4wd ja 2wd cosan ahtoletku

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

4wd ja 2wd cosan ahtoletku

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » La Elokuu 14. 14:15:54 2004

onko identtiset molemmissa malleissa? siis turbolta kuuleriin menevä letku
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » La Elokuu 14. 15:28:43 2004

Ei ainakaan 2wd:ssä ja cossuescossa sovi keskenään .
ex Jäsen #10

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » La Elokuu 14. 15:38:15 2004

Catin mukaan ovat ainakin eri koodella. Eikös nelikossa ole väläri paksummilla lähdöillä?
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Elokuu 14. 22:09:30 2004

Ainakin turbon puoleinen pää sopii, ja muoto on muutenkin samanlainen. Materiaali ero niissä ainakin on mitä mulla on 2dw silikoonia ja 4wd kumia.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » Su Elokuu 15. 6:19:51 2004

mulla 4wd silikoonia... sellane punertava


mites se kuulerin pää?
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Elokuu 15. 16:51:53 2004

Välijäähdyttimessä on samankokoiset röörit; 60mm molemmissa. 2WD/4WD -letku on vaihtokelpoinen käytännössä, punainen silikoni. EscoCossussa on erimuotonen johtuen erimuotoisesta v.jäähd., harmaa silikoni ja T25 - T34 molemmissa sama.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

jarkkoscosworth
CRSC jäsen 2015
Viestit: 347
Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja jarkkoscosworth » Su Elokuu 15. 21:22:31 2004

Selvennyksenä vielä että t34 ja t25 turbon ja välkkärin välin letkut ovat erilaisia
johtuen t34 malin välkkärin alussa olevasta vesikennosta.
Kaasuläppä on t25 isommalla liitoksella joten t34 tarkoitettua sinistä silikoniletkua sain asentaa
varmaan melkein tunnin ennen kuin sain paikoilleen.
(katsoin kuitenkin parhaaksi ostaa t34 letkusarjan kun vaihdoin ton isomman puhaltajan t25:seeni)
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Elokuu 15. 21:29:47 2004

jarkkoscosworth kirjoitti:Selvennyksenä vielä että t34 ja t25 turbon ja välkkärin välin letkut ovat erilaisia
johtuen t34 malin välkkärin alussa olevasta vesikennosta.
Kaasuläppä on t25 isommalla liitoksella joten t34 tarkoitettua sinistä silikoniletkua sain asentaa
varmaan melkein tunnin ennen kuin sain paikoilleen.
(katsoin kuitenkin parhaaksi ostaa t34 letkusarjan kun vaihdoin ton isomman puhaltajan t25:seeni)
Hmmm. Olen kaivanut T34 ja T25 -malleista molemmista letkun (turbo-välij.) jossa varaosanro alkaa 92jne. Välijäähdyttimessä ero on vain siinä että T25:ssa on vesi/ilma -osuus "tyhjä", sijainti sama kuin toimivalla vesi/ilmajäähdyttimellä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

jarkkoscosworth
CRSC jäsen 2015
Viestit: 347
Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja jarkkoscosworth » Su Elokuu 15. 21:41:03 2004

t25 ahtoletku pisempi.varma tieto. arviolta n.10cm voin mitata huomenna.
edit. cossuesco sähän tiedät varmaan jotain tästä? :D
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Elokuu 15. 22:08:18 2004

Voisihan tuon huomenna katsoa, puodissa just kansirempassa T25, ja varaosalodjussa T34:sta ryöstetty tötterö. Olisi kyllä ihan loogista tuo pituusero; se T25 vesicooleri on myös lyhyempi kun kenno uupuu, eli päätykappaleet on hitsattu suoraan toisiinsa, kymmenkuntasenttiä suunnilleen. Se varaosanro vaan kaivelee...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

cossuesco
Viestit: 1289
Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002

Viesti Kirjoittaja cossuesco » Su Elokuu 15. 22:15:02 2004

jjs kirjoitti:Voisihan tuon huomenna katsoa, puodissa just kansirempassa T25, ja varaosalodjussa T34:sta ryöstetty tötterö. Olisi kyllä ihan loogista tuo pituusero; se T25 vesicooleri on myös lyhyempi kun kenno uupuu, eli päätykappaleet on hitsattu suoraan toisiinsa, kymmenkuntasenttiä suunnilleen. Se varaosanro vaan kaivelee...
Jep, muuten sama välijäähdytin mutta vesikenno puuttuu, ei saanneet fordin miehet mahtumaan ilmamäärämittarin kanssa samaan paikkaan. Vilases jjs samalla mihin on laitettu ilmanlämpötila anturi :wink:

Vastaa Viestiin