spoikan asennus taakse

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

TuneGi
Ylläpitäjä

spoikan asennus taakse

Viesti Kirjoittaja TuneGi » Ma Helmikuu 9. 9:11:23 2004

Moi. Olisi tuollainen sedan cossun spoileri asennettavana sierran kontin luukun päälle. Spoikassa on kolme asennuskohtaa, eli keskellä ja sivuilla, joista spoikan saa ruuveilla kontin puolelta kiinni. Miten olette laittaneet spoikan sivuilta kiinni, kun kontin puolella, sivuilla on kontissa sellaiset paksut kohdat, eli oletteko poranneet yläpuolelta läpi, sen paksun osan ja pitkällä pultilla kiinni spoileri sivuilta?

J0NI
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja J0NI » Ma Helmikuu 9. 10:56:06 2004

näin ainakin kaverin autossa oli asia hoidetta...

GYRUS

Viesti Kirjoittaja GYRUS » Ma Helmikuu 9. 21:15:25 2004

ite just joululomalla pistin kiinni tollasen ja porasin vaan pintapellin läpi ja sitten tungin käteni kontinpuolelta luukun keskireijstä ja lenkillä pidin mutteria kiinni sieltä kun kaveri ruuvasi pultin yläkautta kiinni... sattuu aika tavalla käteen ja lihakset on pahasta mutta onnistuu :)

ja kannattaa hakee orggis pultit ja mutterit koska mutterit ovat vähä erikoisemmat jonka takia pysyvät hyvin lenkissä kiinni joka on elinehto jos tekee noin kun minä...

kysy lisää jos et ymmärtänyt mitä meinasin...
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70

HannuR

Viesti Kirjoittaja HannuR » Ti Helmikuu 10. 10:32:49 2004

Alunperinhän tuo sivujalkojen kiinnitys on hoidettu niittimuttereilla. Ei saa joka puljusta ostettua. Ei satu käteen, eikä ota päähän.

GYRUS

Viesti Kirjoittaja GYRUS » Ti Helmikuu 10. 16:51:07 2004

no en tiä mitä noi foorttin alkuperäset mutterit sit oli mitä ne myi mulle mutta niissä oli ainakin mutteri sellanen pitkänmallinen jossa oli samaa mölttiä prikkakin ja normaali pultti...
Ford Sierra Sedan 2.0i
Plymouth Duster -70

HannuR

Viesti Kirjoittaja HannuR » Ke Helmikuu 11. 8:11:49 2004

Kyllähän toi onkin parempi keino, kun itse asentaa. Kaikissa, jotka mää oon purkanut, on ollut noi niittimutut.

Walderama

Viesti Kirjoittaja Walderama » Ke Helmikuu 11. 16:15:31 2004

Metaplanista ja muista pulttiliikeistä saa sellaisia ankkurin tapaisia muttereita,joissa on ohut kanta joka jää pintapellin päälle ja kiristettäessä mutteri leviää pellin alapuolelta.Pistin spoikan joskus näillä muttereilla ja spoikan ja luukun väliin vielä hiukan possuliimaa.Pysyy kuin tauti.
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)

Vastaa Viestiin