Muutama cossu esco kysymys!?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Muutama cossu esco kysymys!?

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ma Syyskuu 20. 12:06:02 2004

Eli nyt sain eilen haettua tos cossu escon itelle ja tänään vähän tutkin sitä niin sieltä löyty kaikenlaista.
Mut ekana et mitä eroa on normi cossu escolla ja Wolf cossu escolla?
Sillä tuolla oli Wolf mittarista, polkimet, Ja ruisku poksiin oli kirjotetu et tero motors ja sit Wolf:in tarrat molenmmin puolin ruisku poksia.

Ja sit et onko 2 wd ja 4wd kampiakseleis eroja?

Ja sit alla näytti olevan bilstein iskarit vaikka myyja sano et olis konit mimmoset noi bilsteinit on? kokemuksia!?
Viimeksi muokannut Cosander, Ke Maaliskuu 30. 14:08:55 2005. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

insane
Viestit: 632
Liittynyt: Pe Kesäkuu 20. 23:24:17 2003
Viesti:

Viesti Kirjoittaja insane » Ma Syyskuu 20. 13:05:15 2004

Bilsteinin iskareita on monia erilaisia. Katso niiden tyyppiä. B6 on Bilstein Sport ja B8 Sprint. Lukee varmaankin iskarin kyljessä, tyyppikoodissa. Sprint tarkoitettu madallusjousien kanssa. Molemmat noista ovat väriltään keltaisia. Sprint on ainakin lyhennetyllä ulosjoustolla. Jotkut pitävät sitä parempana kuin Koni Sportia. Makuja kun on monia.
EX-Escort 2.0 '94 ● Satunnainen työsuhde-Ford ● #653 ●

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ma Syyskuu 20. 14:24:57 2004

Wolfissa oli vakiona 300 hv ja muutamia kosmeettisia eroja .

Myyjä on voinut luulla alustaa koniksi koska myös bilsteinit ovat keltaiset :?:

Tuo koko kirjoituksesi on aika kummallinen , eikä tuosta viimeisestä rivistä saa kyllä mitään selvää :x
Viimeksi muokannut Jake, Ma Syyskuu 20. 14:26:41 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex Jäsen #10

Popi
Viestit: 5538
Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Popi » Ma Syyskuu 20. 14:25:48 2004

Joo siinä sun autossa on jotain Wolfin kilkkeitä vaikka ei sen sellaisesta pitänyt olla rakennettu. Esim se mittaristo 300km/h asti, mitä ei omassani ollu, oli hiano. Noita osiahan on kyllä voitu siihen lisäillä kun tuosta on rakennettu WRC replika.
Bilsteinit med Eibach on olleet vakiona Wolf editionessa. Tyypeistä ei tietoa.

Kantsii syynätä mitkä suuttimet siinä on ja MAP. Jos on isot ruutat ja 3bar MAP niin jos ei oo orig Wolf edition, niin on varmaan tehoa on ainakin saman verran.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto... :shock: ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja ;)

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ti Syyskuu 21. 7:18:13 2004

Kattelin tota ruisku poksia ja avasin sen kannen mut en löytänyt siltä semmosta piiriä ollenkaan mikä cossu sierras on et saaa vaan nypätä
irti ja laittaa toisen tilalalle, vaan tuol oli osa levys peitetty semmosella vihreällä kovala mommöllä et ei nähnyt mitä sen alla oli. (Yritän laittaa kuvan kun saan sen nettiin)
Ja map anturi oli harmaa. 3Bar? Onks jollain tietoo?
Suuttimis ei lukenut mitään numeroita ja väri on tommonen tumma sini/viletti. Onko kellään koosta tietoa?

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ti Syyskuu 21. 7:28:21 2004

Cosander kirjoitti: Suuttimis ei lukenut mitään numeroita ja väri on tommonen tumma sini/viletti. Onko kellään koosta tietoa?
Kuulostaa vakiosuuttimilta. Ei mitään numeroita Boschin tyyliin, ensimmäisenä pistää silmään Weberin W-logo. Suuttimet on 311cc/min, joten paljoa yli vakion niillä ei mennä.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Syyskuu 21. 7:37:14 2004

Cosander kirjoitti: Ja map anturi oli harmaa. 3Bar?
Heti kun kerrot sen numerosarjan siitä päältä...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ti Syyskuu 21. 8:26:49 2004

JesseT kirjoitti:
Cosander kirjoitti: Suuttimis ei lukenut mitään numeroita ja väri on tommonen tumma sini/viletti. Onko kellään koosta tietoa?
Kuulostaa vakiosuuttimilta. Ei mitään numeroita Boschin tyyliin, ensimmäisenä pistää silmään Weberin W-logo. Suuttimet on 311cc/min, joten paljoa yli vakion niillä ei mennä.
Mulle taas sanottiin yhestä kuuluisasta penkitys paikasta (Nimeä en mainitse) et noi vakio suuttimet piisaisi karvan karvan yli 300hp menemättä laihalle!

