cossu prötääää

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

cossu prötääää

Viesti Kirjoittaja caltsu » Ke Toukokuu 19. 20:59:46 2004

mikä neuvoksi kun 2wd cossuni ongelma on tämä:
vaihtaessa esim. ykköseltä kakkoselle,täyskiihdytys meiningillä ni meno loppuu eli tehot häviää ja kuuluu jopa pikku paukahdus lopuksi kun nostaa kaasun pois.kaasun pois nosto ja painaminen uudelleen auttaa mutta joku on vikana.ahdot pysähtyy paikalleen kun prötääminen alkaa.vaiva on kokoajan pahentumaan päin. :?
paremmin en osaa nyt kuvailla,heittäkää vinkkiä
mm:ahdot 1.1,vakio MAP,vakio turbo,vakio tulpat...
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Toukokuu 20. 0:05:28 2004

Vakio lastu? Vakio bensanpaineet?
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » To Toukokuu 20. 7:09:28 2004

Jos lastu vakio, niin meno loppuu tuolla ahdolla varmasti. Jos haluat kokeilla, niin laske ahdot 0.6-0.7 ja ota sitten vetoa. Vakio lastu katkoo syötöt alle kilossa...

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » To Toukokuu 20. 10:51:03 2004

virilastu on.stg1?ahdot käy aina jossain 1.3 ja joskus jopa 1.6 kun lähtee kiihdyttämään.matka ajossa ne pysyy 1-1.1 bar.bensanpaineet on aika lailla tapissa ja penkissä katottu ettei mee laihalle.on toiminut ihan hyvin mutta tänäänkin kun lähdin koittamaan ni prötäs aluksi mutta kun tarpeeksi kiusasin,pidin kaasua pohjassa vaikka ei kiihtynyt ni se lähti toimimaan normaalisti ja nyt ei enää mikään vaivaa.outoa.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Toukokuu 20. 14:14:21 2004

jos sulta meni orava moottorista läpi? :lol:

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » To Toukokuu 20. 14:21:43 2004


caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » To Toukokuu 20. 19:09:34 2004

jaahas,en ole yksin ongelmani kanssa...
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

anteboy
Viestit: 143
Liittynyt: La Maaliskuu 22. 11:40:56 2003
Paikkakunta: kärkölä

Viesti Kirjoittaja anteboy » Su Toukokuu 23. 0:56:28 2004

samiharju kirjoitti:jos sulta meni orava moottorista läpi? :lol:
:D

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su Toukokuu 23. 13:34:24 2004

c@ltsu kirjoitti:jaahas,en ole yksin ongelmani kanssa...
Et ole.
Onko koneelle tehty mitä / mitään ennenkuin prötääminen ilmaantui?
Jos ei niin koita putsata siivapyörän anturi.
Sen jälkeen tulppien kimppuun. 0,5-0,6mm kärkiväli yli 1bar ahdoille...

Mainitsemastani linkistä löytyy paljon apuja prötäyksille sillä kaikki kävin aikanaan läpi.

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » Ti Toukokuu 25. 14:37:13 2004

eipä tolle ole mitään nyt tehty.
prötääminen on hetkittäistä ja koko kevään toimi hienosti,kostea/kylmä sää tuntuu vaikuttavan negatiivisesti,myös koneen lämmöt vaikuttaa.
putsaampa ensitöikseni mainitun anturin.
oravia ei ole näkynyt mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

Vieras
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Vieras » Ti Toukokuu 25. 15:10:59 2004

Katso myös ettei puolan johto jakajan kanteen mene kovin läheltä siivapyörän anturin johtoa.

Vastaa Viestiin