Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

arska82
Viestit: 295
Liittynyt: Su Helmikuu 6. 17:16:04 2005
Paikkakunta: Helsinki

Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi

Viesti Kirjoittaja arska82 » Ti Marraskuu 24. 20:58:53 2009

Eli mitä kaikkee tuossa joutuu tekemään kun muuttaa vesiryypyn käsikäyttöiseksi? Vaijeripidikkeet pystyn kyllä tekemään, mutta tarviiko niitä alipaineavautumiskanavia tai ryypyn vaiheistusjuttuja muuttamaan/poistamaan?
Living on a razors edge, balancing on the ledge
Elmeri-74

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Re: Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi

Viesti Kirjoittaja Arska » Ti Marraskuu 24. 22:25:01 2009

Minulla on omassa dgav kaasarissa jonkunlainen muutossarja paikoillaan, siinä tulee vaan vesipallikan tilalle sellainen hammastanko-ratas systeemi. Liikerata on aika lyhyt. Valmiiksi käsiryypyllisestä kaasarista ei osia voi soveltaa, koska tässä autom.ryypyllisen rungossa ei ole kiinnityspaikkoja sellaiselle kunnolliselle vivustolle.

Itse laittaisin automaattiryypyn takaisin, jos vaan olisi osat.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Marraskuu 25. 11:23:18 2009

Yleensä noissa on vain mekaaninen vivusto, joka sulkee ryyppyläppää ja lisää tyhjäkäyntinopeutta, kun vetää vaijerilla. Alipainetoiminto on poistettuna.

Vastaa Viestiin