Onko muilla cosassa ....
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
Onko muilla cosassa ....
Ilmennyt sellaista nykäystä tasakaasulla ajellessa joskus. <br>Aivan kuin sytytys menis hetkeksi pois päältä.<br>Mulla tulee nykäys kerran,pari kuussa. <br>Olen epäillyt kampiakselin asentotunnistimesta johtuvan ton.<br>Ei toi ajelua paljon haittaa ,mut kyytiläiset joskus ihmettelee ,et mikä toi oli.<br>Lähes mahdoton selvittää kaikkia sähkövermeitä vaihtamatta.
-
- Ylläpitäjä
Re:Onko muilla cosassa ....
Eipä suoranaisesti juuri tuollaista "nykäisyä" joka katkaisisi hetkeksi sytytyksen. Vika voi olla liittimien kontaktihäiriöistä rikkinäisiin antureihin+tulpat,johdot ym. Mittaisin ensiksi juuri tuon mainitsemasi kampikulman anturin kohdan ,että onko arvoissaan. Paikka kerrallaan läpi yleismittarin kanssa, jostainhan se on aloitettava tutkiminen.
-
- Ylläpitäjä
Bensakiskon päällä kulkeva johtosarja saattaa olla hapettunu sisältä sekä jopa joku piuha murtunut.<br><br>Pyyhkäse asentotunnistinta rätinpalalla eli paskat pois.
-
- Viesti:
Ei cossussa,mutta ohc cosan ruiskulla tehnyt saman muutaman kerran.Eipä ole viellä tullut selviteltyä mistä johtuu.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Ylläpitäjä
Jep, minulla sierran efi tekee samanlaista.. eli tasakaasulla ajettaessa sellainen hiuksenhieno nykäisy silloin tällöin, tuskin edes huomaa. Eipä ole vikaa ainakaan toistaiseksi löytynyt, mutta liittimiä minäkin epäilen..
-
<br>Näkisittepä ku mun OHC pätkii... ;D