RST ongelmia..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 5:46:36 2003
- Paikkakunta: Helsinki
RST ongelmia..
Eli ongelma kuullostaa tältä:
Kun kiihdytän n. puolella kaasulla ahdot nousee normaalisti reiluun puoleen kiloon ja tavoittaessa huipun meno hyytyy.. Ääni muuttu raskaammaksi ja välillä paukahtaa putkessa, ihan niinkuin katkaisisi sytytyksen tai bensan syötön, kaasun kun laittaa pohjaan niin alkaa kiihtymään kutakuinkin normaalisti.. Missähän vika? Autohan on -88 rs turbo, vakio dumppia ja putkistoa lukuunottamatta..
Toinen ongelma:
Autossa on revotecin kaksimäntäinen dumppi, päästää paineet turhan herkästi harakoille, satasen vauhdissa suhisee melkein koko-ajan.. Onko asialle tehtävissä jotakin? Kokeilin autoracingin kolmevaiheista "ahtopaineensäätö venttiiliä" väliin mutta sitten repii ilmaa kolmannesta reiästä ja tyhjäkäynti on heikkoa.. Mikä tähän avuksi?
Kiitokset jo etukäteen.
Kun kiihdytän n. puolella kaasulla ahdot nousee normaalisti reiluun puoleen kiloon ja tavoittaessa huipun meno hyytyy.. Ääni muuttu raskaammaksi ja välillä paukahtaa putkessa, ihan niinkuin katkaisisi sytytyksen tai bensan syötön, kaasun kun laittaa pohjaan niin alkaa kiihtymään kutakuinkin normaalisti.. Missähän vika? Autohan on -88 rs turbo, vakio dumppia ja putkistoa lukuunottamatta..
Toinen ongelma:
Autossa on revotecin kaksimäntäinen dumppi, päästää paineet turhan herkästi harakoille, satasen vauhdissa suhisee melkein koko-ajan.. Onko asialle tehtävissä jotakin? Kokeilin autoracingin kolmevaiheista "ahtopaineensäätö venttiiliä" väliin mutta sitten repii ilmaa kolmannesta reiästä ja tyhjäkäynti on heikkoa.. Mikä tähän avuksi?
Kiitokset jo etukäteen.
-
- Viestit: 35
- Liittynyt: Ma Joulukuu 15. 5:46:36 2003
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Itse jouduin ajelemaan tuo alipaineletku irroitettuna, kun mappi oli ilmeisesti vähän pöpi tai jotakin. Ihan pikkuriikkisen sai vääntää ennakkoa pienemmälle ja hyvinhän se kulki 0.6 ahdoilla. Yllättävän hyvin säilyi alavääntö. Joka tapauksessa ei missään nimessä mikään pysyvä viritys. Joku rajapaineventtiili tai bleederi olisi varmaan parempia virityksiä, jos se boksi toimii oikein sinne vakio 0.55 ahdoille asti. Joka tapauksessa nakutus on se ensimmäinen vaara ja kokeiluissa mukana saisi olla joku joka tietää mitä kuuntelee, jos ei anturia ole. Kokemusta ei oikein ole siitä miten tuo vakioanturi toimii. Lastu on se helpoin ratkaisu toki, mutta uudet lastujen hinnat on aika huomia. On siinä softalla hintaa lähes euro per tavu. Käytettyjä lastutettuja sytkäbokseja saa jo sitten paljon halvemmalla.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
Jousia löytyy Lesjöforssilta, kun tietää langan paksuuden, halkaisijan ja vapaan pituuden.
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta