olen liittynyt
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
ei auta markkinoilla olevat aineet. Kovat seetit pitää laittaa, jos meinaat että kestää kuosissa. Silloinkin on hyvä käyttää sitä suoja-ainetta. Kulutuskin pysyy pienempänä.tanari kirjoitti: itse kyllä pistäisin vaan sen taunuksen kannen ja käyttäisin venttiilisuoja-ainetta bensiinin seassa.
S a a b & F o r d
-
zappa
- Ylläpitäjä
Paljonko tuo sitten vaikuttaa kulutukseen?? kaverin sierra vie 8 litraa ja mun esko 11? ja kyseessä on rauhallinen ajo maantielläTähtisilmä kirjoitti:ei auta markkinoilla olevat aineet. Kovat seetit pitää laittaa, jos meinaat että kestää kuosissa. Silloinkin on hyvä käyttää sitä suoja-ainetta. Kulutuskin pysyy pienempänä.tanari kirjoitti: itse kyllä pistäisin vaan sen taunuksen kannen ja käyttäisin venttiilisuoja-ainetta bensiinin seassa.
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
mistä tää tällänen tieto on peräisin?Tähtisilmä kirjoitti:ei auta markkinoilla olevat aineet. Kovat seetit pitää laittaa, jos meinaat että kestää kuosissa. Silloinkin on hyvä käyttää sitä suoja-ainetta. Kulutuskin pysyy pienempänä.tanari kirjoitti: itse kyllä pistäisin vaan sen taunuksen kannen ja käyttäisin venttiilisuoja-ainetta bensiinin seassa.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
Miku
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
-
GYRUS
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 20:23:21 2002
- Paikkakunta: Vaasa
saksasta hakemani 12.86 Is kansi oli jo tehty lyjyttömälle ainakin..
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70
Plymouth Duster -70
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Omasta kokemuksesta. Omassa 1.6 OHC tanarissa aikoinaan 81 tanarin kansi. Kun lyijyllisen myynti loppui alkoi ongelmat vaikka käytin venttiilinsuoja-ainetta. Tosin ajoin silloin 95E. Melkeinpä heti ilmeni, että pakovenat rupesi "kantamaan" ja sai olla kokoajan säätelemässä silti nokka meni heti paskaksi ja yksi pakovena upposi ihan kunnolla kanteen. Sittemmin teetätin siihen kanteen pakopuolelle seetit eikä ongelmia, tosin venttiilejä sai säädellä siinäkin. Myös nykyisessä viritetyssä 2.0 oharissa on pakopuolella kovat seetit. Käytän 98E + futuran suoja-aine ja hyvin toimii. Kulutuksesta ei nyt ole pitkäaikaista seuraantaa ja faktaa, mutta näppituntuma muutamassa tankkauksessa kertoi kulutuksen olleen 0.5 -1l vähempi...tiedä siitä sitten kilometrejä tulee tuolla autolla enää vähän.tanari kirjoitti:mistä tää tällänen tieto on peräisin?Tähtisilmä kirjoitti:ei auta markkinoilla olevat aineet. Kovat seetit pitää laittaa, jos meinaat että kestää kuosissa. Silloinkin on hyvä käyttää sitä suoja-ainetta. Kulutuskin pysyy pienempänä.tanari kirjoitti: itse kyllä pistäisin vaan sen taunuksen kannen ja käyttäisin venttiilisuoja-ainetta bensiinin seassa.
S a a b & F o r d
-
ohc
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti: