Zetec > mk2

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Pe Lokakuu 24. 19:40:04 2003

Tulipa tänään käytyä konttorilla kyselemässä,ihme ja kumma ei tyrmätty heti ovella.RS 1800 tuntus kelpaavan vertailumalliks,joten vaihdettavien osien varaosanumeroita tarvittais.Onko RS 2000:ssa ja Rs 1800:ssa sama alusta,tolpat jne.
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Pe Lokakuu 24. 21:03:12 2003

sama alusta sekä jarrut. jouset vaan alulohkon vuoksi erijäykkyydellä.<br>laatikoissa eri välitykset.<br>mulla ei ole antaa varaosanumeroita.

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

ReNULL > mk2

Viesti Kirjoittaja m_pajula » La Lokakuu 25. 11:32:59 2003

mä kävin jo joku aika sit kyselee konttorilla et onko mahdollista ni sanovat et onnistuu samal taval ku veis leimalle 2.0 ohcNULL

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

ReNULL > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » La Lokakuu 25. 12:16:34 2003

Joo,mut täytyy olla RS 1800NULL vertailu palikat
RapajuoppoPutkiMies*469*

Cleveland
Ylläpitäjä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Su Lokakuu 26. 22:56:57 2003

...ja onhan uusimmissa scorpiossa Zetasarjan kone (?) pitkittäin. Sama mylly kun uusissa rs2000 escoissa, laimeempana vaan.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Lokakuu 26. 23:58:01 2003

[quote author=Cleveland link=board=8;threadid=12809;start=50#119907 date=1067201817]<br>...ja onhan uusimmissa scorpiossa Zetasarjan kone (?) pitkittäin. Sama mylly kun uusissa rs2000 escoissa, laimeempana vaan.<br>[/quote]<br>Juu on, muttei ole mikään Zetec kone.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Ma Lokakuu 27. 17:09:29 2003

[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=25#105658 date=1062414424]<br>[quote author=m_pajula link=board=8;threadid=12809;start=25#105650 date=1062412654]<br>eihän ne hyväksy ku maahan tuodut mallit???<br>[/quote]<br>no sitten rs2000 mk1 100hv (din) + 20% = 120hv<br><br>mutta jos lain mukaan mennään niin vertailumoottoreina voidaan käyttää euroopan ja yhdysvaltain markkina-alueiden malleja. ja rs1600 on pakko hyväksyä. suurin ongelma on vaan siinä, mistä saat katsastus miehelle kelpaavan dokumentin, jolla todistat Escort rs1600:sen yleiseen tieliikennekäyttöön valmistetuksi tuotantomalliksi, mitä se todellisuudessa on, vaikkakin reilun tuhannen kappaleen painoksena......<br><br>yleinen käsitys asiasta mitään tietämättömillä = nehän oli niitä tehtaan ralliautoja.......<br>samanlainen käsitys joillain on myös mk1 rs2000 mallista, ainakin Oulun Viescar:ssa. no eihän merkkiliikkeessäkään kaikki voi olla asiantuntijoita, varsinkin jos "asiantuntija" on nuorempi kuin kyseinen automalli ;D<br>[/quote]<br><br>Mistä löytyy ko.pykälä
RapajuoppoPutkiMies*469*

SukNorris
Viestit: 13
Liittynyt: To Heinäkuu 4. 20:11:42 2002

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja SukNorris » Ma Lokakuu 27. 18:08:20 2003

[quote author=BDG link=board=8;threadid=12809;start=50#120160 date=1067267369]<br>[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=25#105658 date=1062414424]<br>[quote author=m_pajula link=board=8;threadid=12809;start=25#105650 date=1062412654]<br>eihän ne hyväksy ku maahan tuodut mallit???<br>[/quote]<br>no sitten rs2000 mk1 100hv (din) + 20% = 120hv<br><br>mutta jos lain mukaan mennään niin vertailumoottoreina voidaan käyttää euroopan ja yhdysvaltain markkina-alueiden malleja. ja rs1600 on pakko hyväksyä. suurin ongelma on vaan siinä, mistä saat katsastus miehelle kelpaavan dokumentin, jolla todistat Escort rs1600:sen yleiseen tieliikennekäyttöön valmistetuksi tuotantomalliksi, mitä se todellisuudessa on, vaikkakin reilun tuhannen kappaleen painoksena......<br><br>yleinen käsitys asiasta mitään tietämättömillä = nehän oli niitä tehtaan ralliautoja.......<br>samanlainen käsitys joillain on myös mk1 rs2000 mallista, ainakin Oulun Viescar:ssa. no eihän merkkiliikkeessäkään kaikki voi olla asiantuntijoita, varsinkin jos "asiantuntija" on nuorempi kuin kyseinen automalli ;D<br>[/quote]<br><br>Mistä löytyy ko.pykälä<br>[/quote]<br><br>Tossa
Jäsen #458

