Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
Sellaista olisi kysyttyvänä kun sovitan tota 2l ohc:ta tohon välikoppaan ja huomasin sitten että vakio ohjausnivel ottaa vähän kiinni etupalkkiin, tilasin sitten Autoracingiltä sen teräsmurroksen siihen ohjaukseen ja tämä murros olikin liian lyhyt.<br>Kun autossa ihan vakio ohjaukset niin olisikohan nopeassa ohjauksessa pitempi se booriakseli mikä tulee sieltä ohjaussimpukasta(mikä lie oikea nimike) ja murroksen kautta yhdistyy ohjausakseliin? Vai pitääkö vaan jatkaa sitä ohjausakselia, eivät kyllä taida leimalla tykätä jos huomaavat...<br><br>Mitäs muuta kannattaa ottaa huomioon kun vaihteistona on 5v sierran laatikko. Mitä olen sovitellut niin vähän ahdistaa siitä kytkinkopan tyköä kardaanitunneliin. Pitäköö siitä vähän poistaa peltiä ja uutta eri paikkaan vai mitenkä porukat on tehnyt?<br><br>Kiitoksia näin etukäteen
-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
vaihda rattiakseli mk1:stä, eli pelkkä akseli jonka vaihdat mk2 rattiputken sisään.<br>se on taas hieman liian pitkä, joten sahaat alapäästä pätkän pois.<br>joudut vaihtaan myös ratin, eri spoori.<br><br>elämää jatkossakin helpottava toimenpide olisi suurentaa vaihteistotunnelia.<br>mutta myös leka ryskä onnistuu.<br>alkup. escort rs2000 alukytkinkoppa mahtuis paremmin kuin sierran.<br>
-
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Syyskuu 3. 10:40:17 2002
- Paikkakunta: Järvelä
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
Olen Brendan kanssa ehdottomasti samaa mieltä että kardaanitunneli kannattaa suurentaa.
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
Vanhoissa topiceissa on tuosta kartaanitunnelin levityksestä...
-
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
Omassa escossa oli 25mm palat etupalkin ja runkopalkin välis.Ei ottanu 5v kiinni
RapajuoppoPutkiMies*469*
-
- Ylläpitäjä
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
[quote author=BDG link=board=8;threadid=14676;start=0#110336 date=1064251847]<br>Omassa escossa oli 25mm palat etupalkin ja runkopalkin välis.Ei ottanu 5v kiinni<br>[/quote]<br><br>Toi kävi itsellä mielessä mutta mitäköhän konttorilla sanovat? Sitten täytyy varmaan hommata säädettävät alatukivarret niin saa camperit ja casterit kohdilleen, vai olenko väärässä?<br><br>Kiitoksia Brendalle, onneksi itseltä löytyy mk1 niin sieltä voi käydä irroittamassa.
-
- Viestit: 220
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 18. 21:05:44 2003
- Paikkakunta: Jämsä
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
10 v käytin leimalla eikä kukaan sanonu mitään.<br>Etupyöriä oli myos siirretty eteen päin n. 25 mm<br>ja sen kyllä näki selvästi,eikä siitäkään kukaan koskaan kysyny mitään
RapajuoppoPutkiMies*469*
-
- Ylläpitäjä
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
Onko tuo nopeaohjaus must jos meinaa vähänkin vääntää kylki edellä? Olisi nyt helppo vaan vaihtaa tuo ohjaus?
-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Re:Välikopan nopean ja "hitaan" ohjauksen erot?
[quote author=Mika Metsänen link=board=8;threadid=14676;start=0#115338 date=1065901425]<br>Onko tuo nopeaohjaus must jos meinaa vähänkin vääntää kylki edellä? Olisi nyt helppo vaan vaihtaa tuo ohjaus?<br>[/quote]<br>nopeen ohjauksen kanssa on kyllä erittäin mukava heittää luisussa menee, turvallisempaa.. saa nopeemmin oikastuu jos meinaa mennä yli. 

ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.