NYT MUUTAMA KUVA!!! MYÖS TUOSTA RUISKU BOKSISTA.
http://groups.msn.com/MarkonAutot

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti Syyskuu 21. 8:38:49 2004

Cosander kirjoitti:
JesseT kirjoitti:
Cosander kirjoitti: Suuttimis ei lukenut mitään numeroita ja väri on tommonen tumma sini/viletti. Onko kellään koosta tietoa?
Kuulostaa vakiosuuttimilta. Ei mitään numeroita Boschin tyyliin, ensimmäisenä pistää silmään Weberin W-logo. Suuttimet on 311cc/min, joten paljoa yli vakion niillä ei mennä.
Mulle taas sanottiin yhestä kuuluisasta penkitys paikasta (Nimeä en mainitse) et noi vakio suuttimet piisaisi karvan karvan yli 300hp menemättä laihalle!

NYT MUUTAMA KUVA!!! MYÖS TUOSTA RUISKU BOKSISTA.
http://groups.msn.com/MarkonAutot
Vakiosuuttimista ja niiden riittoisuudesta on aikanaan vaannetty katta oikein urakalla.
Keltaisilla cossun vakiosuuttimilla on jarrutettu jopa 320hv. Missaan nimessa en alkaisi pitkia vetoja tekemaan kys suuttimilla ja tehoilla.
Samaa mielta oli myos henkilo joka kyseiset tehot sai aikaiseksi.

Kyseiset suuttimet riittavat hieman ylemmaksi, ehka 350hv tietamille. Muistaakseni SHR on kys lukemia saanut vai muistanko vaarin?

ALA POLTA ARVOKASTA KONETTASI taalta saamasi mututiedon perusteella.

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ti Syyskuu 21. 9:00:41 2004

Seos mittari tulee kyllä et näkee vähän mitä siel konees tapahtuu.
Mites toi cossunescon vakio turbo Mikä ihme reikä tos turbon pakopesän päällä on reijäs on kierteet ja näyttää alkuperäiseltä reijältä?
Kenties alkuperäinen lamda anturi?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Syyskuu 21. 9:06:41 2004

Cosander kirjoitti:Kattelin tota ruisku poksia ja avasin sen kannen mut en löytänyt siltä semmosta piiriä ollenkaan mikä cossu sierras on et saaa vaan nypätä
irti ja laittaa toisen tilalalle, vaan tuol oli osa levys peitetty semmosella vihreällä kovala mommöllä et ei nähnyt mitä sen alla oli. (Yritän laittaa kuvan kun saan sen nettiin)
Piiri on peitetty sillä vihreällä mömmöllä että ei näe mikä se on. Eikö se koko piirilevy missä on sitä mössöä lähde irti?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Syyskuu 21. 9:16:33 2004

Cosander kirjoitti:Seos mittari tulee kyllä et näkee vähän mitä siel konees tapahtuu.
Mites toi cossunescon vakio turbo Mikä ihme reikä tos turbon pakopesän päällä on reijäs on kierteet ja näyttää alkuperäiseltä reijältä?
Kenties alkuperäinen lamda anturi?
Lambdahan tuo...

EDIT: niin ainakin 4wd cossussa on näin...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ti Syyskuu 21. 9:28:43 2004

PasiZ kirjoitti:
Cosander kirjoitti: Ja map anturi oli harmaa. 3Bar?
Heti kun kerrot sen numerosarjan siitä päältä...

Tommoset numerot löyty!
APS05/01
3537

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ti Syyskuu 21. 9:46:48 2004

Cosander kirjoitti:
PasiZ kirjoitti:
Cosander kirjoitti: Ja map anturi oli harmaa. 3Bar?
Heti kun kerrot sen numerosarjan siitä päältä...

Tommoset numerot löyty!
APS05/01
3537
3bar kyllä
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ti Syyskuu 21. 11:31:54 2004

Siis nuo suuttimien riittoisudet nyt määräytyy lähinnä bensanpaineesta. Painetta kun nostaa ja nostaa, niin aina löytyy vähän lisää tuottoa, mutta pumppu joutuu kyllä aika koville äkkiä ja karttojen modaaminenkin on hankalaa vakioruiskulla. Itselläni on nuo 311cc/min vakiosuuttimet mennyt pieneksi Orionissa jo aikapäivää sitten, eikä autossa tosiaankaan ole 350hv. Bensanpaineet on vaan vakiot.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Marko_T.
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Marko_T. » Ti Syyskuu 21. 11:42:38 2004

Mullakin on wolfin purkki mössätty ,ettei piiristä saa selkoa. Ja sinetit ympäri purkkia..
siipicossu kirjoitti:
Cosander kirjoitti:Kattelin tota ruisku poksia ja avasin sen kannen mut en löytänyt siltä semmosta piiriä ollenkaan mikä cossu sierras on et saaa vaan nypätä
irti ja laittaa toisen tilalalle, vaan tuol oli osa levys peitetty semmosella vihreällä kovala mommöllä et ei nähnyt mitä sen alla oli. (Yritän laittaa kuvan kun saan sen nettiin)
Piiri on peitetty sillä vihreällä mömmöllä että ei näe mikä se on. Eikö se koko piirilevy missä on sitä mössöä lähde irti?

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti Syyskuu 21. 12:06:27 2004

JesseT kirjoitti:Siis nuo suuttimien riittoisudet nyt määräytyy lähinnä bensanpaineesta. Painetta kun nostaa ja nostaa, niin aina löytyy vähän lisää tuottoa, mutta pumppu joutuu kyllä aika koville äkkiä ja karttojen modaaminenkin on hankalaa vakioruiskulla. Itselläni on nuo 311cc/min vakiosuuttimet mennyt pieneksi Orionissa jo aikapäivää sitten, eikä autossa tosiaankaan ole 350hv. Bensanpaineet on vaan vakiot.
Tuoton rajakin tulee jossain vastaan. 3'' putkesta ei tuu 6'' paskaa.
Kun lahennellaan b-paineissa 4baria alkaa rajat tulemaan vastaan ja on aika hankkia jo isompia suuttimia.
Bosch harmaat suuttimet ja 2,8bar b-paineet anto cossussa +400hv eika mennyt laihalle viela.

On jarkevampaa hankkia tehoille riittavat suuttimet kuin yrittaa rypistaa ne viimoset tehot riittamattomilla suuttimilla.

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ti Syyskuu 21. 12:32:36 2004

Eikös tossa ole L8 ECU vakiolla baby boardilla? Chipin pystyy vaihtamaan, kun ruuvaa ruuvit aukia ja irrottaa ne kaksi mössätylle kortille tulevaa johtoa isommasta. Sitten hankkii sellaisen chipin jossa tulee kortti mukana, yleensä kai se on Pectel P3-kortti.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Syyskuu 22. 0:04:03 2004

ckolli kirjoitti: Tuoton rajakin tulee jossain vastaan. 3'' putkesta ei tuu 6'' paskaa.
Kun lahennellaan b-paineissa 4baria alkaa rajat tulemaan vastaan ja on aika hankkia jo isompia suuttimia.
Bosch harmaat suuttimet ja 2,8bar b-paineet anto cossussa +400hv eika mennyt laihalle viela.

On jarkevampaa hankkia tehoille riittavat suuttimet kuin yrittaa rypistaa ne viimoset tehot riittamattomilla suuttimilla.
Jossain vaiheessa se b-paine alkaa hidastamaan sen suuttimen avautumista, jolloin tuotto lähtee putoamaan...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ke Syyskuu 22. 7:24:35 2004

Onko cossu esco ollut punasella vena kopalla?
Eikös ne ole ollu sinisiä?

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Syyskuu 22. 8:27:17 2004

Cosander kirjoitti:Onko cossu esco ollut punasella vena kopalla?
Eikös ne ole ollu sinisiä?
Sinikantisia ainakin pitäisi tehtaalta lähteissään olla...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ke Syyskuu 22. 17:59:35 2004

Noista suuttimista, mun käsitys on että vakioilla oli ne keltaset tai uudemmat violetit, ei ole järkevää edes 300hv yrittää koska turhaa kuormittaa kovalla b-paineella pumppua ja putkia ja sitten kylmänä ja hiljaa alipaineella ajaessa kone käy rikkaammalla jolloin kasoa kuluu turhaan. Itse käytän vihreitä 382cc suuttimia ja olen niillä aina jarruttanu. Jos aikoo ottaa tehoa yli 350hv, kannattaa ehdottomasti siirtyä esim sinisiin 437cc suuttimiin.

