
Kuva cossun alakerrasta.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo
Kuva cossun alakerrasta.
Eli olis hakusessa kuva 2wd cossun alakerrasta, kyl varmaan jollain on käynny öljypohja irti ja tullu kuvattuu moinen kapistus. Ku ei tunnu löytyvän tota öljy pumppuu ni kait se on tehtävä ite tuo öljyn suihkutus putki... Tietäs vaan suunnilleen millanen se on 

-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
pääöljykanava kulkee lohkon läpi pituussuunnassa ja on tulpattu
kummastakin päästä peltisellä tulpalla. jos haluat ottaa öljyn sieltä niin joudut joka tapauksessa laittamaan venttiilin/venttiilit jotka aukeavat vasta "korkeammalla paineella" t25 escocossussahan noi reijät pääöljykanavaan on sylinterien vieressä ja niissä erilliset suuttimet/venttiilit. mulla on muuten semmonen tarvitsemasi pumpun
kansi varustettuna paineventtiilillä. pumppu on naarmuinen ja saatan tarvita sitä. kansi joutaisi sulle. putkiston modasin tuohon 4wd pumppuun joten sitä ei ole saatavilla.
kummastakin päästä peltisellä tulpalla. jos haluat ottaa öljyn sieltä niin joudut joka tapauksessa laittamaan venttiilin/venttiilit jotka aukeavat vasta "korkeammalla paineella" t25 escocossussahan noi reijät pääöljykanavaan on sylinterien vieressä ja niissä erilliset suuttimet/venttiilit. mulla on muuten semmonen tarvitsemasi pumpun
kansi varustettuna paineventtiilillä. pumppu on naarmuinen ja saatan tarvita sitä. kansi joutaisi sulle. putkiston modasin tuohon 4wd pumppuun joten sitä ei ole saatavilla.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
cossuescon minimi öljynpaine on 2000kierroksella
2,4bar joten päättelemällä siittä vois veikata että männille lähtee
paine hieman alta 3bar. korjatkaa päätelmäni kun ei mulla ole tarkempaa factaa.
2,4bar joten päättelemällä siittä vois veikata että männille lähtee
paine hieman alta 3bar. korjatkaa päätelmäni kun ei mulla ole tarkempaa factaa.
Viimeksi muokannut jarkkoscosworth, Ti Helmikuu 17. 22:29:53 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
Cos 205/200 moottorit, minimipaine 20W-50 öljyllä:
1,8bar@850 rpm
2,4bar@2000 rpm
Tässä kuva pumpun kannesta.
Tuon valmistaminen itse ei maksa vaivaa, mutta putkiston pystyy kyllä tekemään vaikka jarruputkista ja nipoista.
1,8bar@850 rpm
2,4bar@2000 rpm
Tässä kuva pumpun kannesta.
Tuon valmistaminen itse ei maksa vaivaa, mutta putkiston pystyy kyllä tekemään vaikka jarruputkista ja nipoista.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
eräs ralli hemmo yritti tilata joskus ton pumpun kannen fordilta mutta se toimitetaan vaan kokopumpun kanssa.
aika kova homma tehdä se.
taitaa olla käytettynä oston aika.
uutena ei taida olla oikein halpa
ainakaan täällä härmässä
vieläkö tarvit kuvia siitä?
mulla on jo ne kamerassa
aika kova homma tehdä se.
taitaa olla käytettynä oston aika.
uutena ei taida olla oikein halpa
ainakaan täällä härmässä
vieläkö tarvit kuvia siitä?
mulla on jo ne kamerassa
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
- Paikkakunta: Espoo