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja potsi » Ti Lokakuu 28. 8:02:06 2003

[quote author=SukNorris link=board=8;threadid=12809;start=50#120179 date=1067270900]<br>Tossa<br>[/quote]<br><br>Eli poimitaas kyseinen kohta.<br><br>Lähde:www.ake.fi<br><br>5 § Moottorin vaihto<br><br>Vertailumoottoreita ovat tyyppitiedoissa samaan mallisarjaan (ja sukupolveen, jos auton mallisarjan eri sukupolvien välillä on olennaisia teknisiä eroja) kuuluvien yleiseen tieliikenteeseen tarkoitettujen mallien moottorit. Auton mallisarja ja sukupolvi määritellään joko tyyppitietojen mukaisen jaottelun tai valmistajan taikka valmistajan edustajan (ts. maahantuojan) lausunnon perusteella. Vertailumoottoreina voidaan vastaavin perustein pitää Suomeen tyyppikatsastettujen mallien moottoreiden ohella myös mallisarjaan kuuluvien muun Euroopan ja Yhdysvaltojen markkinoille yleiseen tieliikenteeseen tarkoitettujen mallien moottoreita, mikäli luotettava selvitys mallien teknisistä eroista on saatavissa. Muiden kuin Suomeen tyyppikatsastettujen mallien osalta tulee tarvittaessa esittää valmistajan tai valmistajan edustajan (ts. maahantuojan) lausunto siitä, että ko. malli on tarkoitettu
Jäsen 488

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja potsi » Ti Lokakuu 28. 14:46:53 2003

Kuinkas monelle on valmistumassa ensi kesäksi tälläinen zetec mk1/mk2 escortti. :)
Jäsen 488

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja TAp » Ti Lokakuu 28. 15:17:19 2003

"Joo,mut täytyy olla RS 1800:n vertailu palikat "<br><br>Helppo homma, hommaat vaan kopiot varaosakirjasta ja merkkaat korostuskynällä ko. palikat.<br>Jostain tolpista ym. voi jopa löytyä oikea numero stanssattuna<br>

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Ti Lokakuu 28. 17:10:09 2003

Ali Haimakaiselta saamani tiedon mukaan MK2 RS1800 ja MK2 RS2000 = samat alustan osat
RapajuoppoPutkiMies*469*

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Vehje » Ti Marraskuu 4. 13:05:14 2003

Tässä nyt on ehdoteltu miljuunaa eri vauhtipyörää ja kytkintä ja muuta. <br><br>Mikäs vika siinä zetecin omassa vauhtipyörässä on? Siinähän on valmiina sytkärin vaatima pulssikehä ja netistä luin, että jos käyttää cvh-sierran starttia ja 1.8 cvh-sierran kytkinlevyä, sopii koko paska sellaisenaan type-9 lootan perään? Näin voisi käyttää jopa zetecin omaa kytkinasetelmaa. Onko jollain parempaa tietoa?<br><br>Ja kuinkas kauas laatikon kiinnityspinnasta tulee se termostaattikotelo? Cortinassa on moottori edempänä kuin escortissa, joten se saattaisi mahtua olemaan koneen perässä ihan sellaisenaan. <br><br>Mitatkaapas joku jolla on zetec-kone tallissaan. Brenda?<br><br>- Ville

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ti Marraskuu 4. 16:23:04 2003

mulla ei ole termostaattikoteloa :(

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ti Marraskuu 4. 20:28:39 2003

mutta tästä kuvasta voi suhteuttamalla päätellä noin about 10 cm

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 1:07:44 2003

jos suunnittelis jakopään hihnan kiristimelle uuden paikan niin vois muuttaa veden kierron kannen etupäässä olevasta lommista.

