Myöskään tehot eivät ole tallella . Olisiko sytty pielessä ?
ehdotuksia

Valvoja: CRSC Hallitus
Boxille menee maat nastoihin 1 ja 19. Boxi pitäisi olla maadoitettu myös rungosta, katso kytkiksestä clubin kotisivulta. Mulla on joskus tapahtunut jotain ton maadoituksen kanssa, koska boxi näyttäis olevan uudenkarhea Weberin sinetteineen päivineen. Boxin maadoitusjohdot näyttäis saaneen joskus hiukan lämpöä. Ilmeisesti akun maajohdoissa on ollut ongelmia ja boxin läpi on kulkenut hiukan liian suuria virtoja.Jake kirjoitti:Ottaako Ecu mistä maita , onko kuoressa mitään maadoituksia ?
Ei tää nyt tähän vikaan mitenkään liity, mutta Cossussa ei koneessa ole HALL-antureita ne on 3-piuhaisia ja niihin tulee myös käyttöjännite. HALL-anturi tuottaa kanttiaaltoa ja induktiivinen siniä muistaakseni.cossuesco kirjoitti:Missä kunnossa on virranjakajan sisällä olevan hall-anturin piuhat?
Aivan, tuli vaan äkkiseltään mieleen escocossu T25:n "jakaja" jossa on hall-anturi. Pari kuvaa:SLEI kirjoitti:Ei tää nyt tähän vikaan mitenkään liity, mutta Cossussa ei koneessa ole HALL-antureita ne on 3-piuhaisia ja niihin tulee myös käyttöjännite. HALL-anturi tuottaa kanttiaaltoa ja induktiivinen siniä muistaakseni.cossuesco kirjoitti:Missä kunnossa on virranjakajan sisällä olevan hall-anturin piuhat?
cossuesco kirjoitti:Aivan, tuli vaan äkkiseltään mieleen escocossu T25:n "jakaja" jossa on hall-anturi. Pari kuvaa:SLEI kirjoitti:Ei tää nyt tähän vikaan mitenkään liity, mutta Cossussa ei koneessa ole HALL-antureita ne on 3-piuhaisia ja niihin tulee myös käyttöjännite. HALL-anturi tuottaa kanttiaaltoa ja induktiivinen siniä muistaakseni.cossuesco kirjoitti:Missä kunnossa on virranjakajan sisällä olevan hall-anturin piuhat?
http://www.kontu.com/T25/PICT0004.jpg
http://www.kontu.com/T25/PICT0008.jpg
okSLEI kirjoitti:cossuesco kirjoitti:Aivan, tuli vaan äkkiseltään mieleen escocossu T25:n "jakaja" jossa on hall-anturi. Pari kuvaa:SLEI kirjoitti: Ei tää nyt tähän vikaan mitenkään liity, mutta Cossussa ei koneessa ole HALL-antureita ne on 3-piuhaisia ja niihin tulee myös käyttöjännite. HALL-anturi tuottaa kanttiaaltoa ja induktiivinen siniä muistaakseni.
http://www.kontu.com/T25/PICT0004.jpg
http://www.kontu.com/T25/PICT0008.jpgMuutetaan sitten lause niin ettei L1, L6 ja L8 ECUssa ole HALL-antureita.
joo mutta ne piuhat (suojus) siitä herätin anturista ei tarvi olla ku vähän rikki niin soon kabut.Jake kirjoitti:käynti on hieman parantunut , johtuen ehkä paremmista maista . Tyhjäkäynti edelleen seilaa , mutta nyt pysyy kuitenkin käynnissä . Pintakaasulla rykii ja paukkuu . Kaasu pohjassa vetää hyvin 5500 rpm asti mutta sitten hyytyy ja alkaa paukkua .PasiZ kirjoitti:Virranjakajan reluktanssianturi kertoo vain, ollaanko sytytyksessä vai ei, eli mikä on tahti.cossuesco kirjoitti:Kato nyt sinne virranjakajan sisään