RSturbo

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

RSturbo

Viesti Kirjoittaja JRZ » To Marraskuu 13. 10:23:03 2003

Kertokaapa expertit mulle faktaa miten rst:n alakerta ja kansi eroavat vakio cvh:sta?
#446

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:RSturbo

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Marraskuu 13. 11:31:16 2003

Olettaen, että tarkoitat S2 Escorttia:<br><br>Kannessa helmalliset venttiilinvarren tiivisteet ja kestävämpi kannentiiviste. Alakerrassa on matalapuristeiset takomännät, eri materiaalista tehdyt kiertokangen laakerit, lohkossa letkun paikka turbon paluuöljylle ja öljypohjan välipellissä edelleen kolo paluuöljyn "pilliä" varten.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

DiiJayJay
Viestit: 1207
Liittynyt: Su Toukokuu 25. 14:57:04 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Re:RSturbo

Viesti Kirjoittaja DiiJayJay » To Marraskuu 13. 17:48:04 2003

No entäs sitten jos laittaa S2:seen S1:n männät? Onko suurta eroa? Ken tietää?

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re:RSturbo

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Marraskuu 13. 22:21:56 2003

Ihan samat ne on.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

DiiJayJay
Viestit: 1207
Liittynyt: Su Toukokuu 25. 14:57:04 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Re:RSturbo

Viesti Kirjoittaja DiiJayJay » Pe Marraskuu 14. 17:30:38 2003

Kiitos tiedosta.

Vastaa Viestiin