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja potsi » Ke Marraskuu 5. 8:10:45 2003

[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=50#122661 date=1067955784]<br>mulla ei ole termostaattikoteloa :(<br>[/quote]<br>Mulla on. :) Mutta en mitannut. :-\ Taas mennään kovasti muistin varassa. Mutta toi 100mm on varmaan max mitä se voisi olla. Eli lottoan 80mm. Mittaan tänään.<br><br><br><br>
Jäsen 488

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Vehje » Ke Marraskuu 5. 9:19:09 2003

No toi 80-100 milliä taitaa sinne juuri ja juuri sopia. <br><br>Mitenkäs toi vauhtipyörä/kytkin/startti kysymys, olisiko jollain tietoa?<br><br>- Ville

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 12:14:38 2003

[quote author=potsi link=board=8;threadid=12809;start=50#122815 date=1068012645]<br>[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=50#122661 date=1067955784]<br>mulla ei ole termostaattikoteloa :(<br>[/quote]<br>Mulla on. :) Mutta en mitannut. :-\ Taas mennään kovasti muistin varassa. Mutta toi 100mm on varmaan max mitä se voisi olla. Eli lottoan 80mm. Mittaan tänään.<br>[/quote]<br>mittaa vaihteiston kiinnitystasosta, älä kannesta.<br>

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja potsi » Ke Marraskuu 5. 13:54:56 2003

Sain.
Jäsen 488

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Ke Marraskuu 5. 18:45:28 2003

Escort vm (1975-1980) mallisarjan tehokkain moottori BDA iskutilavuus 1834 teho115 bhp (DIN)6000r/min.Vääntömom. 126lb ft (DIN) 3750r/min.Polttoaineensyöttö,yksi kaksikurkkuinen Weber 32/36 DGAV alaimukaasutin.<br><br>Nyt olis mustaa valkosella ;D ;D ;D ;D
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 23:03:09 2003

[quote author=BDG link=board=8;threadid=12809;start=50#123018 date=1068050728]<br>Escort vm (1975-1980) mallisarjan tehokkain moottori BDA iskutilavuus 1834 teho115 bhp (DIN)6000r/min.Vääntömom. 126lb ft (DIN) 3750r/min.Polttoaineensyöttö,yksi kaksikurkkuinen Weber 32/36 DGAV alaimukaasutin.<br><br>Nyt olis mustaa valkosella ;D ;D ;D ;D<br>[/quote]<br>mulla kans, tuli tänään postista maahantuojalta, lähetin anomuksen toissapäivänä, tehtailtuani ensin samanlaisen paperin kuin tein rs1600 koneesta.<br>oli muuten just samanlain kirjoitettu paperi kuten yllä kirjoitit ;D

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 23:09:51 2003

tuommoisen tehtailin maahantuojalle.<br>RS1800-moottori, word-asiakirja

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 23:11:56 2003

Ajattelin levittää kopiot todistuksesta Oulun katsastuskonttoreille, joten täälläpäin asuvien ei tartte häiritä maahantuojaa :)

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Ke Marraskuu 5. 23:17:33 2003

Soitin maanantai aamuna ja tänään tuli kotiin,on muuten hyvinkin pitkälti samannäkönen lappu kö tos yläpuolella.Ja tuli viel kaupanpäälle RS 1600:sen lappu
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 23:30:22 2003

eli sait todennäköisesti tämän lapun.<br>TODISTUS<br>rs1800 iskutilavuus oli ilmoitettu kuutiometreinä, nyt on hyvä muutoskatsastaa vaikka laivadiisselille ;D<br><br>sanoin maahantuojalle, että tekemiäni word dokumentteja saa käyttää vapaasti. saitko kirjekuoressa molemmista koneista kuvalliset tulosteet?<br><br>

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Ke Marraskuu 5. 23:33:05 2003

Joo sama lappu ja tuli tulosteet
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 23:34:09 2003

näi se homma etenee 8)

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Ke Marraskuu 5. 23:35:01 2003

Jos teit sen lapun niin miks noin vähän tehoo ;D.Toihan on takapyöräteho
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Marraskuu 5. 23:45:46 2003

;D<br>veikkan että ois tullut bumerangina takas. jos ois 4-ryhmän lukemia ehdotellut.<br>no saahan sinne nyt helposti muutoskatsastettua esim. mondeon 100kw 2.0 zetecin, sellaisenaan ilman tehon mittauksia.<br>ja siihen ku jyrsäsee bda- look venttiilikopan. ja iskee weberit kylkeen, niin alkaa köyhälläkin t*rskan pää kostumaan<br>

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » To Marraskuu 6. 0:05:27 2003

Joo toi oli enemmän kuin sata jänistä ;D.Voi ruveta kasaamaan autoo kanta-autotakastukseen.Just kun sain purettua sisältä kaikki irti mitä oli jäljellä
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Marraskuu 6. 0:10:05 2003

näin käy jos ajaa zetecillä järveen :(

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Marraskuu 6. 0:12:27 2003

[quote author=BDG link=board=8;threadid=12809;start=75#123099 date=1068069927]<br>Voi ruveta kasaamaan autoo kanta-autotakastukseen.[/quote]<br>mikä projekti se tommosia tarkastuksia vaatii ???

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Jallu » To Marraskuu 6. 0:15:16 2003

[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=75#123101 date=1068070205]<br>näin käy jos ajaa zetecillä järveen :(<br>[/quote]<br>Ohhoh. Kaikkea sitä näkee, kun vanhaks elää.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » To Marraskuu 6. 0:16:41 2003

Auto on muutoskats.-89 ja ei löydy prosentteja mistään
RapajuoppoPutkiMies*469*

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Hectori » To Marraskuu 6. 0:23:59 2003

[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=75#123101 date=1068070205]<br>näin käy jos ajaa zetecillä järveen :(<br>[/quote]<br><br>noihan on noita uusia mutkien taakse veivejä. ;D
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Marraskuu 6. 0:57:23 2003

[quote author=Hectori link=board=8;threadid=12809;start=75#123107 date=1068071039]<br>[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=75#123101 date=1068070205]<br>näin käy jos ajaa zetecillä järveen :(<br>[/quote]<br><br>noihan on noita uusia mutkien taakse veivejä. ;D<br>[/quote] juu, on rivi, boxeri ja V- koneita...tämä uusinta uutta: L-kone

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja potsi » To Marraskuu 6. 9:11:45 2003

Mittauksia. Termostaattikotelon ulkonema on 76mm kannesta. Siihen vielä +13mm, joka tulee kannen ulkonemasta lohkosta. Eli vaihdelaatikon kiinnitystasosta ulkonema on 89mm.<br><br>Nämä mitattu 1600 1-sarjan Zetecistä.
Jäsen 488

potsi
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Maaliskuu 31. 6:29:45 2003

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja potsi » To Marraskuu 6. 9:39:20 2003

[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=50#123076 date=1068066716]<br>Ajattelin levittää kopiot todistuksesta Oulun katsastuskonttoreille, joten täälläpäin asuvien ei tartte häiritä maahantuojaa :)<br>[/quote]<br><br>Eli kelpaako konttoreille kopio tuosta lapusta, vai pitääkö olla tuore ovaali leima? Jos kelpaa, niin pitäisikö noita lappuja levittää kerhon sisällä. Ettei jokainen lähetä maahantuojalle lappua allekirjoitettavaksi. <br><br>Ja lopuksi..... Hyvä pojat 8)
Jäsen 488

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Marraskuu 6. 10:09:25 2003

varmaan kopio kelpaa. pitäis melkeen laittaa paremmalla resoluutiolla oleva kuva nettiin, niin siitä vois tulostaa...

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Vehje » To Marraskuu 6. 10:22:13 2003

[quote author=potsi link=board=8;threadid=12809;start=75#123137 date=1068102705]<br>Mittauksia. Termostaattikotelon ulkonema on 76mm kannesta. Siihen vielä +13mm, joka tulee kannen ulkonemasta lohkosta. Eli vaihdelaatikon kiinnitystasosta ulkonema on 89mm.<br><br>Nämä mitattu 1600 1-sarjan Zetecistä.<br>[/quote]<br><br>Luulisi mahtuvan. Perkele kun ei pääse mittailemaan kun pitää lähteä kolmeksi päiväksi Ruotsiin ryyppäämään 8)

EK
Ylläpitäjä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja EK » To Marraskuu 6. 19:48:44 2003

[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=75#123159 date=1068106165]<br>varmaan kopio kelpaa. pitäis melkeen laittaa paremmalla resoluutiolla oleva kuva nettiin, niin siitä vois tulostaa...<br>[/quote]<br><br>Mites jarrujen ja muiden erojen kanssa? Kun ei tuossa ole muuta kuin tilavuudet ja tehot esillä. Tarviiko niitä sitten todistella jollain tavoin? Oliko lappu muuten kuinka kallis?

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » To Marraskuu 6. 21:12:07 2003

Olihan tuo aikaakin män ja langat laulo ;D
RapajuoppoPutkiMies*469*

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Marraskuu 6. 21:16:42 2003

[quote author=EK link=board=8;threadid=12809;start=75#123372 date=1068140924]<br>[quote author=Brenda link=board=8;threadid=12809;start=75#123159 date=1068106165]<br>varmaan kopio kelpaa. pitäis melkeen laittaa paremmalla resoluutiolla oleva kuva nettiin, niin siitä vois tulostaa...<br>[/quote]<br><br>Mites jarrujen ja muiden erojen kanssa? Kun ei tuossa ole muuta kuin tilavuudet ja tehot esillä. Tarviiko niitä sitten todistella jollain tavoin? Oliko lappu muuten kuinka kallis?<br>[/quote]<br>ei maksanut mitään.<br>ois pitäny älytä ottaa myös jarrut ja alusta siihen mukaan >:(<br>RS1800 mk2 on samoilla hilppeillä kuin Mexico / RS2000 mk2<br><br>RS1600 mk1 on samoilla hilppeillä kuin Mexico mk1<br><br>eli noin yleisesti, kaikissa isot etutolpat ja 9" takajarrut<br>

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Brenda » Pe Marraskuu 7. 0:17:58 2003

väänsin pdf-muotoon.<br>mulla ei ole tulostinta, joku vois kokeilla miltä todistus näyttää printattuna. <br>3 sivua 1,3Mt<br>http://kotinetti.suomi.net/tepi/files/e ... ttorit.pdf

kilpijoki
Viestit: 918
Liittynyt: To Marraskuu 14. 10:28:56 2002
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja kilpijoki » Pe Marraskuu 7. 7:07:15 2003

tulostus ok!
jäsen # 315

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja tanari » Pe Marraskuu 7. 13:31:14 2003

yhteenveto(korjatkaa jos joku on väärin) ->

eli zetekin saa välikoppaan vakio ruiskun kanssa näin.
zetekin vakio vauhtipyörä, cvh sierran kytkinlevy ja startti.
sitten otetaan mondeosta tai fokuksesta ruiskun laitteet. ja tehdään konehuoneeseen rintapeltiin vähän lisää tilaa.

ja käytetään alkuperästä suorasytkää.

edit: sytkä
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

BDG
Viestit: 220
Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
Paikkakunta: Jämsä

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja BDG » Pe Marraskuu 7. 18:52:19 2003

Koneeksi kannattaa valita NGD/NGC tyyppi eli mustakoppanen,se on valmiiks kovilla nostajilla.
RapajuoppoPutkiMies*469*

Vehje
Viestit: 433
Liittynyt: Ti Heinäkuu 16. 12:35:47 2002

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Vehje » Ti Marraskuu 11. 8:28:01 2003

[quote author=potsi link=board=8;threadid=12809;start=75#123137 date=1068102705]<br>Mittauksia. Termostaattikotelon ulkonema on 76mm kannesta. Siihen vielä +13mm, joka tulee kannen ulkonemasta lohkosta. Eli vaihdelaatikon kiinnitystasosta ulkonema on 89mm.<br><br>Nämä mitattu 1600 1-sarjan Zetecistä.<br>[/quote]<br><br>Kiitos mitoista.<br><br>Mittailin eilen, ja jumaliste sehän menee ihan tollasenaan Cortinaan. Lohkon takareunasta tulipeltiin on pisimmillään 110 milliä ja lyhimmillään noin 90 milliä, mutta tätä on helppo kasvattaa. <br><br>Viikonloppuna pitäisi lähteä moottoriostoksille. Tietääkö joku sopiiko se CVH:n öljypohja Zetecciin?<br><br>- Ville

Tero_s
Viestit: 179
Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
Paikkakunta: Turku

Re:Zetec > mk2

Viesti Kirjoittaja Tero_s » Ti Marraskuu 11. 12:33:49 2003


Vastaa Viestiin