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ke Syyskuu 22. 21:54:17 2004

Minkähänlaiset suutimet tollases wolfi escos on ollut?
Kun 300hp pitäs olla! Eikö noiden vakiosuuttimien pitäs piisata 300hp?

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Syyskuu 22. 22:49:01 2004

Cosander kirjoitti:Minkähänlaiset suutimet tollases wolfi escos on ollut?
Kun 300hp pitäs olla! Eikö noiden vakiosuuttimien pitäs piisata 300hp?
Tuota juurikin jäin miettimään, kun wolffissa nimenomaan pitäis tuon verran jo vakiona olla...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Popi
Viestit: 5538
Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Popi » Ke Syyskuu 22. 22:54:56 2004

Vakioiden pitäs riittää 300hv kuten on ollut jo puhetta. Mutta riskisä siinä bensanpaineiden kanssa pelaamisessa tietty on.
Mulla oli luultavasti jotku Siemensin suuttimet Escossa... ei mitään lukuja mistä olis saanu tietoja irti mutta oletin vakioita isommiksi.
Onko siinä sun autossa muka vakiot suuttimet?
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto... :shock: ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja ;)

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ke Syyskuu 22. 23:18:13 2004

Popi kirjoitti:Vakioiden pitäs riittää 300hv kuten on ollut jo puhetta. Mutta riskisä siinä bensanpaineiden kanssa pelaamisessa tietty on.
Mulla oli luultavasti jotku Siemensin suuttimet Escossa... ei mitään lukuja mistä olis saanu tietoja irti mutta oletin vakioita isommiksi.
Onko siinä sun autossa muka vakiot suuttimet?

Jos tarkotit mua niin en tiedä! Ei ole mitään numeroita suuttimis!
Tai tämmöset numerot löyty kolmes luki 3240/00 ja yhes 1070/00

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » To Syyskuu 23. 1:18:44 2004

Minkä väriset ne on ?

Laita koneesta kuvia , vai onko se top secret :lol:
ex Jäsen #10

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » To Syyskuu 23. 1:45:07 2004

Jotkut pajat tekee/on tehnyt sellaisia ilkiötemppuja, että lastun mössäämisen lisäksi hiovat suuttimista sarjanumerot pois.
Niin kuin joskus aiemmin mainitsin niin ainakin nelariin on olemassa 300hv settejä joissa on vihreät suuttimet, mutta ei 803 "tumman vihreät" vaan 355cm3 virtaavat.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Popi
Viestit: 5538
Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Popi » To Syyskuu 23. 6:48:47 2004

Cosander kirjoitti: Jos tarkotit mua niin en tiedä! Ei ole mitään numeroita suuttimis!
Tai tämmöset numerot löyty kolmes luki 3240/00 ja yhes 1070/00
Joo sua tarkotin.
Mulla oli kanssa jotain tollasia ihme nummeroita suuttimissa ja oletin niiden olevan Siemensit. Mutta voihan olla että joku niistä ne numerot on raputtanu hiiteenkin. Luultavasti nuo on jotku Wolfin satsin mukana tulleet ja riittänevät ainakin siihen 300hv asti.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto... :shock: ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja ;)

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » Ma Syyskuu 27. 17:28:08 2004

Lisä kysymys!
Mistä tos nelikon konees tulee turbolle öljyn paine?
Ei ilmeisesti ainakaan samasta paikkaa kuin 2wd?

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Ma Syyskuu 27. 17:43:00 2004

Öljy turbolle tulee kannesta keskeltä pakopuolelta. Tulppasin kyseisen reiän omasta koneesta ja otin öljyn ahtimelle suodattimen jalassa olevan ison pultin keskeltä.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Ti Syyskuu 28. 7:41:21 2004

Cosesc kirjoitti:Öljy turbolle tulee kannesta keskeltä pakopuolelta. Tulppasin kyseisen reiän omasta koneesta ja otin öljyn ahtimelle suodattimen jalassa olevan ison pultin keskeltä.
Tai sitten tekee kierteen öljynputsarin jalkaan lähtöpuolelle.
Cosesc: Tuleeko öljy ison pultin keskelle meno- vai lähtöpuolelta suodatinta?
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Ti Syyskuu 28. 14:50:53 2004

Lähtöpuolelle eli ahdin saa suodatetun öljyn.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Vastaa Viestiin