Onko kukaan yleensä turboescorttia varustanu venymättömillä
Momentti??
Valvoja: CRSC Hallitus
-
rst1power
- Ylläpitäjä
Momentti??
Mihinkäs momenttiin ootte kansianne laittanu kun laitetaan venymättömiä pultteja?
Onko kukaan yleensä turboescorttia varustanu venymättömillä
Onko kukaan yleensä turboescorttia varustanu venymättömillä
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
rst1power
- Ylläpitäjä
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
mistä olet sitten venymättömät pultit löytänyt? yleensä pakkauksessa lukee. ja mitkä pultit ne ylipäänsä on. siis kuka valmistanut? ARP vai?rst1power kirjoitti:valmistajan momentit on venyville pulteille..
ja jos mulla olis ohje mitä katsoo ni tuskin kysyisin asiasta
eli tää löyty netistä, ja on tolle cossuescolle annettu arvot:
CYLINDER HEAD(STRETCH BOLTS)
STAGE 1 20-25nm
STAGE 2 45-50nm
STAGE 3 +90deg
STAGE 4 +90deg
CHECK TORQUE(IF BOLTS TURN-REPLACE THEM) 110nm
eli itse vetäisin tonne 110 nm. jollain 4-5 kiristyksellä, jos ei mitään muita ohjeita ole.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
rst1power
- Ylläpitäjä
-
rst1power
- Ylläpitäjä
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
no ajat vaikka tonnin ja kiristät sen jälkeen uudestaan. ja siis sama momentti riittää, kun vain aukaiset yhden pultin kerrallaan, ja vedät momenttiin (sama kuin ekalla kerralla) kiristys järjestyksen mukaan. eli aukaistaan vain yksi pultti kerrallaan niin että se ei ole enään kiinni ja heti takas momenttiin.rst1power kirjoitti: Missä vaiheessa teit jälkikiristyksen?
vai teitkö ollenkaan??
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.