Ilmoituksia löytyy ralli.netistä
Tästä se lähtee...
Valvoja: CRSC Hallitus
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Tästä se lähtee...
Tilasinpa tuossa vanhakoppaan wc-palkin ja välikoppaan hydr.kässärin
Pedalboxin ostin jo aiemmin samalta tyypiltä...muillekkin osia etsiville tiedoksi että aika halvalla löytyy kilpaosia Noormarkusta,siellä on vissiin joku ralliautojen purkaamo kun osia on vaikka mihin lähtöön ja koko ajan tulee uusia autoja purkuun...
Ilmoituksia löytyy ralli.netistä
Ilmoituksia löytyy ralli.netistä
-
Sammy
- Ylläpitäjä
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
Zimi Da Guitara
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
Zimi Da Guitara
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
Hectori kirjoitti:seisontajarrun pitää olla mekaaninen.Zimi Da Guitara kirjoitti:Niin ja jossen ihan päin seiniä muistele niin hydraulisen käsijarrun rinnalla pitää olla ihan normaali mekaaninen käsijarru rinnalla...siis kadulla.
Aivan niin...mutta saa siellä se hydraulinenkin olla.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
* Driving Gentoo Linux *
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Noh,mun mielestä helpompi käyttää tiukoissa mutkissa,tehokkaampi ja onhan se luotettavampi,ei tarvi pelätä että vaijerit on jäätyny...Mullakin tahtoo tuo vakiovaijeri kässäri jäätyä,varsinkin keväällä kun rata vähän sulaa ja nousee vettä siihen pintaan.Siitä kun ajaa ja vesi pärskyy vaijereihin ja vipuihin niin se jähmettyy siihen sitte...ukormi kirjoitti:Kertokaas tämmöselle ralliautoista mitään ymmärtämättömälle, mitä etua voiman pehmeämmän välittämisen lisäksi on hydraulisesta käsijarrusta?
Tosi ralli äijät osaa varmaan selittää parempia syitäki...
-
ukormi
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
Hectori
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
Sammy
- Ylläpitäjä
-
FOMOCO
- Viestit: 1276
- Liittynyt: To Tammikuu 2. 17:31:07 2003
- Paikkakunta: Ylikiiminki
- Viesti:
No miks ei, kyllähän ne katuautossa asiansa ajaa. Pari viikkoo sitten tuli Hewisetiltä kaaret välikoppaan, 417€ sis. rahti ja 3 metriä ylimääräistä putkea.Sammy kirjoitti:kannatoiskhan laitaa ns. vanhanmallin kaaret mk1 katu escoon ku sais melkei ilmatteeks.
Pirun hyvin näytti passaavan kun vähän mallailin, ei jää turhia rakoja vaan putket menee kiinni autossa. sivupääkaaret (mikä lie oikea nimitys) oli myös tuota samaa paksumpaa putkea kuten pääkaaressa.
- Escort Mk1-72 - Escort Mk2-76 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2-79 - Escort Mk2 Gr.F - Sierra 2.0 3d-86 (EX) - 2kpl Sierra 3d - Kawasaki KX250 -06 - Jäsen 412 -
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
-
Ilkka_H
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
On hyvä kevät ilma joten innostuin taas värkkäämään ton välikopan kanssa.
Hyvin lähti käymään mutta sitten kun sammutin ja yritin taas niin ei millään..ja taas ilmeni sitä samaa ongelmaa eli startti jauhoi viiveellä vaikka nappi ylhäällä...startin solenodi alkaa olemaan loppu?Koputtelin starttia ja solenoidia ja kokeilin johdot mutta ei...
sain katottua perän välityksen,n. 4.2 - 4.3...
Onko tuota välitystä ollut farmari taunuksissa?
jarrut osoittautuvat aivan liian takapainoisiksi(8" rumpujarruilla..
) joten nyt alkaa kova rallatus pihalla että saadaan vähän jarrutus voimaa etupyörillekkin...
kuhan se nyt starttais vielä

edit:ei prkl meinannu lähtä hörisemään
sitten vasta kun isäntä tuli ja säikäytti escon,eli transportterista enemmän virtaa...ens viikonloppuna lentää tuo ikäkulu akku he****tiin...jarrut sain säädettyä ja eron huomasi selvästi,jarrutusmatka lyheni reippaasti...
Miten se on tuon vällärin kans,onko ollut tanikoissa..?
Hyvin lähti käymään mutta sitten kun sammutin ja yritin taas niin ei millään..ja taas ilmeni sitä samaa ongelmaa eli startti jauhoi viiveellä vaikka nappi ylhäällä...startin solenodi alkaa olemaan loppu?Koputtelin starttia ja solenoidia ja kokeilin johdot mutta ei...
sain katottua perän välityksen,n. 4.2 - 4.3...
Onko tuota välitystä ollut farmari taunuksissa?
jarrut osoittautuvat aivan liian takapainoisiksi(8" rumpujarruilla..
kuhan se nyt starttais vielä
edit:ei prkl meinannu lähtä hörisemään
Miten se on tuon vällärin kans,onko ollut tanikoissa..?
-
_pexi
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila