Kalle etsii 200 sarjan lohkoja
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Kalle etsii 200 sarjan lohkoja
Laitetaas tännekki tuo.
Jatkuva kehittyminen vaati veronsa, joten SRT:n Ford Escort RS Cosworthista alkaa lohkot olla kortilla. Auton elinkaaren jatkamiseksi olemme kiinnostuneet ostamaan Ford Escort tai Sierra 4x4 Cosworthin lohkoja (type 200). Mikäli sinulla on ylimääräinen lohko, niin tarjoa sitä meille.
srt@sarlinraceteam.fi tai 0456 765 380
Jatkuva kehittyminen vaati veronsa, joten SRT:n Ford Escort RS Cosworthista alkaa lohkot olla kortilla. Auton elinkaaren jatkamiseksi olemme kiinnostuneet ostamaan Ford Escort tai Sierra 4x4 Cosworthin lohkoja (type 200). Mikäli sinulla on ylimääräinen lohko, niin tarjoa sitä meille.
srt@sarlinraceteam.fi tai 0456 765 380
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Pakko poiketa vähän: Jos nämä nettijutut pitäisivät aina kutinsa (en siis tarkoita tätä viestiketjua!), nyt ostettaisiin kiireen vilkkaa kaikki 92 -malliset OHC Transitit. Niissä kun piti olla elämää vahvempi 202 -lohko joka (muka) piti olla Escocossun lohko alunperin ja parempi kuin 200.....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Onhan ne tavallaan kalliita. Uusi maksaa englannissa karvan yli 1000e, kun täällä pitäs saman verran maksaa yli 10v vanhasta ja 200tuhatta poljetustaKtK kirjoitti:Eikös ne tehneet 200 lohkoja englannissa vieläkin ,niin olin jostain lukevinani. Hinta varmaan aika suolanen suomeen tuotuna.

Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 433
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002
Tällasta sanoo englannin pojat:
When I was over at SCS I had a chat with Harvey Gibbs about the 202 block. They are slightly better than a 205 block but not as good as the 200 block. They basically are only good for a standard rebuild, are considerably cheaper than a 200 block and have less core plugs which would help make the water jacket slightly stronger.
The bad points:
- The piston bore walls remain the same thickness throughout whereas the 200 block's gets thicker near one end
- They cannot be long studded like the 200. Harvey held up the 2 blocks and showed where the 200 had meat to drill into and the 202 didn't.
They therefore a not seen as being the block of choice for higher powered engine. Also, the supply of them was brief and small, so you are unlikely to hear of them again.
Hope this helps!
Veikkaan että Kalle on oikeassa, ei transiittiin vahingossa laiteta superkestäviä lohkoja..
- Ville
When I was over at SCS I had a chat with Harvey Gibbs about the 202 block. They are slightly better than a 205 block but not as good as the 200 block. They basically are only good for a standard rebuild, are considerably cheaper than a 200 block and have less core plugs which would help make the water jacket slightly stronger.
The bad points:
- The piston bore walls remain the same thickness throughout whereas the 200 block's gets thicker near one end
- They cannot be long studded like the 200. Harvey held up the 2 blocks and showed where the 200 had meat to drill into and the 202 didn't.
They therefore a not seen as being the block of choice for higher powered engine. Also, the supply of them was brief and small, so you are unlikely to hear of them again.
Hope this helps!
Veikkaan että Kalle on oikeassa, ei transiittiin vahingossa laiteta superkestäviä lohkoja..
- Ville